کلینیک زیبایی مشهد : فوق تخصص جراحی زیبایی و درمانی در مشهد

رایگان مشاوره بگیرید :

0902-8136132
کلمه مورد نظر خود را سرچ کنید
لوگو وبسایت موبایل

لیفت سینه (بالا کشیدن سینه) در مشهد ، درمان افتادگی سینه + هزینه در سال 1403

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که به ظاهر و زیبایی خود اهمیت می دهید و از فرم سینه های خود رضایت کافی ندارید و به دنبال اندامی متناسب با قد و وزن خود میباشد حتما با ما همراه باشید تا قدم به قدم با عمل زیبایی لیفت سینه آشنا شده و به سوالات ذهنی تان پاسخ دهیم.

چرا لیفت سینه؟

در همین ابتدای مقاله لازم است درباره علل افتادگی سینه کمی بحث کرده و بدانیم چه کسانی مناسب برای این عمل زیبایی هستند.

افتادگی سینه یکی از اتفاقات شایع در زندگی زنان است که با افزایش سن و گذر عمر به یک اتفاق طبیعی تبدیل میشود.

پس باید بدانیم که افزایش سن اولین دلیل برای افتادگی سینه ها میباشد.

دلیل شایع دوم باردار شدن بانوان است. به خاطر ترشحاتی که در دوران بارداری در زنان رخ میدهد سینه فرم طبیعی و اولیه خود را از دست داده و به مرور دچار افتادگی می گردد. این مسئله هم از ان دست ع.امل طبیعی است که گریزی از آن نیست و اکثر مادران به این افتادگی سینه مبتلا می گردند.

 

درمان افتادگی سینه در مشهد

اما دلیل سوم  و شاید مهمترین دلیل این عارضه طبیعی دوران شیردهی است. طبیعتا وقتی سینه های مادران از شیر پرشده و در دوران شیردهی به فرزند دلبندشان هستند پستان های آنان بارها و بارها مملو از شیر شده و تخلیه می گردد و این امر نتیجه ای ندارد جز افتادگی سینه و بد فرم شدن آن.

البته به جز دلایلی که عنوان شد عوامل دیگری همچون وراثت، افزایش وزن و نوسانات وزنی، مشکلات جسمی و ... بر افتادگی سینه و بد فرم شدن آن اثر دارد که همه این دلایل موجب می گردد که عمل جراحی لیفت سینه جزو عمل های زیبایی محبوب به حساب آمده و زنان و مادران بسیاری به دنبال عمل لیفت سینه باشند.

اگر شما جزو این افراد بوده و به دنبال فرم بدنی متناسب و زیبا هستید و قصد دارید عمل جراحی لیفت سینه را انجام دهید پس در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع عمل لیفت سینه، دوران نقاهت، عوارض جانبی و هزینه های آن آشنا شوید.

بنا به شرایط و قوانینی که برای وب سایت ها وضع شده است از قرار دادن نمونه کار لیفت سینه روی وب سایت معذور هستیم

عمل زیبایی لیفت سینه چیست؟

کلمه لیفت یک لغت انگلیسی و به معنای بلند کردن و بالا بردن است. پس لیفت سینه به معنای بالا بردن و کشیدن سینه به سمت بالا می باشد.

عمل جراحی لیفت سینه از گذشته در کشورهای اروپایی انجام میشده و در سالیان اخیر در کشور ما هم مورد توجه و اقبال قرار گرفته و پزشکان و متخصصان عمل زیبایی در کشورمان هم با افزایش دانش و تخصص خود در این حوزه دارای تجربه کافی و دانش به روز هستند. خوشبختانه در مشهد نیز این امکان فراهم می باشد تا شما عزیزان بتوانید  با دریافت مشاوره و کسب اطلاعات لازم از سوی متخصصان ما با خیالی آسوده اقدام به عمل لیفت سینه در مشهد کرده و از سفر به شهرهای دیگر پرهیز نمایید.

در ادامه مقاله می خواهیم با انواع جراحی لیفت سینه آشنا شده و به سوالاتی که ممکن است برای متقاضیان این عمل داشته باشند پاسخ دهیم.

 

لیفت سینه با جراحی در مشهد

انواع جراحی لیفت سینه مشهد

جراحی لیفت سینه یک عمل زیبایی است که در برخی موارد تهاجمی و در برخی موارد کم تهاجمی است. در مواردی که که نیاز به عمل جراحی باشد ممکن است نیاز به بیهوشی عمومی باشد و در مواردی هم بیهوشی به صورت موضعی انجام می گیرد.

