کلینیک زیبایی مشهد : فوق تخصص جراحی زیبایی و درمانی در مشهد

رایگان مشاوره بگیرید :

0902-8136132
کلمه مورد نظر خود را سرچ کنید
لوگو وبسایت موبایل

مزوتراپی صورت مشهد + بهترین دکتر برای مزوتراپی صورت در مشهد

توجه داشته باشید که هر چقدر زمان می گذرد پوست انسان نازک شده و بافت های پوست چربی کمتری را ذخیره می کنند. حتی در برخی از موارد دیده شده که با توجه به عوامل ژنتیکی و ارثی افراد از مشکلات پوستی رنج می برند، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت تمامی انسان ها هم زن و هم مرد به دنبال راهکار هایی هستند تا با استفاده از آن ها همیشه جوان بمانند و این خواسته روز به روز افزایش پیدا می کند به حدی که به نسل جوان امروزی هم انتقال یافته است؛ علاوه بر این خواسته درونی انسان ها شیوه های متعددی برای درمان مشکلات پوستی همچون پیری زودرس و چین و چروک های موجود بر روی صورت وجود دارد.

ممکن است شما هم بدانید با توجه به بررسی هایی که صورت گرفته می توان نتیجه گرفت بخش بزرگی از درآمد انسان ها به ویژه دهه های اخیر جهت خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی صرف می شود که با استفاده از این لوازم آرایشی و بهداشتی سعی می‌کنند تا به پوشش دهی مشکلات پوستی خود همچون پیری و چین و چروک های موجود بر روی صورت بپردازند. صورتی که می‌خواهید پوستی شاداب، با نشاط و جوان داشته باشید بهتر است از روش درمانی مزوتراپی استفاده کنید.

ما در این مقاله می خواهیم به توضیح درباره مزوتراپی و کاربردهای آن بپردازیم. اگر شما هم می خواهید به عنوان یک کاربر از روش درمانی مزوتراپی استفاده کنید بایستی حتما نسبت به این شیوه درمانی اطلاعات کافی داشته باشید، پس توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با موضوع مزوتراپی صورت تا پایان ما را همراهی نمایید.

مزوتراپی صورت مشهد

معرفی روش درمانی مزوتراپی صورت

توجه داشته باشید مزوتراپی امروزه یکی از شیوه‌های درمانی مدرن محسوب می شود که با استفاده از این روش قادر به برطرف نمودن بسیاری از مشکلات پوستی و درمان ریزش مو خواهید بود. با استفاده از این روش درمانی می توانید ظاهر خود را همانگونه که دوست دارید شکل دهید، زیرا یکی از شیوه های بسیار پرطرفدار به حساب می‌آید. به طور معمول در این روش به منظور تزریق کردن برخی از مواد طبیعی همچون هیالورونیک، مواد معدنی، ویتامین ها و غیره با استفاده از دستگاهی که دارای آمپول مزوتراپی است به صورت، سر و بدن تزریق می شود. برای مشاهده روش درمانی مزوتراپی برای مو به صفحه مزوتراپی مو مراجعه کنید.

زمانی که می خواهند تزریق را انجام دهند معمولاً از یکسری سوزن های بسیار نازک جهت انجام تزریق مواد طبیعی به لایه های میانی پوست انجام می دهند. پزشک تلاش می‌کند تا موادی که پوست شما به آن نیاز دارد همچون ویتامین ها، هورمون ها، مواد معدنی، آنزیم ها را از طریق بکارگیری همین سوزن‌ های نازک به پوست وارد کند و در صدد احیا و ترمیم سازی پوست بر می آید. هدف اصلی از به کارگیری این روش می‌تواند این باشد که اجازه ندهد تا پوست از آنچه که هست بدتر شود بنابراین با استفاده از چنین شیوه ای می توانید به میل درونی خود یعنی زیبایی ظاهری و جوانی پوست دست پیدا کنید.

علاوه بر این موارد از روش درمانی مزوتراپی جهت متالوژی زیبایی به منظور رفع چربی های موجود در بدن نیز استفاده می‌کنند و غالباً این روش را با لیپوساکشن جایگزین کرده اند.

