کلینیک زیبایی مشهد : فوق تخصص جراحی زیبایی و درمانی در مشهد

رایگان مشاوره بگیرید :

0902-8136132
کلمه مورد نظر خود را سرچ کنید
لوگو وبسایت موبایل

بوتاکس چیست ؟ تزریق بوتاکس در مشهد + هزینه سال 1403

طبق امار یکی از روش های پرکاربرد جوان سازی و از بین بردن مشکلات، تزریق بوتاکس است که این روش بیش از 50 سال است در بین مردم رونق یافته است. بوتاکس تشکلی شده از یک نوع مایع سمی با نام تجاری بوتولینوم  است. تزریق بوتاکس با هدف زیبایی برای رفع چین و چروک های گردن، خط خنده، پیشانی، گونه، صورت انجام میشود. البته تزریق بوتاکس به جز کاربرد زیبایی، کاربردهای درمانی و پزشکی هم دارد که یکی از رایج ترین درمان میگردن است. عملکرد بوتاکس به صورت موقت است که با تزریق در ناحیه ای از صورت باعث فلج شدن ماهیچه ها میشود.این روش هم مانند تزریق ژل و هایفوتراپی صورت  طرفداران بسیار زیادی دارد

 

بوتاکس چیست

 

بوتاکس چیست؟

 بوتاکس از سمی به نام بوتولینوم تشکلیل شده است که توسط الن اسکات اختراع شده است. که اولین برای برای اختلال پلک زدن و سایر مشکلات چشم مورد تایید قرار گرفته. در سال 2016 بیش از 5 ملیون نفر برای رفع چین و چروک هایشان مورد استفاده قرار گرفت. بوتاکس ساخت کشور آلرگان است به همین علت بوتولینوم با نام بوتاکس شناخته شد. اکنون افراد در سراسر کشور میتوانند از بوتاکس استفاده کنند اما برند بوتاکس ساخت کشور آلرگان در ایران بسیار نادر است. یکی از خطرناک ترین عوارض بوتاکس فلج کردن عضلات میباشد که دانشمندان به نفع مردم کشف کرده است. بوتولینوم به قدری دوز سم بالایی دارد که ممکنه حتی باعث مسمومیت بشود. تزریق بوتاکس تنها چند دقیقه طول میکشد و گاهی نیاز به بی حسی نمیباشد.

 

بوتاکس در مشهد

آیا تزریق بوتاکس ایمن است؟

بوتولینوم استعمال شده در بوتاکس با وجود خطرناک بودن هیچ ضرری برای ندارد. زمانی میتوانیم بگیم بوتاکس خطرناک و سمی است که وارد گردش خون شود. با توجه به تحقیقاتی که انجام شده شده برای تزریق بوتاکس باید به چندتا نکته توجه کنید. بعد از تزریق بوتاکس اگر دچار بیماری باشید ممکن است دچار عوارض جانبی شدیدی بشوید اما باید در نظر داشته باشید که این عوارض هیچ ارتباطی با تزریق بوتاکس تان ندارد. بیشتر عوارض هایی که رخ میدهد به علت تزریق به دست افراد ناشی است .

بیماری بوتاکس

 

کاربردهای تزریق بوتاکس

در مجموع کاربردهای تزریق بوتاکس را میتوان به دو دسته تقسیم کرد:

 

کاربردهای زیبایی بوتاکس

 

کاربردهای زیبایی بوتاکس

  • درمان چین و چروک های دور چشم
  • محو کردن خط اخم روی پیشانی
  • رفع چروک روی پیشانی
  • چین های روی گردن
  • خط های دور لب و خط لبخند
  • لیفت و زاویه سازی بینی
  • زاویه سازی صورت

 

کاربردهای درمانی بوتاکس 

  • چین و پروک های بالای چشم
  • درمان میگرن
  • گرفتگی گردن
  • بی اختیاری ادرار
  • عرق دست و پا
  • مشکلات عصبی
  • ریزش مو

 

کاربردهای درمانی بوتاکس

 

چروک های صورت را میتوان به دو دسته تقسیم کرد:

چروک های غیر فعال: چروک هایی هستند که زیر عضلات هستندو رابطه مستقیمی با حرکات عضله ها دارد، طی اخم کردن و خندیدن فرم صورت تغییر میکند.

