کلینیک زیبایی مشهد : فوق تخصص جراحی زیبایی و درمانی در مشهد

رایگان مشاوره بگیرید :

0902-8136132
کلمه مورد نظر خود را سرچ کنید
لوگو وبسایت موبایل

پروتز سینه در مشهد ، جراحی پروتز پستان در مشهد + هزینه در سال 1403

پروتز سینه چیست؟ شرایط پروتز سینه چه می‌باشد؟ چه کسانی می‌توانند پروتز سینه انجام دهند؟ عوارض و مزایای ایمپلنت سینه چیست؟ فرق ایمپلنت با پروتز چیست؟ بهترین متخصص پروتز سینه در مشهد کجاست؟ در مشهد کجا پروتز سینه انجام دهیم؟

اگر این سوالات برای شما پیش آمده و مایل هستید درباره ایمپلنت سینه و نحوه پروتز سینه بیشتر بدانید در این مقاله همراه ما باشید تا همه چیز درباره پروتز سینه را برای شما توضیح دهیم و متخصصان خوب عمل جراحی پروتز سینه در مشهد را به شما معرفی کنیم.

عمل پروتز سینه در مشهد

در همین آغاز مقدمه این نکته را توضیح دهیم که پروتز سینه یک محصول کیسه مانند و در سایز کوچک اندازه یک کف دست و یا کمی بزرگتر است که با مواد خاصی پر شده و قابلیت ماندگاری طولانی دارد. در ساده ترین مثال میتوان آن را به یک بادکنک و یا کیسه فریزر پر از آب تشبیه کرد که در سایزها و جنس‌های مختلف وجود دارد. جنس این کیسه سیلیکون خاص بوده و از مواد با کیفیت بالا ساخته شده که قابلیت ارتجاعی دارد.

در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با یکی ازعمل زیبایی سینه آشنا کنیم تا مطلع شوید که این عمل جراحی چگونه انجام می‌شود، چه کسانی کاندیدای این عمل هستند، نحوه و انواع آن چگونه است.

پروتز سینه چیست؟

پروتز سینه یک عمل جراحی است که در تقیسم بندی جراحی‌های زیبایی بوده و تحت پوشش هزینه‌های درمانی بیمه قرار نمی‌گیرد.

همانطور که در صفحه پروتز باسن گفتیم عمل جراحی پروتز سینه یک عمل جراحی با بیهوشی عمومی است که چیزی حدود دو الی سه ساعت زمان می‌برد و پس از جراحی متقاضی جراحی زیبایی از کلینیک ترخیص شده و نیاز به بستری شدن ندارد. البته بعلت استفاده از داروی بیهوشی فرد متقاضی باید یک فرد همراه داشته باشد و با کمک او فرآیند ترخیص و بازگشت به منزل را طی کند.

 عمل جراحی پروتز سینه برای چه کسانی مناسب است؟

همانگونه که گفته شد این عمل جزو عمل های زیبایی دسته بندی می‌شود و کسانی که از ظاهر و فرم سینه خود ناراضی هستند دست به این عمل می‌کنند.

لذا افرادی که بعلل مختلف همچون افزایش سن، افتادگی سینه، بارداری، شیردهی، سرطان، وراثت و ... از فرم و سایز سینه خود رضایت ندارند کاندیدای این عمل هستند. البته کسانی هم هستند که این موارد مشمول آنها نمی‌شود اما بعلت سایز کوچک سینه و یا نامتقارن بودن آن مایل هستند که سینه‌های خود را پروتز کرده و ظاهری زیبا و جذاب به آن ببخشند که این عمل و تزریق چربی به سینه بسیار به این افراد کمک میکند

محل قرار گرفتن پروتز سینه

پس می‌توان نتیجه گرفت که داوطلبان اول این عمل جراحی محبوب هدف اصلی‌شان ایجاد فرم جذاب و زیبا برای سینه است که نتیجه و غایت این عمل جراحی کسب اعتماد به نفس و یا افزایش اعتماد به نفس است.