شما میتوانید بسته به وضعیت سینه خود و میزان افتادگی و سن خود اقدام به انجام هر کدام از این نوع عمل ها کنید. هر کدام از این روش های جراحی لیفت سینه مزیت ها و عوارضی دارد که با یکدیگر متفاوت هستند و می توانید با مشاوره درست توسط متخصصان ما تصمیم خود را با اطمینان گرفته و نگرانی از این بابت نداشته باشد.

لیفت سینه بدون جراحی

در روش‌ بدون جراحی که به آنها اشاره مختصر می کنیم، لیفتینگ سینه بدون عمل جراحی و بیهوشی انجام می‌شود.

لیفت سینه با روش طب سوزنی:

در این روش قدیمی  طب سوزنی می‌تواند بر روی غدد درون ریز تاثیر بگذارد و آن‌ها را تحریک کند، می‌تواند به غده هیپوفیز دستور دهد که هورمون آزاد کند، بر روی تخمدان اثر بگذارد و سلول‌های پستان را به طور واکنش پذیر فعال کند تا رشد سینه‌ها را تقویت کند و سبب لیفت آن‌ها شود. لذا هدف اصلی در این روش تحریک غدد و عصب های مربوطه است که گردش خود را افزایش داده و عضات سینه را تقویت می کند. در این روش هیچگونه جراحی و برش و حتی بیهوشی در کار نیست.

لیفت سینه با روش طب سوزنی

لذا عوارضی همچون خونریزی، عفونت، درد، ورم و کبودی و اسکار و ... وجود ندارد و متقاضی میتواند به زندگی روزمره خود بپردازد.

اگرچه این روش یک روش مناسب برای لیفت سینه دارد اما این روش خالی از انتقاد و اشکال نیست.

از جمله مهمترین انتقاداتی که به این روش وارد است این می باشد که متقاضی باید چیزی حدود 15 الی 50 جلسه به پزشک مراجعه کرده و روند درمانی خود را طی کند که این طولانی بودن فرآیند لیفت سینه برای بسیاری از متقاضیان ناخوشایند است.

درباره فاصله زمانی بین هر مرحله هم باید گفت برخی پزشکان یک روز در میان این فرآیند را توصیه می کنند و برخی هفته ای دو بار. البته این فرآیند و مدت انجام آن به شرایط متقاضی همچون سن، میزان افتادگی سینه و .. بستگی دارد و یک فرآیند ثابت و یکسان نیست.

روش اول لیفت سینه در مشهد

 

روش دوم لیفت سینه

لیفت سینه به روش لیزر:

در این نوع عمل لیفت سینه، متخصصان با استفاده از اشعه لیزر سینه‌ها را لیفت و سفت می‌کنند. در این روش، پس از بیهوشی فرد متقاضی، جراح با تاباندن اشعه به قسمت های مشخص بافت های سینه را تحریک کرده تا موجب تقویت آنها شود. لیزر با ساطع کردن نور به داخل بافت سینه سبب ایجاد گرما و حرارت می‌شود که در نتیجه آن، ابتدا سطح و سپس بافت سینه سفت می‌شوند.

در این روش هم اگرچه فرد بیهوشی کامل را طی می کند و درگیر عوارضی همچون برش، خونریزی، عفونت و... نمیشود اما این روش هم دارای مشکلات و عوارضی است که در ابتدا مزایای جراحی لیفت سینه به روش لیزر را تشریح می کنیم و سپس عوارض لیفت سینه به روش لیرز را توضیح می دهیم.

دوره نقاهت و سپس رسیدن به نتیجه دلخواه برای هر فردی با فرد دیگر متفاوت است. اما باید بدانید در اکثر موارد نتیجه لیفت سینه با لیزر سریعا قابل مشاهده است اما اگر کمی صبور باشید و بین ۱ تا ۲ ماه صبر کنید و در این ایام اقدامات این دوره همچون عدم ورزش سنگین، اصول تغذیه ای و ... را رعایت کنید حتما نتایج خوبی را از عمل خود کسب خواهید کرد.