چروک های فعال: با بالا رفتن سن به وجود می اید. نمیتوان کنترل کرد و رابطه ای با عضلات ندارد.

تزریق بوتاکس

 

آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟

 تزریق بوتاکس درد جزعی دارد ک به علت پوست نازکی که داریم ورود سوزن به محل تزریق باعث درد میشود. تزریق بوتاکس برای هیچ کس درد نخواهد داشت فقط ممکن است بهد از تزریق بوتاکس کمی سرگیجه و... داشته باشید که کاملا طبیعی است. ورود سوزن باعث ورم شدید پوست میشود به همین علت باید سه روز الی یک هفته صبر کنیم تا نتایج تزریق را ببینیم، البته این مدت در افراد مشخص نیست بعضی افراد به دلیل پوست حساسی که دارند ممکن است طول بکشد و پس از دیدن نتایج در برخی از محلنیاز به ترمیم باشد.

چه کسانی نباید تزریق بوتاکس داشته باشند؟

  • کسانی که زیر 18 سال سن دارند.
  • بیمارانی که در دوره شیردهی یا باردار هستند.( پیشنهاد میکنیم مطلب انجام بوتاکس در دوران شیردهی و بارداری را مشاهده بفرمایید)
  • افرادی که دچار بیماری کلیوی هستند.
  • بهتر است قبل از اقدام به تزریق بوتاکس با پزشک خود مشورت کنید چون ممکن است هیچ تاثیری نداشته باشد.
  • اگر چین و چروک ها عمیق باشد بوتاکس هیچ تاثیری ندارد
  • کسانی که در محل تزریق تبخال زدند

  عوارض تزریق بوتاکس

بوتاکس یک تزریق بدون خطر و بی عوارض میباشد که تزریق زمانی منجر به عوارض میشود که توسط افراد غیر متخصص و ناشی صورت بگیرد. با این حال امکان بروز عوارض در افراد میباشد مثل: بی حس شدن محل تزریق – کبودی قسمت بوتاکش شده – ورم بیش از اندازه که باعث نارضاییتی از تزریق میباشد – سردرد و سرگیجه – احساس درد و ضعف.

علاوه بر این در برخی مواقع ممکن است محلول بوتاکس حرکت کند و به یک قسمت دیگر انتقال پیدا کند که عوارض بخصوص خودش را به وجود می آورد مثل: ضعف و سستی عضلات بدن - سخت نفس کشیدن - بروز مشکل در تکلم – مشکل در بلع غذا – ضعیف شدن بینایی.

 

 

تزریق بوتاکس در مشهد

هزینه تزریق بوتاکس در مشهد

هزینه تزریق بوتاکس به عوامل متعددی بستگی دارد. به طور کلی میتوان گفت یکی از عواملی که در قیمت بوتاکس تاثیر بسزایی دارد برند بوتاکسی که قرار است استفاده بشود است. با توجه به نوسانات، قیمت مشخصی نمیشه تعریف کرد بسته به دوز درمانی عمق چین و چروک ها هزینه بوتاکس تغییر میکند. همچنین هرچقدر دوز محلول بوتاکس که قرار است استفاده کنید پایین باشد هزینه ان هم کمتر میشود.و عامل دیگری که در هزینه تزریق بوتکاس تاثیر گذار هست تخصص کسی هست که بوتاکس را تزریق میکند .