مقوله اعتماد بنفس هم جزو آن دست ضروریات زندگی اجتماعی هر فردی است که در کسب موفقیت و پیشرفت و داشتن یک زندگی ایده ال اثرگذاری بالایی دارد و نقش آن در کسب رضایتمندی عمومی بسیار پر رنگ است.

به جای روش فیک پروتز سینه بگذاریم

 

بنا به شرایط و قوانینی که برای وب سایت ها وضع شده است از قرار دادن نمونه کار پروتز سینه روی وب سایت معذور هستیم

انواع پروتز سینه و جنس و کیفیت آن:

پروتزهای سینه را در یک تعریف کلی می‌توان در سه نوع معرفی کرد که هرکدام از آنها یک سری مزایا و معایب دارند و بر اساس مشاوره پزشک متخصص و شرایط جسمانی هر فرد باید یکی از این سه نوع را انتخاب نمود. لذا این را بدانید که استفاده از نظرات پزشکان این حوزه و مشاوره گرفتن از پزشک یک ضرورت است و بدون نظر متخصصان جراحی زیبایی نباید تصمیم به عمل جراحی گرفت.

متخصصان و مشاوران ما در مشهد با تجربه و دانشی که دارند می‌توانند به تمامی سوالات شما پاسخ داده و بر اساس شرایط جسمانی و سن شما بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند. لذا حتما سعی کنید پس از کسب اطلاعات اولیه در خصوص جراحی پروتز سینه حداقل یک جلسه حضوری با متخصصان زیبایی داشته باشید تا نگرانی‌ها و ابهامات شما برطرف گردد.

انواع پروتز سینه:

1)     پروتز سینه نمکی:

این پروتز همانگونه که از نامش پیداست حاوی آب مقطر و نمک است و جزو پروتزهای تقریبا بیخطر بحساب می آید.

در توضیح این نوع پروتز و مزایا، معایب، شکل و ظاهر آن اینگونه میتوان به اختصار گفت که:

  • قابلیت افزایش سایز آن وجود دارد و در فرم دهی و سفت شدن سینه موثر است.
  • چون محلول موجود در پروتز یک محلول بی‌خطر است، پس اگر به هر دلیلی دچار پارگی و نشت شود محلول آن جذب بدن شده و خطری برای فرد نخواهد داشت.
  • این نوع پروتز چون خطر کمتری دارد در مقایسه با انواع دیگر نیاز کمتری به مانیتورینگ یا همان بررسی و آزمایش‌های بالینی دارد و لازم نیست دائما تحت نظر پزشک خود باشید.
  • از این جهت که مواد داخل پروتز مواد خاصی نیست و همچنین برای جاگذاری آن برش کوچکی انجام می‌شود لذا هزینه این نوع پروتز کمتر است و کسانی که هزینه برایشان مهم است این مدل پروتز سینه توصیه می‌شود. اگرچه در موضوع سلامتی هزینه نباید یک اولویت اصلی باشد.
  • نکته منفی دیگر که خوب است به آن اشاره شود این می‌باشد که پروتز نمکی یا همان سالین از نظر فرم و زیبایی به خوبی و جذابی نوع دیگر پروتز نیست و ممکن است پس از مدتی دچار چین خوردگی و چروک شده و بعبارتی موج دار شود.
  • غیر طبیعی بودن در هنگام لمس و همچنین تاثیر بر روی بافت سینه اثر دیگر این مدل پروتز است.

 

انواع روش های جراخی پروتز سینه

 

2)     پروتز سیلیکون- ژله ای:

این مدل پروتز هم نامش گویای این است که از ماده خاصی شبیه ژله پر شده است و تفاوت‌هایی با پروتز نمکی دارد. مثلا:

