کلینیک زیبایی مشهد : فوق تخصص جراحی زیبایی و درمانی در مشهد

رایگان مشاوره بگیرید :

0902-8136132
کلمه مورد نظر خود را سرچ کنید
لوگو وبسایت موبایل

هایفوتراپی صورت مشهد + هزینه در سال 1403

هایفوتراپی صورت یکی از روش های غیر تهاجمی در جوانسازی صورت هست که مزایا و طرفداران بسیار زیادی دارد در مورد جوانسازی صورت و اینکه چرا باید جوانسازی صورت انجام دهیم و چه زمانی نیاز هست به جوانسازی صورت اقدام کنیم قبلا صحبت کرده ایم . همانطور که سن افزیش می یابد کیفیت پوست صورت کاهش پیدا می کند و چین و چروک های احتمالی به سراغ می می آید در این بخش می خواهیم به معرفی هایفوتراپی صورت بپردازیم و بررسی کنیم که این روش در مقابل سایر روش های جوان سازی صورت چه کمکی به ما می کند

 

هایفوتراپی صورت در مشهد

 

هایفوتراپی صورت چیست؟

هایفو یا HIFU  مخفف عبارت High-intensity focused ultrasound هست که به معنای امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا است که در آن نوعی استرس برای سلول های صورت هست که بر عملکرد متابولیک آنها تأثیر می گذارد، محیط آنها را تنظیم می کند و فرصتی را برای انجام فرآیندهای درمانی طبیعی بدن فراهم می کند. با استفاده از این عملیات می توان در درمان پوست صورت مانند سفت کردن پوست صورت یا لیفت پوست صورت اقدام کرد و بیشتر در گردن و صورت انجام می پذیرد این مورد مانند سونوگرافی از امواج فراصوت یا التراسوند استفاده می شود

 

هایفوتراپی صورت چیست

مراحل انجام هایفوتراپی صورت در مشهد چیست؟

ابتدا باید بهترین کلینیک و بهترین پزشک متخصص را که بتواند هایفوتراپی صورت را به بهترین کیفیت برای ما انجام دهد پیدا کنیم . بعد از مشاوره پزشک یا متخصصی که هایفوتراپی صورت را انجام می دهد محل هایی که نیاز به درمان دارد را مشخص می کند و پس از تمیز کردن این نواحی را بی حس میکند . بعد از آن ژل مخصوص را به نواحی مد نظر میگذارد همانطور که گفتیم خدمت شما روند انجام مانند سونوگرافی هست و حتی این ژلی که استفاده می شود دقیقا همان ژلی هست که در سونوگرافی استفاده می شود و با استفاده از مانیتوری که جلوی متخصص هست امواج کنترل می شود این امواج که همان امواج فراصوت هستند که با استفاده از مبدل دستی دستگاه هایفو به محل های مد نظراز نزدیک ارسال می شوند این امواج در در لایه های عمیق پوست گرمایی ایجاد میکند که باعث می شود فرایند کلاژن سازی تحریک شود . 

بنا به نوع پوست و وضعیت بیمار شاید نیاز به تکرار این مورد باشد ولی برای اکثر افراد همان یک جلسه کفایت می کند. البته برای نمایش نتایج کامل هایفوتراپی صورت باید حداقل 4 هفته صبر کنید و یک مورد دیگری هم که باید در نظر بگیرید این هست که با توجه به روند پیری پوست در آینده شاید به هایفوتراپی صورت به صورت جزئی نیاز داشته باشید

قیمت و هزینه هایفوتراپی صورت مشهد

قیمت هایفوتراپی صورت در مشهد، بسته به مرکز و کلینیک مورد نظر، تجربه و تخصص پزشک، تعداد جلسات، و میزان مساحت صورت که باید با این روش درمانی تحت پوشش قرار بگیرد، متفاوت خواهد بود. با این حال، برای اطلاعات دقیق‌تر، می‌توانید با مراکز مختلف و پزشکان تخصصی در این زمینه در مشهد تماس بگیرید.