معرفی روش درمانی مزوتراپی صورت

در نهایت می توان نتیجه گرفت که روش درمانی مزوتراپی به منظور رفع بسیاری از مشکلات پوستی همچون خطوط اضافه بر روی پوست، افتادگی پوست، رنگدانه های موجود بر روی پوست و چین و چروک و غیره به کار گرفته می شود. به طور کلی شل شدگی پوست صورت، بازوها و گردن را می‌توان از طریق به کارگیری این روش از بین برد و منجر به سفت شدن و تقویت عضله ها می گردد.

بیشترین کاربردی که این شیوه درمانی دارد برای جوانسازی و احیای مجدد سلول های پوست گردن، صورت، سفتی و لیفت کردن پوست و در نهایت سفید و روشن کردن پوست می باشد. آن دسته از افرادی که از جراحی هراس دارند بهترین گزینه برای آن ها مزوتراپی می باشد چرا که این روش یکی از روش‌های درمانی است که نیاز به جراحی ندارد بنابراین با استفاده از این شیوه می توانید پوست خود را جوان و شاداب کنید.

کاربرد مزوتراپی صورت

توجه داشته باشید که مزوتراپی به عنوان یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست می باشد این روش نیاز به جراحی ندارد بلکه از طریق تزریق نمودن برخی از ویتامین ها، مکمل ها و غیره می توان به کلاژن سازی و ترمیم پوست پرداخت، در نهایت شما پوستی جوان و با نشاط را مشاهده خواهید کرد. اگر بر روی صورت شما لک، چین و چروک و یا آکنه وجود دارد می توانید از روش درمانی مزوتراپی جهت برطرف کردن این موارد استفاده نمایید؛ البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که از این شیوه می توان به منظور لیفت کردن پوست صورت نیز استفاده نمود و چین و چروک ها و افتادگی های موجود بر روی پوست و بدن را از بین برد.

به همین خاطر است که تعداد بی شماری از افراد در پی استفاده از یک روش درمانی بدون جراحی می باشند بنابراین استفاده از این روش برای شما می تواند مناسب ترین گزینه باشد.

فرایند انجام مزوتراپی صورت

هر یک از افرادی که از روش درمانی مزوتراپی استفاده می کنند معمولاً یک هدف خاصی دارند و مواد به کار رفته در تزریق ممکن است با توجه به اهداف گوناگون این افراد متغیر باشد. هنگامی که محلول جهت تزریق آماده شود از طریق سوزن های نازک پزشک تلاش می کند تا مواد را به مزودرم یعنی لایه های میانی پوست وارد کند و معمولاً این تزریق با فاصله چند میلی متری از یکدیگر انجام می شود.

کار اصلی مزوتراپی بهبود بخشیدن گردش خون در قسمت های زیرین پوست می باشد و سعی می کند تا التهاباتی که منجر به آسیب رسانی پوست می گردد را رفع سازد، پس باید در نظر داشته باشید که پزشکان به منظور درمان مشکلات پوستی مختلف ترکیبات گوناگونی را مورد استفاده قرار می دهند.

اگر می خواهید پس از انجام شیوه درمانی مزوتراپی نتایج مطلوب و دلخواه را به دست آورید پس باید چند جلسه را با توجه به تجویز پزشک انجام دهید. در صورتی که سطح پوست شما تا حدودی از بین رفته باشد نیاز به این چندین جلسه بیشتر می شود. همانگونه که قبلا هم اشاره شد در محلول تزریق ممکن است با توجه به درمان مورد نیاز هیالورونیک وجود داشته باشد در اثر استفاده از این مواد می توان بروز حجم خاصی در پوست را احساس کرد اما سایر اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان ها از تاثیرات ضد التهابی برخوردار هستند که این مسئله منجر به لطافت، روشنایی و صاف شدن پوست می گردد.

فرایند انجام مزوتراپی صورت

هزینه مزوتراپی صورت مشهد

هزینه مزوتراپی صورت معمولاً بر اساس تعداد جلسات مورد نیاز، مواد مورد استفاده، منطقه‌های درمانی و تجربه پزشک متخصص متفاوت است. به طور کلی، هزینه مزوتراپی صورت در مشهد ممکن است بین 4 تا 8 میلیون تومان می باشد. اما برای دقیق‌تر شدن در مورد هزینه، بهتر است با پزشکان متخصص مشورت کنید. آن‌ها می‌توانند با توجه به نیاز‌های شما و بر اساس تعداد جلسات مورد نیاز، مواد مورد استفاده و مناطق درمانی مورد نظر، هزینه را برای شما تخمین خواهند زد.