  • قیمت این مدل پروتز بیشتر از پروتز نمکی است.
  • در صورت پارگی کیسه سیلیکونی ممکن است مواد داخل آن جذب بدن شده و خطراتی را برای فرد زیباجو داشته باشد. البته ناگفته نماند جنس این ژله به گونه ای است که اگر هم کیسه پروتز پاره و یا سوراخ شود به راحتی از آن خارج نمی‌شود و مانند مدل نمکی نیست که با یک نشت ساده هم مواد آن خارج شود.
  • ویژگی دیگر پروتز سیلیکونی این است که به خاطر قابلیت چسبندگی که دارد شباهت خوبی به بافت سینه دارد و به همین خاطر اکثر بانوان عزیز تمایل دارند از این مدل پروتز استفاده کنند.
  • مشکل دیگر این پروتز این است که نیاز به برش بیشتری نسبت به پروتز نمکی دارد و با توجه به اینکه پارگی آن علامت خاصی ندارد باید دائما تحت نظر پزشک متخص بوده و فرد زیباجو با یک برنامه منظم چکاب گردد.
  • احتمال چین خوردگی و موج دار شدن در آن کم است و در زمان لمس شدن احساس مصنوعی بودن دست نمی‌دهد.

 

 

انواع پروتز سینه بر حسب برجستگی

 

3) پروتز ثابت :

این نوع پروتز به دلیل نوع ساخت و مواد تشکیل دهنده اگر پاره شوند در شکل ظاهر و فرم اولیه آنها تغییری به وجود نمی آید. مزیت و یا ویژگی این نوع پروتز سینه این است که دارای شکل بوده و در قسمت پایینی خود دارای یک برجستگی هستند.

سفت بودن به دلیل حجم و تراکم بالای مواد تشکیل دهنده و کم بودن احتمال پارگی از دیگر امتیازات این نوع پروتز است.

اگر بخواهیم به مشکل اصلی این نوع پروتز به صورت مختصر اشاره کنیم باید این را بدانید که به علت سفت بودن و ثابت بودن باید برش بیشتری نسبت به دو نوع دیگر روی اندام انجام شود که عوارض احتمالی همچون جای اسکار، عفونت، ورم و ... را به دنبال خواهد داشت.

.

انواع پروتز از نظر شکل و فرم:

پروتزها سینه از نظر فرم و ظاهر به دو مدل گرد و قطره اشکی تقسیم می‌شوند. مدل گرد برای بانوانی که علاقه‌مند به سینه‌های بزرگ و برجسته هستند و مایل هستند بافت پستان‌هایشان نرم و خوش فرم باشد پیشنهاد می‌گردد اما در مدل قطره اشکی فرم و ظاهر سینه یک فرم طبیعی بوده و لذا کسانی که قصد دارند ظاهر اولیه سینه‌شان حفظ شود از این مدل استفاده می‌کنند.

همچنین این نوع پروتز برای کسانی که به هر دلیلی سینه‌های کوچک، تخت، نامتقارن دارند بهترین گزینه است.

 

پروتز ثابت

 

انواع برش سینه و جایگذاری:

در جراحی زیبایی پروتز سینه، جراحان سه راه برای جایگذاری پروتز دارند که بسته به شرایط و تمایل متقاضی از یکی از این روش‌ها کمک گرفته می‌شود.

روش اول جراحی و برش از ناحیه زیر سینه است.

این روش که رایج ترین برش است دسترسی به بافت سینه برای جراح راحت است و بانوان جوان به علت اینکه این برش در سینه قابل مشاهده نیست علاقه‌مند به این برش هستند.

مدل و روش دوم به برش دور هاله سینه معروف است که جراح با برش بخشی از هاله سینه پروتز سینه را جایگذاری می‌کند.

اگر شما جزو کسانی هستید که قصد دارید عمل جراحی پروتز سینه و لیفت سینه را با هم انجام دهید این نوع برش به شما پیشنهاد می‌شود.

مدل و نوع سوم برش از سمت زیر بغل است که جراح از ناحیه کناری سینه و نه از روبرو به بافت سینه دسترسی دارد و در این مدل هم خط برش در معرض دید نیست. ناگفته نماند در این برش به دلیل دسترسی کم جراح به بافت سینه درصد جایگذاری مناسب سینه کاهش می یابد و ممکن است رضایت صد در صدی حاصل نگردد.

البته نوع دیگری از برش وجود دارد که به برش نافی معروف است که بعلت شایع نبودن این نوع برش از توضیح آن عبور می‌کنیم.