اگر بخواهید پس از عمل جراحی لیفت سینه با لیزر برای سینه های شما چه اتفاقی خواهد افتاد و چه نتیجه ای کسب می‌کنید باید بگوییم سینه از حالت افتادگی و شل بودن به حالت گرد و سفت تغییر پیدا می‌کند. همچنین بخش‌های بالای سینه حالت حجیم‌تری به خود می‌گیرد   و نهایتا فرد نسبت به عمل جراحی خود رضایت داشته و اعتماد به نفس او افزایش می‌یابد.

ماندگاری لیفت سینه با لیزر:

سوالی که اکثر متقاضیان از ما سوال می کنند این است که ماندگاری این روش جراحی چه میزان است و آیا لازم است در آینده هم جراحی داشته باشند یا خیر؟

پاسخ ما به این سوال این است که ماندگاری لیفتینگ سینه با لیزر در شرایط طبیعی و اینکه اگر سبک زندگی مناسب همچون ورزش و تغذیه مناسب داشته باشید  همیشگی است.

معایب لیفت سینه با لیزر:

همانگونه که میدانید تقریبا هیچ عملی بدون عارضه و سختی نیست. در عمل جراحی لیفت سینه با لیزر هم مواردی از عوارض وجود دارد که به انها اشاره میکنی.

اما در همین جا باید بدانید که این عوارض نسبی بوده و ممکن است برای فردی رخ داده و برای فرد دیگر رخ ندهد.

پس از عمل لیفت سینه با لیزر، ممکن است برخی از افراد دچار خشکی پوست در ناحیه سینه شوند. البته این علائم پس از لیزر کاملا طبیعی است. بیمار باید به صورت مرتب سینه خود را مرطوب کند تا از ابتلا به این عارضه پیشگیری به عمل آورد.

سوختگی بافت چربی یا پوست سین، بی‌حس شدن در ناحیه تاباندن لیزر به مدت چند روز تا چند هفته و همچنین ایجاد توده‌های موقتی در پوست از جمله عوارض احتمالی این روش لیفت سینه است.

مزایای لیفت سینه با لیزر:

روش لیفت پستان با لیزر چون مزایای متعددی دارد در بین متقاضیان محبوب است.

عدم مراقبت و پرستاری پس از جراحی، نبود ورم و کبودی، زود نتیجه دادن و بازگشت به زندگی روزمره از جمله این مزایاها می باشد.

لیفت سینه با نخ:

یکی دیگر از روش‌های غیرتهاجمی‌ برای بالا کشیدن پستان‌ها، لیفت سینه با نخ است. این روش جزو روش های خوب و مناسب برای لیفت سینه است و عوارضی را نیز به همراه ندارد.

در این روش ابتدا بیهوشی موضعی انجام شده و سپس نخ های مخصوص که قابلیت جذب دارند به صورت دقیق و اصولی وارد سطح پوست شده و سینه را به سمت بالا می‌کشند.

در این روش، نخ‌ها توسط سوزن‌های مخصوص وارد بافت سینه شده و نخ‌ها تا قرارگیری پستان‌ها در محل موردنظر کشیده خواهد شد. نخ ها به ‌محض وارد شدن به بدن، از طریق جایگزینی کلاژن، موجب ترمیم و تکثیر بافت‌های فیبری اطراف خود می‌شوند.

 در این روش، کبودی و تورم اندکی وجود دارد که بخاطر اینکه بسیار موقت است جای نگرانی ندارد و فرد میتواند به زندگی عادی خود بازگردد.

روش لیفت سینه با جراحی در مشهد:

در روش جراحی لیفت سینه (ماستوپکسی) پوست اضافی سینه جدا شده و با رفع افتادگی و شل بودن سینه باعث سفت شدن آن می‌شوند.روش انتخاب جراح برای لیفت سینه را قبلا در موردش صحبت کردیم پیشنهاد میکنیم از صفحه بهترین جراح سینه در مشهد  بازدید کنید

اگر بخواهیم به صورت خلاصه فرایند این جراحی را بیان کنیم باید عنوان کرد که جراحی لیفت سینه دارای 4 مرحله است: برش،  بریدن بافت های اضافه، لیفت یا همان بالا کشیدن پستان و نهایتا بخیه زدن و اتمام جراحی.

مهمترین بخش جراحی همان بالاکشیدن پستان است که بافت و چربی پوست های اضافه بریده می شود.

اگر بخواهیم به صورت تخصصی تر به این عمل جراحی اشاره کنیم باید گفت پزشک معمولا برای آغاز عمل، روی پوست را با علامت‌هایی مشخص می کند تا مشخص باشد کدام بخش از پوست سینه باید برداشته شود.