باید به یاد داشت که هزینه مزوتراپی صورت ممکن است بسته به تعداد جلسات مورد نیاز برای دست‌یابی به نتایج مطلوب، متفاوت باشد. همچنین، برخی از پزشکان ممکن است هزینه خدمات خود را بر اساس منطقه‌های مختلف صورت، مانند پیشانی، گونه و گردن، تعیین کنند.

مراقبت های پیش از انجام روش درمانی مزوتراپی صورت

مزوتراپی نیز همانند بسیاری از شیوه های درمانی دیگر نیازمند مراقبت است، بنابراین اگر می خواهید به مزوتراپی صورت بپردازید بایستی حتماً پیش از انجام این کار مراقبت هایی را انجام دهید تا در آینده برایتان مشکلی ایجاد نشود. به طور کلی برای عموم افراد یک هفته پیش از آغاز تزریق محلول مزوتراپی نباید آسپرین و بسیاری از داروهای ضد التهابی مصرف نمایید زیرا مصرف این داروها باعث می‌شود تا در زمان تزریق کبودی و خونریزی تا حد زیادی افزایش پیدا کند؛ بنابراین به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب بهتر است پیش از انجام مزوتراپی صورت به این نکات توجه داشته باشید. البته توجه داشته باشید که امکان دارد یک پزشک با توجه به تجربه ای که دارد مراقبت های ویژه ای همچون حساسیت های آلرژیک را به شما گوشزد کند پس شما باید سخنان پزشک را جدی بگیرید.

مراقبت های پیش از انجام روش درمانی مزوتراپی صورت

مراقبت های بعد از انجام روش درمانی مزوتراپی صورت

همان گونه که باید پیش از انجام مزوتراپی صورت مراقبت های لازم را انجام دهید بنابراین نیاز است تا بسیاری از مراقبت ها را بعد از انجام این فرایند به منظور دستیابی به نتایج دلخواه انجام دهید، البته باید بدانید که مراقبت هایی که بایستی پس از انجام مزوتراپی صورت آن ها را حتما انجام دهید بسیار ضروری می باشد و حتماً باید این موارد را در راستای کار خویش قرار دهید؛ زیرا در چنین حالتی که مزوتراپی صورت انجام شده اگر نکات بیان شده را رعایت نکنید ممکن است یکسری عوارض جانبی در کمین باشد پس بهتر است رعایت این نکات را حتماً در نظر بگیرید. مهمترین موارد جهت انجام مراقبت های بعد از مزوتراپی به شرح ذیل است:

- هنگامی که مزوتراپی صورت را انجام داده اید در ناحیه ای که تزریق صورت گرفته است می توانید با استفاده از ژل یا کرم تجویز شده از سوی پزشک ۳ الی ۴ بار در روز آن ناحیه را آهسته ماساژ دهید و با انجام این کار کبودی ها و تورم ناشی از تزریق را تا حد زیادی کاهش دهید.

- تقریباً تا ۴۸ ساعت بعد از انجام مزوتراپی صورت و تا زمانی که کبودی ها و تورم از بین برود نباید در مقابل نور مستقیم خورشید قرار بگیرید. اگر با توجه به شرایط خاصی باید در در مقابل نور خورشید قرار بگیرید بایستی حتما ضد آفتاب هایی که دارای spf ۲۵ درصد یا داری spf بیشتر هستند، استفاده نمایید.

- تقریباً تا ۴۸ ساعت بعد از درمان نباید هیچ گونه ورزش سنگینی را انجام دهید چرا که انجام فعالیت های سنگین منجر به ایجاد تعریق بدن شده و ممکن است محلول تزریق شده را از قسمت منافذ پوستی خارج نماید بنابراین این کار سبب کاهش میزان تاثیر درمان خواهد شد.