 

پروتز سینه چیست

 

قیمت و هزینه عمل جراحی پروتز سینه در مشهد:

از همه این توضیحات که رد شویم سوالی که برای همه متقاضیان این عمل جراحی مطرح است و دائم در سایت‌های مختلف به دنبال جواب آن هستند بحث قیمت و هزینه عمل جراحی پروتز سینه است.

در پاسخ به این سوال باید این را در ابتدا بگوییم که این نوع عمل تحت هزینه‌های بیمه ای نیست و هزینه آن را باید آزاد پرداخت کنید.

در خصوص هزینه‌ها و قیمت جراحی هم باید بدانید که این عمل یک عمل جراحی زیبایی سینه  است و بسته به مکان و شهر، کلینیک و متخصص جراح، نوع پروتز و ... این عدد متغیر است. بعبارت دیگر سابقه و رزومه جراح و تیم وی، شهر محل جراحی و نوع و جنس پروتز همگی در جمع نهایی مبلغ پرداختی اثر دارد و کما اینکه یک پزشک با سابقه و تجربه بالا هزینه ای متفاوت با یک جراح تازه کار دارد.

لذا برای اینکه از هزینه‌های این جراحی مطلع شوید می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و ابهامات خود را برطرف کنید. هزینه ای که عمل پروتز سینه برای فرد بیمار دارد در سال 1403 در شهر مشهد به این صورت هست : هزینه ی جراحی پروتز سینه در شهر مشهد در سال 1403 بین 25 تا 30 میلیون تومان می باشد ، هزینه پروتز بنا به برند بین 15 تا 20 میلیون تومان در سال 1403 می باشد و هزینه بیمارستان هم برای پروتز سینه در مشهد حدودا 12 میلیون تومان می باشد.

چیزی که در بحث قیمت و هزینه جراحی مهم است اینکه اعدادهای مطرح شده و ثابت که توسط برخی متخصصان و سایت ها اعلام می‌گردد یک عدد غیر واقعی است. چون تا زمانی که حضوری به مطب پزشکی مراجعه نکنید و جراح وضعیت جسمانی شما را بررسی نکند نمی‌توان عدد نهایی را اعلام نمود.

بنابراین با دریافت مشاوره حضوری و بررسی شرایط خود به پاسخ‌های خود رسیده و بدون نگرانی دست به این عمل جراحی بزنید.

 

سوالات متداول در خصوص پروتز سینه:

چه سنی برای پروتز سینه مناسب است؟

برای جراحی پروتز سینه سن خاصی مدنظر نیست. البته باید سینه رشد کامل خود را داشته و ثابت باشد. یعنی افراد نوجوان و کسانی بارداری و شیردهی دارند باید این مدت را طی کرده و سپس اقدام به عمل جراحی کنند. البته این عمل اختلالی به شیردهی وارد نمی‌کند و می‌توان در دوران شیردهی اقدام کرد، اما در این ایام چون سایز سینه ثابت نیست بهتر است پس از پایان دوران شیردهی اقدام به جراحی پروتز سینه کرد.

آیا پروتز سینه موجب سرطان سینه می شود؟

تاکنون پاسخ قطعی و دقیقی به این سوال داده نشده است و محققان از یافته‌های خود چنین برداشتی نداشته اند که پروتز سینه موجب بروز سرطان در فرد می‌گردد. طبیعتا ممکن است در موارد نادری افرادی پس از پروتز سینه دچار بیماری شوند که اولا مشخص نیست علت بروز این بیماری جراحی پروتز بوده است یا نه و دوما اینکه تعداد این افراد بسیار کم است و قابل تسری به همه نیست.

همچنین قبل از جراحی سینه پزشک متخصص آزمایشات مختلفی را برای شما تجویز می‌کند که شما باید تمامی آزمایشات را طی کنید.

 

پروتز سینه و سرطان سینه

 

چه اقداماتی باید قبل از جراحی پروتز سینه انجام دهیم؟

سفارشات و توصیه‌های پزشکی قبل از جراحی ایمپلنت سینه با سایر توصیه‌های قبل از دیگر عمل‌ها یکی است. همچون اطلاع دادن پزشک از مصرف داروهایتان، عدم مصرف داروهایی مثل آسپرین، نوافن، پروفن و ...، عدم مصرف دخانیات و الکل قبل از جراحی به مدت دو الی چهار هفته، ناشتا بودن و سبک بودن شکم و معده حداقل 8 ساعت قبل از عمل، داشتن همراه در زمان جراحی و عدم استفاده از لوازم آرایشی و ...