تزریق بوتاکس نوعی روش زیبایی غیرجراحی است که با استفاده از تزریق موادی به عنوان بوتولینوم توکسین، خطوط و چین و چروک صورت را کاهش می‌دهد. هزینه تزریق بوتاکس در مشهد بستگی به تخصص و تجربه پزشک، تعداد واحدهای بوتاکس مورد استفاده و محل کلینیک یا مطب دارد.

به طور کلی، هزینه تزریق بوتاکس در مشهد در سال 1403  بین 1 تا 4 میلیون تومان و بیشتر نیز باشد. هزینه تزریق بوتاکس معمولاً بر اساس تعداد واحدهایی که برای کاهش خطوط و چین و چروک صورت استفاده می‌شود محاسبه می‌شود. هر واحد بوتاکس به عنوان یک واحد شمارش می‌شود و هر جلسه ممکن است به چندین واحد بوتاکس نیاز داشته باشد. برخی از پزشکان ممکن است هزینه خدمات خود را بر اساس منطقه‌های مختلف صورت، مانند پیشانی، چشم و لبها، تعیین کنند.

همچنین، باید توجه داشت که هزینه تزریق بوتاکس ممکن است بسته به تعداد جلسات مورد نیاز برای دست‌یابی به نتایج مطلوب، متفاوت باشد. برای مثال، ممکن است نیاز به چند جلسه بوتاکس در بازه زمانی چند ماهه باشد تا نتایج دائمی‌تری را برای کاهش خطوط و چین و چروک صورت ببینید.

بهترین راه برای دقیق‌تر شدن در مورد هزینه تزریق بوتاکس در مشهد، مشاوره با پزشکان و کلینیک‌های پوستی و زیبایی معتبر است. پزشکان متخصص در این زمینه می‌توانند با بررسی نیاز‌های شما و براساس تعداد واحدهای مورد نیاز و دیگر عوامل، هزینه را برای شما تخمین بزنند.

اقدامات قبل از تزریق بوتاکس

قبل از تزریق بوتوکس، باید اقداماتی انجام داده شود تا خطرات و عوارض جانبی کمتر شوند. در زیر اقداماتی که قبل از تزریق بوتوکس باید انجام داده شوند را بررسی می‌کنیم:

1. مشورت با پزشک: قبل از تزریق بوتوکس، باید با پزشک خود مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که این روش مناسب شماست. همچنین باید به پزشک خود در مورد تاریخچه سلامتی خود و مصرف داروهایی که در حال استفاده هستید اطلاع دهید.

2. قطع مصرف داروهای خاص: قبل از تزریق بوتوکس، باید از پزشک خود بپرسید که آیا نیاز است که مصرف داروهای خاصی را قبل از تزریق متوقف کنید. برخی از داروها مانند آنتی‌بیوتیک‌ها و آنتی‌الرژیک‌ها ممکن است باعث افزایش خطر خونریزی شوند.

3. جلوگیری از مصرف الکل: مصرف الکل قبل از تزریق بوتوکس باعث افزایش خطر خونریزی و بروز عوارض ناخواسته می‌شود. بنابراین، باید حداقل 24 ساعت قبل از تزریق بوتوکس، مصرف الکل را متوقف کنید.

4. جلوگیری از مصرف آسپرین و دیگر ضد التهاب‌ها: مصرف آسپرین و دیگر داروهای ضد التهاب قبل از تزریق بوتوکس باعث افزایش خطر خونریزی می‌شود. بنابراین، باید به پزشک خود اطلاع دهید که آیا نیاز است که مصرف این داروها را قبل از تزریق متوقف کنید.

5. اجتناب از آرایش یا کرم‌های شده: قبل از تزریق بوتوکس، باید از استفاده از آرایش یا کرم‌های شده در ناحیه تزریق خودداری کنید.