در این نوع روش جراحی لیفت سینه، چهار نوع برش وجود دارد که از نظر لیفت و جای زخم درجات متفاوتی با یکدیگر دارند. هر چقدر که پوست سینه برای بالا کشیدن بیشتر برداشته شود، طبیعتاً جای برش بیشتری نیز باقی خواهد ماند.

 

ماندگاری عمل لیفت سینه مشهد:

در این روش ماندگاری عمل لیفت سینه بسیار زیاد بوده به طوری که بین ۱۰ تا ۱۵ سال این ماندگاری وجود خواهد داشت. البته ناگفته نماند این ماندگاری به شرایط فرد وابسته است. عواملی همچون افزایش سن، رعایت نکردن سبک زندگی مناسب، بارداری، کاهش یا افزایش وزن به در مدت کوتاه و استفاده نکردن از سینه‌بند مناسب می‌تواند ماندگاری این نوع جراحی را کاهش دهد. به‌طور کلی باید دانست ورزش و داشتن وزن ایده آل عامل در ماندگاری این جراحی اهمیت دارند.

حتما جراحی لیفت سینه عارضه افتادگی سینه‌ها را برطرف می‌کند اما مزایایی همچون داشتن سینه‌های سفت و محکم، پر و گرد و جذاب‌تر شدن ظاهر سینه‌ها، جوان‌سازی و افزایش میزان اعتماد به نفس از جمله این مزایا می باشد. البته که باید بدانید عمل لیفت سینه با عمل پروتز سینه تفاوت دارد و پروتز سینه مبحث کاملا جداگانه ای در عمل زیبایی سینه هست 

ماندگاری لیفت سینه

عوارض جراحی لیفت سینه:

چون این روش جزو روش‌های تهاجمی است دارای خطرات و عوارضی است که به مهمترین آنها اشاره می کنیم.

همانگونه که گفته شد چون این نوع جراحی یک روش تهاجمی است پس طبیعتا با خونریزی و واکنش به بیهوشی همراه است و اگر مراقبت های لازم صورت نگیرد ممکن است با عفونت همراه باشد.

ایجاد زخم‌ در سینه‌ها پس از جراحی یکی دیگر از عوارض این روش است و اینکه ممکن است در مواردی سبب ایجاد عد‌م‌تقارن و ناهماهنگی در اندازه و شکل پستان‌ها گردد.پیشنهاد میکنیم حتما مقاله مراقبت های پس از لیفت سینه را بخوانید

هزینه لیفت سینه  در مشهد

در مقاله هزینه جراحی زیبایی سینه هزینه های این توع عمل ها رو شرح داده ایم که این عمل یک عمل زیبایی محسوب می شود و خیلی از بیمه ها قبول نمیکنند بنابراین برای خیلی ها شاید مقوله هزینه یکی از مهم ترین موارد باشد. اول از همه پیشنهاد میکنیم که برای انجام این عمل به دلیل اهمیت آن هزینه را در اولویت بعدی قرار دهید و حتما سعی کنید که در انتخاب تمام مواردی که روی هزینه تاثیر میگذارد حداقل استاندارد ها را رعایت فرمایید . عواملی که در هزینه لیفت سینه تاثیر گذار هستند ابتدا پزشک متخصص زیبایی هست که هزینه دستمزد ایشان هست که باید تجربه و علم کافی روی این نوع عمل ها در حوزه زیبایی داشته باشند. بیمارستانی که این عمل انجام می شود چه از لحاظ بهداشتی و چه تجهیزات باید استاندارد لازم را داشته باشد. و بعد از آن داروها و تجهیزاتی که برای دوران نقاهت باید استفاده شود.

پس همانطور که گفتیم

هزینه لیفت سینه در مشهد، بستگی به عوامل مختلفی مانند تخصص و تجربه پزشک، نوع روش لیفت سینه، میزان تغییرات مورد نظر و محل کلینیک یا مطب پزشک دارد. در مشهد، هزینه لیفت سینه در سال 1403 اگر به صروت جراحی انجام بپذیرد معمولاً بین 25 تا 40 میلیون تومان است. با این حال، این هزینه ممکن است در برخی موارد بیشتر یا کمتر از این مقدار باشد.