توصیه های پس از جراحی و دوران نقاهت چیست؟

استراحت کامل به مدت دو الی سه روز در منزل و نداشتن فعالیت سنگین، استفاده از کمپرس سرد در نواحی جراحی، کاهش مصرف نمک به منظور تسریع در کاهش ورم، استفاده از سوتین‌ طبی، مصرف منظم داروها، عدم دست کاری بخیه ها و ... از جمله توصیه‌های پزشکی هستند که پزشک جراح همه اینها را به شما توضیح و آموزش خواهد داد و از این بابت نگرانی نداشته باشید.

 

مراقبت های پس از پروتز سینه در مشهد

 

مدت ماندگاری پروتز سینه چقدر است؟

اگر در تبلیغات یک کلینیک زیبایی و یا پزشک با این عبارت پروتز دائمی برخورد کردید بدانید که این حرف و مدت یک حرف فریبکارانه و غیر واقعی است. علت هم روشن است. پروتز یک کیسه سیلیکونی است که دارای یک عمر مفید است و روزی این کیسه دچار خرابی و پارگی خواهد شد. حتی اگر  از بهترین مدل‌ها و برندها بوده و توسط بهترین متخصصان انجام شود. همچنین سن و وضعیت جسمانی و میزان فعالیت فرد هم بر این مدت اثر دارد. لذا خوب است بدانید مدت ماندگاری پروتز چیزی حدود 15 الی 20 سال است.

ورزش چه تاثیری بر پروتز سینه دارد؟

در حالت کلی ورزش یکی از بهترین روشها برای داشتن یک فرم بدنی ایده آل است و جزو توصیه های همه پزشکان خواهد بود. اما در مورد جراحی پروتز سینه باید بدانید که انجام ورزش در دوران نقاهت به طور کامل ممنوع است و در دوران پس از نقاهت که به زندگی روزمره بر می‌گردید باید با احتیاط و حوصله باشد. هرچه شدت ورزش سنگین‌تر و سخت‌تر باشد از عمر پروتز کاسته خواهد شد. اما در صورت انجام ورزش‌های عمومی و نه حرفه ای مشکلی با پروتز سینه نخواهید داشت.

آیا برنزه کردن بر پروتز سینه اثر منفی دارد؟

جواب این سوال هم واضح و مشخص است. چون برنزه کردن موجب داغ شدن و حرارت دیدن پروتز می شود و ممکن است باعث پارگی آن شود. همچنین برنزه کردن در عفونت و تغییر رنگ زخم های برش موثر است و موجب تغییر فرم ظاهری سینه می شود.

 

 

 

مقالات با دسته بندی پروتز سینه

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه جراحی زیبایی سینه راهنمایی برای انتخاب بهترین جراح سینه مشهد

راهنمایی برای انتخاب بهترین جراح سینه مشهد

یکشنبه, 08 خرداد 1401

بهترين دكتر جراح سينه در مشهد چه ویژگی هایی دارد ؟ عمل جراحی زیبایی سینه یکی از پرطرفدارترین عمل های جراحی زیبایی هست بنابراین طبیعی هست که افراد دنبال بهترین...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه جراحی زیبایی سینه ماموپلاستی عمل زیبایی کوچک کردن سینه در مشهد + هزینه 1403

ماموپلاستی عمل زیبایی کوچک کردن سینه در مشهد + هزینه 1403

شنبه, 21 آبان 1401

عمل زیبایی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی یکی از عمل های زیبایی می باشد که قبل از اینکه این عمل زیبایی انجام شود باید به تعدادی سوال پاسخ دهید. چرا...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه جراحی زیبایی سینه مراقبت‌ های ‌بعد از عمل سینه که باید بدانید

مراقبت‌ های ‌بعد از عمل سینه که باید بدانید

شنبه, 30 اردیبهشت 1402

هر یک از کسانی که تا کنون جراحی سینه را تجربه کرده‌اند ‌باید به طور کامل در رابطه با مراقبت‌های ‌بعد از عمل اطلاعات کسب کنند. جراح پلاستیک به طور...