به طور کلی، هزینه هایفوتراپی صورت در مشهد در سال 1403 بسته به  مرکز درمانی، بین 4 تا 10 میلیون تومان است. موردی که باید در هزینه هایفو در شهر مشهد مد نظر داشته باشید این هست که این روش نیاز به تکرار دارد.

به هر حال، برای اطلاعات دقیق‌تر و قیمت‌های به‌روزتر، بهتر است با مراکز مختلف و پزشکان تخصصی در این زمینه در مشهد تماس بگیرید و با آن‌ها مشورت کنید. همچنین، باید توجه داشت که هزینه‌های درمانی مختلف در هر کشور و حتی در هر شهر ممکن است متفاوت باشد و بسته به نوع درمان و تجهیزات مورد استفاده، ممکن است تفاوت داشته باشد.

همچنین، باید توجه داشت که هزینه هایفوتراپی صورت ممکن است بسته به تعداد جلسات مورد نیاز برای دست‌یابی به نتایج مطلوب، متفاوت باشد. برای مثال، ممکن است نیاز به چند جلسه هایفوتراپی صورت در بازه زمانی چند ماهه باشد تا نتایج دائمی‌تری را برای جوان‌سازی پوست به دست آورید.

 

چه کسانی می توانند هایفوتراپی صورت انجام دهند؟

هایفوتراپی صورت یکی از روش های جوانسازی صورت هست و همه کسانی که به هر دلیل از پوست خود ناراضی هستند چه روند پیری و شاداب نبودن و چه چین و چروک داشتن و ... مناسب هست ولی باید در نظر داشته باشیم انجام هایفوتراپی برای برخی از افراد جایگزین روش های تهاجمی مانند لیفت صورت نیست اگر پوست شما به گونه ای باشد که افتادگی و چین و چروک خیلی زیاد داشته باشد روش های تهاجمی نتیجه بهتری دارند مگر اینکه شرایط جسمی شما به گونه ای باشد که از انجام روش های تهاجمی منع شده باشید. از لحاظ سنی بهترین سن برای کسانی که روند پیری پوست طبیعی باشد هایفوتراپی صورت برای افرادی مناسب هست که در دهه 30 یا 40 زندگی خود هستند مناسب هست 

 

مزایای هایفوتراپی صورت در مشهد

 

مزایای هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی صورت دارای مزایایی نسبت به سایر روش های جوانسازی صورت دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم

  • در دسترس ترین گزینه برای جوانسازی صورت در این روش نیاز به آمادگی خاصی ندارد
  • بدون سوزن و جراحی انجام می شود و عوارضی مانند خونریزی و کبودی و .. ندارد
  • دوره نقاهت خاصی ندارد
  • در مدت زمانی کوتاهی انجام می شود و کل روند حدودا یک ساعت زمان میبرد

مزایای هایفوتراپی

عوارض هایفوتراپی صورت چیست؟

تمامی روش های جوان سازی صورت امکان بروز عوارض دارند ولی با این حال عوارض هایفوتراپی صورت بسیار کم گزارش شده یا به صورت خیلی خفیف می باشد البته با فرض اینکه این مورد توسط فردی متخصص یا پزشک با تجربه این کار باشد . از عوارض مربوط به هایفوتراپی صورت می توان به قرمزی یا کمی تورم بعد از انجام هایفوتراپی صورت نام برد و برخی هم از عوارضی که روی دندان های آنها داشته است گله مند می باشند.

 

هایفوتراپی صورت یا لیفت صورت

 