- بهتر است تقریباً ۴۸ ساعت بعد از مزوتراپی صورت از حمام کردن با استفاده از آب گرم بپرهیزید. بعد از اتمام این دوره استفاده از حمام برای هفته اول اشکال ندارد اما توصیه می شود بازه زمانی حمام شما ۱۵ دقیقه بیشتر نشود، زیرا اگر به صورت طولانی مدت به استحمام بپردازید ممکن است کبودی های موجود بیشتر شود.

- توجه داشته باشید پس از درمان ممکن است واکنش های آلرژیک به حالت یکسری توده های کوچک ظاهر شود. در صورتی که در ناحیه تزریق توده های کوچک و یا قرمزی مشاهده کردید حتماً این موضوع را با پزشک خود در میان گذاشته و از وی بخواهید تا به رفع این مشکل بپردازد؛ البته باید بدانید که ری اکشن های آلرژیک که معمولاً در محل تزریق رخ می دهد اکثراً موقتی و موضعی هستند اما اگر دچار نگرانی شده اید توصیه می کنیم حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

- بهتر است میزان مصرف آب را طی دوره درمان خود افزایش دهید، به گونه‌ای که در روز درمان نوشیدن یک لیتر آب به شما بسیار کمک می کند و بهتر است تقریباً تا یک هفته بعد از انجام مزوتراپی صورت این روند را ادامه دهید.

تقریباً تا ۸ ساعت بعد از انجام مزوتراپی نباید ناحیه ای که تزریق صورت گرفته است شستشو شود و یا حتی از استحمام کوتاه مدت نیز در روز درمان بپرهیزید.

تعداد جلسات انجام مزوتراپی صورت

با توجه به وضعیت بیمار تعداد جلسات از سوی پزشک متخصص تعیین می شود، بنابراین در هر یک از جلسات درمانی تزریق هایی که پزشک انجام می دهد در اعماق ۱ تا ۴ میلیمتر در پوست صورت می گیرد بنابراین پزشک امکان دارد زمانی که تزریق را می خواهد انجام دهد سوزن مخصوص را با یک زاویه گوناگونی در قسمت از پیش تعیین شده بگذارد؛ حتی ممکن است در زمان تزریق با سرعت قابل توجهی زاویه را جهت تزریق محلول مورد نظر تغییر دهد. زمانی که تزریق از سوی پزشک صورت می گیرد ممکن است بخش اندکی از محلول به لایه های میانی پوست دسترسی پیدا کند به همین خاطر به منظور دستیابی به نتایج دلخواه نباید تنها به یک جلسه بسنده کنید؛ بنابراین نیاز به چندین جلسه جهت رسیدن به نتیجه مطلوب می باشد.

توجه داشته باشید امکان دارد که برای یک بیمار ۳ تا ۱۰ جلسه با توجه به مشکلاتی که دارد نیاز به درمان داشته باشد. در اوایل درمان ممکن است فاصله درمانی برای بیمار ۷ تا ۱۰ روزه باشد اما پس از اینکه پوست فرآیند بهبودی خود را آغاز کرد می توان جلسات درمانی را با فاصله های دو هفته یکبار و یا حتی ماهی یکبار انجام دهد.

سخن پایانی در مزوتراپی صورت

همه انسان ها علاقه دارند تا یک پوست سالم و شفاف داشته باشند در حال حاضر تعداد افراد بی شماری در حال بهره مندی از شیوه های متعدد درمانی برای مشکلات پوستی خود هستند. یکی از این شیوه ها که ما در این مقاله به توضیح آن پرداختیم مزوتراپی صورت است. افراد با استفاده از این شیوه سعی می کنند تا پوست خود را لیفت و به احیای مجدد پوست بپردازند. با انجام چنین کاری پوست آن ها تا حد زیادی جوان و شاداب می گردد. به طور معمول در روش مزوتراپی پوست فرمول های گیاهی ویژه و همچنین انواع ویتامین ها را به منظور افزایش زیبایی صورت به کار می گیرند. در واقع کاربرد این روش بسیار زیاد است که در بالا به کاربرد و فواید آن اشاره کردیم.