باید توجه داشت که هزینه لیفت سینه بستگی به نوع روش لیفت سینه دارد. روش‌های مختلفی برای لیفت سینه وجود دارند که شامل لیفت سینه با استفاده از پروتز، لیفت سینه با استفاده از تزریق ژل هیالورونیک اسید و لیفت سینه با استفاده از روش های بدون جراحی مثل روش های افزایش حجم سینه با استفاده از لیزر و روش های مختلف دیگر می‌شوند. هزینه هر کدام از این روش ها ممکن است با هم متفاوت باشد.

به علاوه، هزینه لیفت سینه بستگی به محل کلینیک یا مطب پزشک و میزان تخفیف ویژه و شرایط مختلف دیگر نیز ممکن است متفاوت باشد. برای دقیق‌تر بودن هزینه‌ها، بهتر است با پزشک مشورت کنید و در مورد جزئیات هزینه‌ها و نحوه پرداخت آن‌ها، اطلاعات کاملی را از او بگیرید. همچنین، قبل از تصمیم گیری درباره لیفت سینه، باید با پزشک خود مشورت کرده و در مورد مزایا، معایب و هزینه های مربوط به هر یک از روش های لیفت سینه، اطلاعات کاملی را از او دریافت کنید.

لیفت سینه همراه با ماموپلاستی در مشهد

لیفت سینه و ماموپلاستی دو جراحی پلاستیکی متفاوت هستند که برای بهبود شکل و اندازه سینه‌ها به کار می‌روند. این دو جراحی ممکن است به صورت ترکیبی انجام شوند تا شکل، اندازه و جلوه ظاهری سینه‌ها بهبود یابد. در زیر توضیحی در مورد هر کدام از این جراحی‌ها ارائه داده شده است:

1. لیفت سینه : در این جراحی، سینه‌های شما به وسیله جراح به بالا بلند می‌شوند. این عمل باعث اصلاح شکل و محکمیت سینه‌ها می‌شود. لیفت سینه به ویژه برای افرادی که پس از افتادگی سینه‌ها به دلیل عواملی مانند بارداری، شیردهی، یا عوامل سنی با مشکل روبرو هستند مناسب است. این جراحی معمولاً بدون افزایش حجم سینه انجام می‌شود.

2. ماموپلاستی : این جراحی نیز برای بهبود شکل و محکمیت سینه‌ها استفاده می‌شود. در ماموپلاستی، به علاوه از لیفت سینه، اندازه سینه نیز ممکن است تغییر کند. برای مثال، اگر نیاز به کوچک‌تر کردن حجم سینه دارید، ممکن است در ماموپلاستی این عمل نیز انجام شود.

در مواردی که شکل و اندازه سینه‌ها همزمان با افتادگی و کاهش حجم سینه نیاز به اصلاح دارند، ممکن است جراحان پلاستیکی از ترکیب لیفت سینه و ماموپلاستی استفاده کنند تا به نتایج مناسبی برسند. این تصمیم به طور دقیق بر اساس نیازها و توصیه‌های جراح پلاستیک شما تعیین می‌شود.

 

مقالات با دسته بندی لیفت سینه

لیفت سینه جراحی زیبایی سینه مراقبت ها پس از لیفت سینه

مراقبت ها پس از لیفت سینه

سه شنبه, 22 شهریور 1401

مراقبت ها پس از لیفت سینه بسیار اهمیت بالایی دارد مخصوصا اینکه جراحی لیفت سینه یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی برای بانوان است و باعث می شود سینه های...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه جراحی زیبایی سینه هزینه عمل سینه زنان ، هزینه عمل زیبایی سینه زنان

هزینه عمل سینه زنان ، هزینه عمل زیبایی سینه زنان

سه شنبه, 08 شهریور 1401

عمل سینه یکی از عمل های پر کاربرد اگر نخواهیم بگوییم پرطرفدار هست اگر شما علاقه مند به انجام عمل جراحی یا زیبایی سینه هستید، اما مطمئن نیستید که چقدر...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه جراحی زیبایی سینه مراقبت‌ های ‌بعد از عمل سینه که باید بدانید

مراقبت‌ های ‌بعد از عمل سینه که باید بدانید

شنبه, 30 اردیبهشت 1402

هر یک از کسانی که تا کنون جراحی سینه را تجربه کرده‌اند ‌باید به طور کامل در رابطه با مراقبت‌های ‌بعد از عمل اطلاعات کسب کنند. جراح پلاستیک به طور...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه جراحی زیبایی سینه ماموگرافی دیجیتال چیست؟