هافوتراپی صورت انجام دهیم یا لیفت صورت؟

خوب برای اینکه این سوال را پاسخ دهید باید انتظار و شرایط خود را مشخص کنید و در واقع این خود شما هستید که با شرایط و انتظارات و وضعیت فعلی مشخص می کنید کدام مورد برای شما مناسب تر هست .اگر می واهید اطلاعاتی در باره لیفت پوست صورت داشته باشید پیشنهاد میکنیم صفحه لیفت پوست صورت را ببینید . در آنجا تمامی شرایط مد نظر را خدمت شما گفته ایم . باید در نظر داشته باشید که هایفوتراپی صورت یک روش کاملا غیر تهاجمی هست و عوارض و نقاهت و حتی هزینه بسیار کمتری نسبت به لیفت پوست صورت دارد. ماندگاری هایفوتراپی صورت حدودا یکسال هست و باید چند بار تکرار شود در صورتی که لیفت پوست صورت تا ده سال هم ماندگاری دارد و خوب البته برای وضعیت پوست هایی که از وضعیت بدی برخوردار هستند و خیلی افتاده هست هایفوتراپی اصلا گزینه مناسبی نیست یا کسانی که شرایط عمومی مناسبی برای عمل جراحی یا بیهوشی ندارند چاره ای جز هایفوتراپی صورت ندارند . بنابراین ابتدا باید وضعیت پوست صورت خود را بررسی کنید بعد از آن شرایط برای هر دو حالت را بدایند و با دانستن انتظار نتیجه از هر یک و نتایج و هزینه ای که باید داشته باشید با مشورت متخصص نسبت به انجام یکی از این دو مورد اقدام کنید

 

مراحل انجام هایفوتراپی صورت

نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند

نظرات کسانی که هایفوتراپی صورت انجام داده‌اند، متفاوت است. برخی افراد با این روش راضی هستند و می‌گویند که باعث بهبود ظاهر صورت و کاهش چین و چروک شده است. همچنین، برخی دیگر با این روش راضی نیستند و اعتقاد دارند که این روش تنها یک راهکار موقت برای رفع چین و چروک است و ممکن است عوارض جانبی به همراه داشته باشد.

در برخی موارد، پس از انجام هایفوتراپی، ممکن است درد و تورم در منطقه صورت وجود داشته باشد که معمولاً برای چند روز به طول می‌انجامد. همچنین، در صورتی که این روش توسط پزشک ناشناخته و تجربه‌ای انجام شود، ممکن است باعث عوارض جانبی و نارسایی های زیبایی شود.

در هر صورت، برای انجام هایفوتراپی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و به دقت اطلاعات لازم درباره عملیات، عوارض و نتیجه‌های آن را بدست آورید. همچنین، اگر قصد دارید این روش را انجام دهید، بهتر است از پزشکان و مراکز معتبر و با تخصص در این زمینه استفاده کنید. همچنین، می‌توانید با کسانی که قبلاً هایفوتراپی صورت انجام داده‌اند، مشورت کنید و نظرات و تجربیات آن‌ها را در این زمینه بدست آورید.

اقدامات قبل از هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی برای بهبود ظاهر پوست صورت است که با استفاده از امواج فراصوتی با ارتعاش بالا، پوست را شدید می‌کند و به تنش می‌اندازد. برای داشتن نتایج بهتر و کاهش خطر عوارض جانبی، باید قبل از هایفوتراپی، اقدامات زیر را انجام دهید:

1. مشورت با پزشک: قبل از هرگونه درمان، باید با پزشک متخصص مشورت کنید و در مورد نتایج، عوارض جانبی و هزینه درمان بیشتر آگاهی پیدا کنید.

2. اطلاع رسانی به پزشک: باید به پزشک خود در مورد تاریخچه بیماری‌ها، داروهای مصرفی، حالت سلامتی و همچنین در صورت وجود هرگونه آلرژی به صورت دقیق اطلاع دهید.

3. استفاده از ضدآفتاب: قبل از هایفوتراپی، باید از یک کرم ضدآفتاب با عامل محافظتی SPF حداقل 30 استفاده کنید تا پوست شما در برابر اشعه UV خورشید محافظت شود.

4. عدم استفاده از محصولات آرایشی: قبل از هایفوتراپی، باید از استفاده از هرگونه محصول آرایشی مانند کرم پودر، رژ لب و کنسیلر خودداری کنید.

5. عدم مصرف قرص ضد التهاب: قبل از هایفوتراپی، باید از مصرف قرص‌های ضدالتهابی مانند آسپرین و ایبوپروفن خودداری کرده و در صورت نیاز به مصرف آنها، با پزشک خود مشورت کنید.

6. خوردن غذای سالم: قبل از هایفوتراپی، باید از خوردن غذای سالم و متنوع که شامل میوه‌ها، سبزیجات و غذاهایی با غلظت بالای آنتی‌اکسیدان استفاده می‌شود، پیروی کنید.