به طور کلی، باید با پزشک خود در مورد هرگونه سوال یا نگرانی در مورد تزریق بوتوکس صحبت کنید و دستورالعمل‌های پزشک خود را به دقت دنبال کنید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

یکی از اهدافی که باید در مراقبت های بعد از بوتاکس به صورت منظم انجام شود ازدیاد نتایج خوب بوتاکس است. بهتر است تا چند هفته اول بوتاکس به ارامی حرکت کنید و از فشار در محل تزریق خود داری کنید، این کار باعث فشار فیزیکی زیادی در محل تزریق میشود. یکی از ضرورت هایی که باید به آن توجه داشته باشیم ورزش نکردن به مدت 24 ساعت است چون باعث جریان خون زیادی میشود و طی چند دقیقه باعث کبودی در محل تزریق میشود. اخم و خندیدن باعث جا به جایی و حرکت دادن بوتاکس درمحل تزریق میشود و ممکن است عوارض زیادی داشته باشد.

بعد از تزریق بوتاکس، باید اقداماتی انجام داده شود تا خطرات و عوارض جانبی کمتر شوند و نتایج بهتر و طولانی مدتی بدست آید. در زیر مراقبت‌هایی که بعد از تزریق بوتوکس باید انجام داده شوند را بررسی می‌کنیم:

1. جلوگیری از لمس ناحیه تزریق: پس از تزریق بوتوکس، باید از لمس ناحیه تزریق خودداری کنید تا مواد تزریقی به ناحیه‌ای دیگر انتقال پیدا نکند.

2. عدم فشار دادن به ناحیه تزریق: باید به ناحیه تزریق فشار ندهید، به ویژه در 24 ساعت اول پس از تزریق.

3. تجنب ورزش سنگین: باید در 24 ساعت اول پس از تزریق بوتوکس، از ورزش‌های سنگین و فعالیت‌هایی که باعث افزایش ضربان قلب می‌شوند، خودداری کنید.

4. عدم خوردن خوراکی سخت: باید در 24 ساعت اول پس از تزریق، از خوردن خوراکی سخت مانند قندی، شیرینی، نان سفید و ... خودداری کنید.

5. عدم انجام ماساژ: باید در 24 ساعت اول پس از تزریق، از انجام ماساژ یا فریز کردن ناحیه تزریق خودداری کنید.

6. جلوگیری از خوردن غذاهای پر اسید: در روز تزریق بوتوکس و پس از آن، باید از خوردن غذاهای پر اسیدی مانند پرتقال، لیمو، نوشابه و غذاهایی که دارای اسید معده‌ای هستند، خودداری کنید.

7. مصرف آب بیشتر: باید پس از تزریق بوتوکس، آب بیشتری مصرف کنید تا بهترین نتیجه‌ای را برای پوست خود بدست آورید.

به طور کلی، باید دستورالعمل‌های پزشک خود را به دقت دنبال کنید و در صورت بروز هرگونه نگرانی یا علائم ناخواسته، به پزشک خود اطلاع دهید.

 

نواحی تزریق بوتاکس

 

تزریق بوتاکس بهتر هست یا هایفوتراپی صورت

در مطالب قبل کاملا در مورد هایفوتراپی صورت صحبت کردیم و در این مطلب در مورد تزریق بوتاکس صبح کردیم . حقیقت این هست که نمی توانیم به طور واضح و مشخص بگوییم تزریق بوتاکس بهتر هست یا هایفوتراپی صورت چون هر کدام مزایا و معایب مربوط به خود را دارا هستند بهتر هست با پزشک متخصص مشورت کنید و به کمک آن تصمیم بگیرید . هایفوتراپی صورت برای پوست هایی بهتر جواب میدهد که افتادگی دارند و همچنین برای از بین بردن چین و چروک که مورد اول دلیل اصلی استفاده از هایفوتراپی صورت هست تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چرک هست که از طریق غیر فعال کردن عضلات صورت کار میکند . بوتاکس یک روش کم تهاجمی هست که از طریق سوزن عامل خارجی وارد ناحیه مد نظر می شود و درد کمی دارد ولی هایفوتراپی صورت روش کاملا غیر تهاجمی هست و امکان بروز علایم خیلی خیلی پایین هست هر چند عوارض بوتاکس هم اگر توسط فرد متخصصی انجام شود بسیار کم هست . پس جواب اینکه کدام یک بهتر هست باید با متخصص این زمینه صحبت کنید اگر هم پوست افتاده ای دارید و هم چین و چروک تا حدی زیاد بهتر هست اول هایفوتراپی انجام دهید سپس بعد از دو ماه بوتاکس را انجام دهید.