ماموگرافی دیجیتال چیست؟

سه شنبه, 12 دی 1402

سرطان سینه از جمله بیماری هایی است که با تشخیص به موقع می توان از آن پیشگیری کرد،یکی از روش هایی که می توان به آن اعتماد کرد،ماموگرافی دیجیتال است.ماموگرافی...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

شنبه, 30 دی 1402

وقتی صحبت از مسائل مربوط به سینه می‌شود، اغلب توجه‌ها به سوی زنان جلب می‌گردد، اما مردان نیز می‌توانند از درد، خونریزی و سفت شدن نوک سینه رنج ببرند. مانند...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه جراحی زیبایی سینه راهنمایی برای انتخاب بهترین جراح سینه مشهد

راهنمایی برای انتخاب بهترین جراح سینه مشهد

یکشنبه, 08 خرداد 1401

بهترين دكتر جراح سينه در مشهد چه ویژگی هایی دارد ؟ عمل جراحی زیبایی سینه یکی از پرطرفدارترین عمل های جراحی زیبایی هست بنابراین طبیعی هست که افراد دنبال بهترین...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه جراحی زیبایی سینه ماموپلاستی عمل زیبایی کوچک کردن سینه در مشهد + هزینه 1403

ماموپلاستی عمل زیبایی کوچک کردن سینه در مشهد + هزینه 1403

شنبه, 21 آبان 1401

عمل زیبایی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی یکی از عمل های زیبایی می باشد که قبل از اینکه این عمل زیبایی انجام شود باید به تعدادی سوال پاسخ دهید. چرا...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه جراحی زیبایی سینه بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

پنجشنبه, 02 شهریور 1402

سن مناسب برای جراحی زیبایی سینه بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله اهداف شما از جراحی، وضعیت سلامت عمومی، ساختار بدن، تاریخچه پزشکی و توصیه‌های پزشکی. هر فردی شرایط...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه عدم تقارن سینه و روش های درمان

عدم تقارن سینه و روش های درمان

پنجشنبه, 22 تیر 1402

عدم تقارن سینه ( به انگلیسی Breast asymmetry) به معنی عدم تطابق در اندازه، شکل و طرح‌های سینه‌ها است. بیشتر زنان از تقارن کامل سینه‌های خود برخوردار نیستند و این...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه پروتز باسن جابه جایی پروتز سینه : نشانه ها و راه های درمان آن

جابه جایی پروتز سینه : نشانه ها و راه های درمان آن

یکشنبه, 11 تیر 1402

پروتز سینه به روشی اطلاق می‌شود که با استفاده از ایمپلنت، شکل و حجم سینه را بهبود می‌بخشد. این روش معمولاً برای ترمیم سینه‌هایی استفاده می‌شود که سینه های کوچکی...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه جراحی زیبایی سینه سوتین مخصوص بعد از عمل سینه

سوتین مخصوص بعد از عمل سینه

دوشنبه, 11 اردیبهشت 1402

یک نوع عمل زیبایی که به منظور تغییر سایز و اصلاح نمودن سینه ها صورت می گیرد، عمل سینه می باشد. یکی از اساسی ترین مرحله پس از انجام عمل...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه جراحی زیبایی سینه مراقبتهای بعد از عمل ماموپلاستی چگونه است؟

مراقبتهای بعد از عمل ماموپلاستی چگونه است؟

شنبه, 07 مرداد 1402

عمل جراحی ماموپلاستی یک پروسه هست که تمامی این پروسه باید به بهترین شکل صورت بگیرد تا جواب مناسبی از این عمل بگیرید ، یکی از گام های این پروسه...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه جراحی زیبایی سینه کرم سفت کننده سینه

کرم سفت کننده سینه

چهارشنبه, 07 دی 1401

امروزه سفت کردن و بزرگ کردن سینه ها از جمله رایج ترین فرایندهای زیبایی در بین خانم ها شده و متقاضیان بسیار زیادی دارد.روش های مختفلی برای این کار در...