7. عدم خوردن قبل از درمان: قبل از هایفوتراپی، باید حداقل ۲ ساعت قبل از درمان، از خوردن غذا و نوشیدنی خودداری کنید.

با انجام این اقدامات، می‌توانید خطر عوارض جانبی هایفوتراپی را کاهش دهید و نتایج بهبود پوست صورت خود را بهبود ببخشید.

مراقبت های پس از هایفوتراپی صورت

پس از انجام هایفوتراپی صورت، برای حفظ و بهبود نتایج و جلوگیری از عوارض جانبی، به مراقبت‌های خاصی نیاز است. در زیر به برخی از این مراقبت‌ها اشاره می‌کنم:

1. استراحت کافی: بهتر است پس از انجام هایفوتراپی، به مدت چند روز، استراحت کافی داشته باشید و فعالیت‌های سنگین را کاهش دهید.

2. استفاده از یخ: برای کاهش تورم صورت، می‌توانید بسته‌های یخی را روی منطقه درمان شده قرار دهید. اما بهتر است از مستقیم قرار دادن یخ بر روی پوست صورت خودداری کنید و از دستگاه‌های یخی خاص استفاده کنید.

3. مصرف داروهای تجویز شده: پزشک شما ممکن است برای کنترل درد و تورم، داروهایی مثل ضد التهاب‌های غیراستروئیدی به شما تجویز کند. بهتر است دقیقاً به دستور پزشک خود اقدام کنید.

4. انجام ماساژ: پس از چند روز انجام هایفوتراپی، می‌توانید با انجام ماساژ به خونرسانی بهتر به منطقه درمان شده کمک کنید.

5. استفاده از عوامل آرام‌بخش: برای کاهش تورم و تسکین درد، می‌توانید از عوامل آرام‌بخشی مانند عصاره آلوئه‌ورا، کمفرت و ژل آرنیکا استفاده کنید.

در هر صورت، برای مراقبت پس از هایفوتراپی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و به دقت دستورات و راهنمایی‌های او را دنبال کنید. همچنین، اگر هر گونه علائم نگران‌کننده مانند تب، عفونت یا خونریزی را تجربه کردید، باید به سرعت با پزشک خود تماس بگیرید.

آیا باید بعد از هایفوتراپی از مصرف محصولات آرایشی خودداری کنم؟

بله، پس از هایفوتراپی، بهتر است حداقل ۲۴ تا ۴۸ ساعت از مصرف محصولات آرایشی خودداری کنید، تا پوست شما به طور کامل بهبود یابد و عوارض جانبی احتمالی کاهش یابد.

هایفوتراپی، با ایجاد تنش و شدت در پوست، باعث تحریک و ایجاد التهاب موقت در پوست می‌شود. به همین دلیل، استفاده از محصولات آرایشی مانند کرم پودر، رژ لب و کنسیلر ممکن است علائم التهابی را تشدید کند و باعث تأخیر در بهبود پوست شود.

در صورت نیاز به استفاده از محصولات آرایشی، بهتر است از محصولات با ترکیبات سبک و غیرچرب استفاده کنید و بهتر است از محصولات آرایشی با عوامل آرام‌بخش پوست صورت مانند آلوئه ورا، چای سبز و آب‌ گل‌ گاو زبان استفاده کنید.

 

مقالات با دسته بندی هایفوتراپی صورت

این روش برای جوان سازی صورت هست و بنا به درجه پیری صورت برای هر فرد متفاوت هست ولی معمولا برای افراد در میانسالی بهترین گزینه هست یعنی بین 30 تا 50 سال

این روش درمانی بسیار زود بازده هست و حتی بعد از جلسه اول متوجه تغییر نتایج می شوید ولی برای مشخص شدن کامل نتایج تا 4 هفته بعد از اولین جلسه صبر نمایید

این روش کامل بدون درد هست و هیچ دردی را موقع انجام حس نمیکنید با این حال شاید موقع انجام هایفوتراپی صورت احساس سوزن سوزن شدن صورت که البته آن هم بدون درد هست را داشته باشید