بیشتر بخوانید

تزریق چربی به بدن پروتز سینه پروتز باسن ویتامین های چاق کننده سریع

ویتامین های چاق کننده سریع

یکشنبه, 03 اردیبهشت 1402

بدن همه افراد برای ادامه حیات و سوخت و ساز ها و فعالیت های روزانه به ویتامین نیاز دارد از طرفی ویتامین ها نقش بسیار مهم و حیاتی در بدن...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه جراحی زیبایی سینه سوتین مخصوص بعد از عمل سینه

سوتین مخصوص بعد از عمل سینه

دوشنبه, 11 اردیبهشت 1402

یک نوع عمل زیبایی که به منظور تغییر سایز و اصلاح نمودن سینه ها صورت می گیرد، عمل سینه می باشد. یکی از اساسی ترین مرحله پس از انجام عمل...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه پروتز باسن جابه جایی پروتز سینه : نشانه ها و راه های درمان آن

جابه جایی پروتز سینه : نشانه ها و راه های درمان آن

یکشنبه, 11 تیر 1402

پروتز سینه به روشی اطلاق می‌شود که با استفاده از ایمپلنت، شکل و حجم سینه را بهبود می‌بخشد. این روش معمولاً برای ترمیم سینه‌هایی استفاده می‌شود که سینه های کوچکی...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه عدم تقارن سینه و روش های درمان

عدم تقارن سینه و روش های درمان

پنجشنبه, 22 تیر 1402

عدم تقارن سینه ( به انگلیسی Breast asymmetry) به معنی عدم تطابق در اندازه، شکل و طرح‌های سینه‌ها است. بیشتر زنان از تقارن کامل سینه‌های خود برخوردار نیستند و این...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه جراحی زیبایی سینه مراقبتهای بعد از عمل ماموپلاستی چگونه است؟

مراقبتهای بعد از عمل ماموپلاستی چگونه است؟

شنبه, 07 مرداد 1402

عمل جراحی ماموپلاستی یک پروسه هست که تمامی این پروسه باید به بهترین شکل صورت بگیرد تا جواب مناسبی از این عمل بگیرید ، یکی از گام های این پروسه...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه جراحی زیبایی سینه بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

پنجشنبه, 02 شهریور 1402

سن مناسب برای جراحی زیبایی سینه بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله اهداف شما از جراحی، وضعیت سلامت عمومی، ساختار بدن، تاریخچه پزشکی و توصیه‌های پزشکی. هر فردی شرایط...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه جراحی زیبایی سینه ماموگرافی دیجیتال چیست؟

ماموگرافی دیجیتال چیست؟

سه شنبه, 12 دی 1402

سرطان سینه از جمله بیماری هایی است که با تشخیص به موقع می توان از آن پیشگیری کرد،یکی از روش هایی که می توان به آن اعتماد کرد،ماموگرافی دیجیتال است.ماموگرافی...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

شنبه, 30 دی 1402

وقتی صحبت از مسائل مربوط به سینه می‌شود، اغلب توجه‌ها به سوی زنان جلب می‌گردد، اما مردان نیز می‌توانند از درد، خونریزی و سفت شدن نوک سینه رنج ببرند. مانند...

بیشتر بخوانید

بله حتما ، ولی باید ابتدا معاینه شوید و پس از بررسی مانعی وجود نداد

بله پروتز به صورت دائمی هست و نیاز به تعویض ندارد البته اگر نیازی به لیفت داشته باشید بدون مشکل و دست زدن به پروتز انجام می پذیرد

اگر قبل عمل اختلاف سایز نداشته باشید و سایز پروتز ها یکسان باشد به خاطر وروم و التهاب هست ولی اگر چند روز زمان برد تما جراح خود را در جریان قرار دهید

در صورتی که درمان توسط پزشک معالج به اتمام رسیده باشد و خطری جهد عود بیماری نباشد یکی از اصلی ترین کاندید ها این افراد می توانند باشند