بهترین سن برای تزریق بوتاکس

سن مناسب برای تزریق بوتاکس بستگی به هدف درمانی و نیاز فرد دارد و به طور کلی در هر سنی می‌توان از این روش درمانی استفاده کرد.

بوتاکس بیشتر برای کاهش چین و چروک صورت و خطوط افقی روی پیشانی و خطوط عمودی بین ابروها و خطوط لب و گردن استفاده می‌شود. از این رو، افرادی که برای اولین بار قصد استفاده از بوتوکس را دارند باید با پزشک خود مشورت کنند و هدف درمانی خود را با او مطرح کنند.

در بعضی موارد، بوتوکس به عنوان روش پیشگیری برای جلوگیری از بروز چین و چروک صورت در سنین جوانتر نیز استفاده می‌شود.

با این حال، باید توجه داشت که بوتاکس تنها روشی برای کاهش چین و چروک صورت نیست و برخی از افراد ممکن است به دلیل عواملی مانند سن، نوع پوست و وضعیت سلامتی، نتایج مطلوبی از این روش درمانی نداشته باشند. بنابراین، مشورت با پزشک متخصص و انجام تست‌های قبل از تزریق بوتوکس برای بررسی تأثیرات و عوارض جانبی احتمالی ضروری است.

 

 

مقالات با دسته بندی بوتاکس

بوتاکس شستشو صورت یا حمام بعد از بوتاکس چگونه هست؟

شستشو صورت یا حمام بعد از بوتاکس چگونه هست؟

سه شنبه, 03 آبان 1401

بسیاری از کسانی که بوتاکس انجام می دهند می خواهند بدانند که آیا می توانند بعد از بوتاکس دوش بگیرند یا حمام کنند یا چقدر بعد از بوتاکس می توانند...

بیشتر بخوانید

جوانسازی صورت بوتاکس بوتاکس دیستون بهتر است یا مصپورت

بوتاکس دیستون بهتر است یا مصپورت

سه شنبه, 29 آذر 1401

در ابتدا باید بگویم که این دو نوع بوتاکس نسبتا به یکدیگر شبیه هستند و افرادی که تمایل به انجام این عمل زیبایی داشته باشند برای انتخاب نوع عمل خود...

بیشتر بخوانید

بوتاکس بوتاكس دیستون

بوتاكس دیستون

دوشنبه, 19 دی 1401

در نظر داشته باشید که هرچه استرس‌های روزانه ما بیشتر باشد و فشار روحی بیشتری را تجربه کنیم مطمئناً بر روی پوست ما تأثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت و باعث...

بیشتر بخوانید

جوانسازی صورت تزریق چربی به صورت تزریق ژل بوتاکس انواع روش ها و هزینه زاویه سازی صورت

انواع روش ها و هزینه زاویه سازی صورت

پنجشنبه, 10 آذر 1401

یکی از جذاب ترین عمل های زیبایی که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است زاویه دار کردن صورت می باشد. این عمل زیبایی میتواند صورت فرد را در حد شگفت...

بیشتر بخوانید

جوانسازی صورت تزریق چربی به صورت بوتاکس مزایا و معایب جوانسازی پوست صورت

مزایا و معایب جوانسازی پوست صورت

یکشنبه, 13 آذر 1401

جوان سازی پوست صورت یکی از اصلی ترین عمل های زیبایی می باشد که خانم هایی که در سنین بالا قرار دارند، بیشترین متقاضی برای انجام این عمل زیبایی هستند....