آخرین مقالات
20 فروردین

تاریخچه دانشگاه باهچه شهیر

ادامه مطلب

15 فروردین

روشهای موثر برای لاغر کردن صورت

ادامه مطلب

08 فروردین

اقدامات ممنوعه بعد از تزریق ژل

ادامه مطلب

02 فروردین

تزریق ژل زیر چشم معجزه و درمان قطعی سیاهی و گودی چشم

ادامه مطلب

25 اسفند

بهترین راه های درمان افتادگی پلک

ادامه مطلب

20 اسفند

تزریق چربی و عوارض تزریق چربی

ادامه مطلب

15 اسفند

عوارض عمل بلفاروپلاستی را بشناسیم

ادامه مطلب

10 اسفند

مقایسه روش های برداشتن خال صورت

ادامه مطلب

30 بهمن

صفر تا صد قرص فیتو + نظرات افراد و بررسی اصالت

ادامه مطلب

25 بهمن

خشکی چشم بعد از بلفاروپلاستی

ادامه مطلب

20 بهمن

روش یخ درمانی برای پوست

ادامه مطلب

18 بهمن

آیا پیکر تراشی قابل برگشت است؟

ادامه مطلب

16 بهمن

آیا از تاثیر خواب بر‍‍‍ پوست صورت اطلاعی دارید؟

ادامه مطلب

15 بهمن

کبودی چشم بعد از جراحی بینی ( رینوپلاستی)

ادامه مطلب

10 بهمن

معروف ترین رژیم های لاغری دنیا

ادامه مطلب

05 بهمن

ماموپلاستی چیست؟ آیا جای بخیه ماموپلاستی باقی می ماند؟

ادامه مطلب

30 دی

بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

ادامه مطلب

25 دی

درمان واریس با لیزر و مزایا و مراقبت های آن

ادامه مطلب

20 دی

اندولیفت چیست؟ تمام آنچه که باید از اندولیفت بدانید

ادامه مطلب

16 دی

تاثیر جراحی زیبایی بینی بر حس بویایی

ادامه مطلب

12 دی

ماموگرافی دیجیتال چیست؟

ادامه مطلب

07 دی

7 دلیل اساسی برای نیاز به عمل لیپوماتیک چیست؟

ادامه مطلب

04 دی

ترس از عمل ابدومینوپلاستی

ادامه مطلب

16 آذر

راهکار برای افزایش سایز سینه چیست؟

ادامه مطلب

24 آبان

لیپولیز چیست و چه کاربردی دارد؟

ادامه مطلب

29 مهر

اهمیت ماساژ در لیپوماتیک

ادامه مطلب

18 مهر

جراحی زیبایی لیفت ران در مشهد

ادامه مطلب

22 شهریور

جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی در مشهد

ادامه مطلب

14 شهریور

متخصص زیبایی زنان مشهد + دکتر زیبایی واژن مشهد

ادامه مطلب

09 شهریور

اسکلروتراپی چیست؟ و چه کاربردی دارد

ادامه مطلب

04 شهریور

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل ، تزریق چربی یا عمل جراحی

ادامه مطلب

02 شهریور

بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

ادامه مطلب

29 مرداد

عمل مینی بای پس معده + مزایا و معایب و هزینه

ادامه مطلب

25 مرداد

عمل بای پس معده در مشهد + هزینه و عوارض

ادامه مطلب

21 مرداد

بالن معده مشهد : بهترین پزشک بالون معده در مشهد

ادامه مطلب

17 مرداد

پماد زینک اکساید بهترین برای محافظت از پوست

ادامه مطلب

13 مرداد

فیشیال facial صورت چیست؟ مزایا و مراحل آن

ادامه مطلب

07 مرداد

مراقبتهای بعد از عمل ماموپلاستی چگونه است؟

ادامه مطلب

03 مرداد

همه چیز در مورد پماد بتامتازون

ادامه مطلب

30 تیر

صفر تا صد قرص زینک : فواید نحوه مصرف و عوارض

ادامه مطلب

whatsapp
whatsapp
instagram
how-to

مشاوره با ما