مقالات با دسته بندی مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت عوارض خاصی ندارد مگر اینکه دارای واکنش آلرژیک باشید ، در کل تنها عوارض آن درد کمی در محل صورت هست

خیر ، مزوتراپی صورت یک روش کاملا موقتی هست

آخرین مقالات
20 فروردین

تاریخچه دانشگاه باهچه شهیر

ادامه مطلب

15 فروردین

روشهای موثر برای لاغر کردن صورت

ادامه مطلب

08 فروردین

اقدامات ممنوعه بعد از تزریق ژل

ادامه مطلب

02 فروردین

تزریق ژل زیر چشم معجزه و درمان قطعی سیاهی و گودی چشم

ادامه مطلب

25 اسفند

بهترین راه های درمان افتادگی پلک

ادامه مطلب

20 اسفند

تزریق چربی و عوارض تزریق چربی

ادامه مطلب

15 اسفند

عوارض عمل بلفاروپلاستی را بشناسیم

ادامه مطلب

10 اسفند

مقایسه روش های برداشتن خال صورت

ادامه مطلب

30 بهمن

صفر تا صد قرص فیتو + نظرات افراد و بررسی اصالت

ادامه مطلب

25 بهمن

خشکی چشم بعد از بلفاروپلاستی

ادامه مطلب

20 بهمن

روش یخ درمانی برای پوست

ادامه مطلب

18 بهمن

آیا پیکر تراشی قابل برگشت است؟

ادامه مطلب

16 بهمن

آیا از تاثیر خواب بر‍‍‍ پوست صورت اطلاعی دارید؟

ادامه مطلب

15 بهمن

کبودی چشم بعد از جراحی بینی ( رینوپلاستی)

ادامه مطلب

10 بهمن

معروف ترین رژیم های لاغری دنیا

ادامه مطلب

05 بهمن

ماموپلاستی چیست؟ آیا جای بخیه ماموپلاستی باقی می ماند؟

ادامه مطلب

30 دی

بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

ادامه مطلب

25 دی

درمان واریس با لیزر و مزایا و مراقبت های آن

ادامه مطلب

20 دی

اندولیفت چیست؟ تمام آنچه که باید از اندولیفت بدانید

ادامه مطلب

16 دی

تاثیر جراحی زیبایی بینی بر حس بویایی

ادامه مطلب

12 دی

ماموگرافی دیجیتال چیست؟

ادامه مطلب

07 دی

7 دلیل اساسی برای نیاز به عمل لیپوماتیک چیست؟

ادامه مطلب

04 دی

ترس از عمل ابدومینوپلاستی

ادامه مطلب

16 آذر

راهکار برای افزایش سایز سینه چیست؟

ادامه مطلب

24 آبان

لیپولیز چیست و چه کاربردی دارد؟

ادامه مطلب

29 مهر

اهمیت ماساژ در لیپوماتیک

ادامه مطلب

18 مهر

جراحی زیبایی لیفت ران در مشهد

ادامه مطلب

22 شهریور

جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی در مشهد

ادامه مطلب

14 شهریور

متخصص زیبایی زنان مشهد + دکتر زیبایی واژن مشهد

ادامه مطلب

09 شهریور

اسکلروتراپی چیست؟ و چه کاربردی دارد

ادامه مطلب

04 شهریور

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل ، تزریق چربی یا عمل جراحی

ادامه مطلب

02 شهریور

بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

ادامه مطلب

29 مرداد

عمل مینی بای پس معده + مزایا و معایب و هزینه

ادامه مطلب

25 مرداد

عمل بای پس معده در مشهد + هزینه و عوارض

ادامه مطلب

21 مرداد

بالن معده مشهد : بهترین پزشک بالون معده در مشهد

ادامه مطلب

17 مرداد

پماد زینک اکساید بهترین برای محافظت از پوست

ادامه مطلب

13 مرداد

فیشیال facial صورت چیست؟ مزایا و مراحل آن

ادامه مطلب

07 مرداد

مراقبتهای بعد از عمل ماموپلاستی چگونه است؟

ادامه مطلب

03 مرداد

همه چیز در مورد پماد بتامتازون

ادامه مطلب

30 تیر

صفر تا صد قرص زینک : فواید نحوه مصرف و عوارض

ادامه مطلب

whatsapp
whatsapp
instagram
how-to

مشاوره با ما