بیشتر بخوانید

جوانسازی صورت بوتاکس استخر بعد از بوتاکس

استخر بعد از بوتاکس

جمعه, 28 مرداد 1401

بسیاری از افراد که تزریق بوتاکس انجام می دهند می خواهند بدانند از کی می توانند ورزش خود را از سر بگیرند یا دنبال علایق خود مانند رفتن به استخر...

بیشتر بخوانید

لیفت صورت جوانسازی صورت بوتاکس انجام بوتاکس در دوران شیردهی و بارداری

انجام بوتاکس در دوران شیردهی و بارداری

دوشنبه, 30 خرداد 1401

یکی از روش های جراحی زیبایی برای بازگرداندن طراوت و شادابی به صورت و چهره استفاده از بوتاکس و تزریق آن به بخش های مختلف صورت است. با این روش...

بیشتر بخوانید

لیفت صورت جوانسازی صورت بوتاکس تزریق بوتاکس چشم گربه ای

تزریق بوتاکس چشم گربه ای

شنبه, 22 مرداد 1401

یکی از راه های داشتن صورت زیبا انجام عملی روی چشم ها هست که به چشم گربه ای معروف هست که به تغییر حالت چشم منجر می شود و با...

بیشتر بخوانید

جوانسازی صورت تزریق ژل بوتاکس تزریق ژل زیر چشم  معجزه و درمان قطعی سیاهی و گودی چشم

تزریق ژل زیر چشم معجزه و درمان قطعی سیاهی و گودی چشم

پنجشنبه, 02 فروردین 1403

یکی از مسائلی که اکثر افراد از آن رنج میبرند و ممکن است چهره ی آن هارا خسته و ناراحت نشان دهد فررفتگی و سیاهی و چین و چروک های...

بیشتر بخوانید

جوانسازی صورت بوتاکس حساسیت به بوتاکس

حساسیت به بوتاکس

چهارشنبه, 19 بهمن 1401

در حال حاضر یکی از شیوه هایی که افراد سعی می کنند از آن جهت رفع چین و چروک های موجود بر روی صورت استفاده نمایند بوتاکس است، البته علاوه...

بیشتر بخوانید

بوتاکس مرگ در اثر تزریق بوتاکس

مرگ در اثر تزریق بوتاکس

پنجشنبه, 27 بهمن 1401

در برخی از موارد افراد زمانی که می خواهند به انجام کاری بپردازند در فکر عوارض آن هستند. به طور معمول انسان ها تا حد زیادی تلاش می‌ کنند تا...

بیشتر بخوانید

بوتاکس استفاده از بوتاکس برای سینه ، زیر بغل و کف دست

استفاده از بوتاکس برای سینه ، زیر بغل و کف دست

دوشنبه, 22 اسفند 1401

در نظر داشته باشید بوتاکس یکی از شیوه های درمانی به شمار می‌ رود که در واقع از آن به منظور از بین بردن چین و چروک و بازسازی پوست...

بیشتر بخوانید

ماندگاری بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد اینکه کجا تزریق شود ، چه برند بوتاکسی استفاده شود در ماندگاری بوتاکس تاثیر گذار هست و بین 3 تا 6 ماه ماندگاری دارد

بله بوتاکس علاوه بر استفاده زیبایی ، استفاده درمانی هم دارد ،درمان میگرن ، گرفتگی گردن ، عرق دست و پا و ... استفاده می شود

تزریق بوتاکس در کل از عمل های زیبایی کم خطر هست ولی هیچ دارایی ارزشمند تر از فرزند نیست ممکن هست حتی برای درصد های خیلی خیلی کم به کودک آسیب وارد کند بنابراین پیشنهاد ما این هست هیچ عمل زی