آخرین مقالات
08 فروردین

مراقبت های بعد از تزریق ژل

ادامه مطلب

02 فروردین

تزریق ژل زیر چشم درمان قطعی سیاهی و گودی چشم

ادامه مطلب

25 اسفند

بهترین راه های درمان افتادگی پلک

ادامه مطلب

20 اسفند

تزریق چربی و عوارض تزریق چربی

ادامه مطلب

15 اسفند

عوارض عمل بلفاروپلاستی را بشناسیم

ادامه مطلب

10 اسفند

مقایسه روش های برداشتن خال صورت

ادامه مطلب

30 بهمن

صفر تا صد قرص فیتو + نظرات افراد و بررسی اصالت

ادامه مطلب

25 بهمن

خشکی چشم بعد از بلفاروپلاستی

ادامه مطلب

20 بهمن

روش یخ درمانی برای پوست

ادامه مطلب

18 بهمن

آیا پیکر تراشی قابل برگشت است؟

ادامه مطلب

16 بهمن

آیا از تاثیر خواب بر‍‍‍ پوست صورت اطلاعی دارید؟

ادامه مطلب

15 بهمن

کبودی چشم بعد از جراحی بینی ( رینوپلاستی)

ادامه مطلب

10 بهمن

معروف ترین رژیم های لاغری دنیا

ادامه مطلب

05 بهمن

ماموپلاستی چیست؟ آیا جای بخیه ماموپلاستی باقی می ماند؟

ادامه مطلب

30 دی

بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

ادامه مطلب

25 دی

درمان واریس با لیزر و مزایا و مراقبت های آن

ادامه مطلب

20 دی

اندولیفت چیست؟ تمام آنچه که باید از اندولیفت بدانید

ادامه مطلب

16 دی

تاثیر جراحی زیبایی بینی بر حس بویایی

ادامه مطلب

12 دی

ماموگرافی دیجیتال چیست؟

ادامه مطلب

07 دی

7 دلیل اساسی برای نیاز به عمل لیپوماتیک چیست؟

ادامه مطلب

04 دی

ترس از عمل ابدومینوپلاستی

ادامه مطلب

16 آذر

راهکار برای افزایش سایز سینه چیست؟

ادامه مطلب

24 آبان

لیپولیز چیست و چه کاربردی دارد؟

ادامه مطلب

29 مهر

اهمیت ماساژ در لیپوماتیک

ادامه مطلب

18 مهر

جراحی زیبایی لیفت ران در مشهد

ادامه مطلب

22 شهریور

جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی در مشهد

ادامه مطلب

14 شهریور

متخصص زیبایی زنان مشهد + دکتر زیبایی واژن مشهد

ادامه مطلب

09 شهریور

اسکلروتراپی چیست؟ و چه کاربردی دارد

ادامه مطلب

04 شهریور

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل ، تزریق چربی یا عمل جراحی

ادامه مطلب

02 شهریور

بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

ادامه مطلب

29 مرداد

عمل مینی بای پس معده + مزایا و معایب و هزینه

ادامه مطلب

25 مرداد

عمل بای پس معده در مشهد + هزینه و عوارض

ادامه مطلب

21 مرداد

بالن معده مشهد : بهترین پزشک بالون معده در مشهد

ادامه مطلب

17 مرداد

پماد زینک اکساید بهترین برای محافظت از پوست

ادامه مطلب

13 مرداد

فیشیال facial صورت چیست؟ مزایا و مراحل آن

ادامه مطلب

07 مرداد

مراقبتهای بعد از عمل ماموپلاستی چگونه است؟

ادامه مطلب

03 مرداد

همه چیز در مورد پماد بتامتازون

ادامه مطلب

30 تیر

صفر تا صد قرص زینک : فواید نحوه مصرف و عوارض

ادامه مطلب

26 تیر

سینه سوم یا پستان فرعی

ادامه مطلب

22 تیر

عدم تقارن سینه و روش های درمان

ادامه مطلب

whatsapp
whatsapp
instagram
how-to

مشاوره با ما