بیشتر بخوانید

برای قبل از انجام جراحی زیبایی سینه نیاز به رژیم غذایی خاصی نیست ولی بعد از انجام جراحی زیبایی سینه بهتر هست از مصرف غذاهای پرنمک و چرب امتناع کرد

خیر اگر دنبال تغییر اندازه سینه هستید جراحی لیفت سینه گزینه مناسبی نیست این نوع جراحی تغییر وضعیت فعلی سینه هست 

این عمل خطری را برای عملکرد سینه را ایجاد نمیکند ولی برای نشان دادن کامل مزیت های این عمل بهتر هست بعد از بارداری این عمل انجام دهید که چاقی و ورم زمان حاملگی تاثیر نگذارد

آخرین مقالات
20 فروردین

تاریخچه دانشگاه باهچه شهیر

ادامه مطلب

15 فروردین

روشهای موثر برای لاغر کردن صورت

ادامه مطلب

08 فروردین

اقدامات ممنوعه بعد از تزریق ژل

ادامه مطلب

02 فروردین

تزریق ژل زیر چشم معجزه و درمان قطعی سیاهی و گودی چشم

ادامه مطلب

25 اسفند

بهترین راه های درمان افتادگی پلک

ادامه مطلب

20 اسفند

تزریق چربی و عوارض تزریق چربی

ادامه مطلب

15 اسفند

عوارض عمل بلفاروپلاستی را بشناسیم

ادامه مطلب

10 اسفند

مقایسه روش های برداشتن خال صورت

ادامه مطلب

30 بهمن

صفر تا صد قرص فیتو + نظرات افراد و بررسی اصالت

ادامه مطلب

25 بهمن

خشکی چشم بعد از بلفاروپلاستی

ادامه مطلب

20 بهمن

روش یخ درمانی برای پوست

ادامه مطلب

18 بهمن

آیا پیکر تراشی قابل برگشت است؟

ادامه مطلب

16 بهمن

آیا از تاثیر خواب بر‍‍‍ پوست صورت اطلاعی دارید؟

ادامه مطلب

15 بهمن

کبودی چشم بعد از جراحی بینی ( رینوپلاستی)

ادامه مطلب

10 بهمن

معروف ترین رژیم های لاغری دنیا

ادامه مطلب

05 بهمن

ماموپلاستی چیست؟ آیا جای بخیه ماموپلاستی باقی می ماند؟

ادامه مطلب

30 دی

بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

ادامه مطلب

25 دی

درمان واریس با لیزر و مزایا و مراقبت های آن

ادامه مطلب

20 دی

اندولیفت چیست؟ تمام آنچه که باید از اندولیفت بدانید

ادامه مطلب

16 دی

تاثیر جراحی زیبایی بینی بر حس بویایی

ادامه مطلب

12 دی

ماموگرافی دیجیتال چیست؟

ادامه مطلب

07 دی

7 دلیل اساسی برای نیاز به عمل لیپوماتیک چیست؟

ادامه مطلب

04 دی

ترس از عمل ابدومینوپلاستی

ادامه مطلب

16 آذر

راهکار برای افزایش سایز سینه چیست؟

ادامه مطلب

24 آبان

لیپولیز چیست و چه کاربردی دارد؟

ادامه مطلب

29 مهر

اهمیت ماساژ در لیپوماتیک

ادامه مطلب

18 مهر

جراحی زیبایی لیفت ران در مشهد

ادامه مطلب

22 شهریور

جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی در مشهد

ادامه مطلب

14 شهریور

متخصص زیبایی زنان مشهد + دکتر زیبایی واژن مشهد

ادامه مطلب

09 شهریور

اسکلروتراپی چیست؟ و چه کاربردی دارد

ادامه مطلب

04 شهریور

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل ، تزریق چربی یا عمل جراحی

ادامه مطلب

02 شهریور

بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

ادامه مطلب

29 مرداد

عمل مینی بای پس معده + مزایا و معایب و هزینه

ادامه مطلب

25 مرداد

عمل بای پس معده در مشهد + هزینه و عوارض

ادامه مطلب

21 مرداد

بالن معده مشهد : بهترین پزشک بالون معده در مشهد

ادامه مطلب

17 مرداد

پماد زینک اکساید بهترین برای محافظت از پوست

ادامه مطلب

13 مرداد

فیشیال facial صورت چیست؟ مزایا و مراحل آن

ادامه مطلب

07 مرداد

مراقبتهای بعد از عمل ماموپلاستی چگونه است؟

ادامه مطلب

03 مرداد

همه چیز در مورد پماد بتامتازون

ادامه مطلب

30 تیر

صفر تا صد قرص زینک : فواید نحوه مصرف و عوارض

ادامه مطلب

whatsapp
whatsapp
instagram
how-to

مشاوره با ما