آخرین مقالات
20 فروردین

تاریخچه دانشگاه باهچه شهیر

ادامه مطلب

15 فروردین

روشهای موثر برای لاغر کردن صورت

ادامه مطلب

08 فروردین

اقدامات ممنوعه بعد از تزریق ژل

ادامه مطلب

02 فروردین

تزریق ژل زیر چشم معجزه و درمان قطعی سیاهی و گودی چشم

ادامه مطلب

25 اسفند

بهترین راه های درمان افتادگی پلک

ادامه مطلب

20 اسفند

تزریق چربی و عوارض تزریق چربی

ادامه مطلب

15 اسفند

عوارض عمل بلفاروپلاستی را بشناسیم

ادامه مطلب

10 اسفند

مقایسه روش های برداشتن خال صورت

ادامه مطلب

30 بهمن

صفر تا صد قرص فیتو + نظرات افراد و بررسی اصالت

ادامه مطلب

25 بهمن

خشکی چشم بعد از بلفاروپلاستی

ادامه مطلب

20 بهمن

روش یخ درمانی برای پوست

ادامه مطلب

18 بهمن

آیا پیکر تراشی قابل برگشت است؟

ادامه مطلب

16 بهمن

آیا از تاثیر خواب بر‍‍‍ پوست صورت اطلاعی دارید؟

ادامه مطلب

15 بهمن

کبودی چشم بعد از جراحی بینی ( رینوپلاستی)

ادامه مطلب

10 بهمن

معروف ترین رژیم های لاغری دنیا

ادامه مطلب

05 بهمن

ماموپلاستی چیست؟ آیا جای بخیه ماموپلاستی باقی می ماند؟

ادامه مطلب

30 دی

بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

ادامه مطلب

25 دی

درمان واریس با لیزر و مزایا و مراقبت های آن

ادامه مطلب

20 دی

اندولیفت چیست؟ تمام آنچه که باید از اندولیفت بدانید

ادامه مطلب

16 دی

تاثیر جراحی زیبایی بینی بر حس بویایی

ادامه مطلب

12 دی

ماموگرافی دیجیتال چیست؟

ادامه مطلب

07 دی

7 دلیل اساسی برای نیاز به عمل لیپوماتیک چیست؟

ادامه مطلب

04 دی

ترس از عمل ابدومینوپلاستی

ادامه مطلب

16 آذر

راهکار برای افزایش سایز سینه چیست؟

ادامه مطلب

24 آبان

لیپولیز چیست و چه کاربردی دارد؟

ادامه مطلب

29 مهر

اهمیت ماساژ در لیپوماتیک

ادامه مطلب

18 مهر

جراحی زیبایی لیفت ران در مشهد

ادامه مطلب

22 شهریور

جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی در مشهد

ادامه مطلب

14 شهریور

متخصص زیبایی زنان مشهد + دکتر زیبایی واژن مشهد

ادامه مطلب

09 شهریور

اسکلروتراپی چیست؟ و چه کاربردی دارد

ادامه مطلب

04 شهریور

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل ، تزریق چربی یا عمل جراحی

ادامه مطلب

02 شهریور

بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

ادامه مطلب

29 مرداد

عمل مینی بای پس معده + مزایا و معایب و هزینه

ادامه مطلب

25 مرداد

عمل بای پس معده در مشهد + هزینه و عوارض

ادامه مطلب

21 مرداد

بالن معده مشهد : بهترین پزشک بالون معده در مشهد

ادامه مطلب

17 مرداد

پماد زینک اکساید بهترین برای محافظت از پوست

ادامه مطلب

13 مرداد

فیشیال facial صورت چیست؟ مزایا و مراحل آن

ادامه مطلب

07 مرداد

مراقبتهای بعد از عمل ماموپلاستی چگونه است؟

ادامه مطلب

03 مرداد

همه چیز در مورد پماد بتامتازون

ادامه مطلب

30 تیر

صفر تا صد قرص زینک : فواید نحوه مصرف و عوارض

ادامه مطلب

whatsapp
whatsapp
instagram
how-to

مشاوره با ما