کلینیک زیبایی مشهد : فوق تخصص جراحی زیبایی و درمانی در مشهد

رایگان مشاوره بگیرید :

0902-8136132
کلمه مورد نظر خود را سرچ کنید
لوگو وبسایت موبایل

تزریق چربی به سینه در مشهد : همه چیز در مورد تزریق چربی به سینه + هزینه در سال 1403

تزریق چربی به سینه مانند تزریق ژل به سینه یکی از روش های بسیار عالی با نقاهت کم برای بزرگ کردن و خوش فرم کردن سینه هست که برای کسانی که چربی برای انتقال داشته باشند روش بسیار مناسبی هست.

آیا شما هم به دنبال اندامی زیبا و فرم بدنی آیده آل هستید؟ آیا شما هم به این نتیجه رسیده‌اید که داشتن بدن زیبا و اندام متناسب موجب افزایش اعتماد بنفس شده و از این طریق زندگی بهتری را تجربه خواهید کرد؟

اگر شما هم به دنبال اندامی زیبا خصوصا در بخش بالاتنه و سینه بوده و فرصت کافی برای ورزش کردن ندارید تا به این مهم دست یابید حتما در خصوص نحوه افزایش سایز سینه و فرم‌دهی به آن در بین دوستان و آشنایان پرس و جویی داشته اید.

ما در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با یکی از روش‌های نوین افزایش سایز سینه و زیباسازی فرم سینه آشنا کنیم. پس با ما و کلینیک دکتر فرهاد وفایی همراه باشید تا به سوالات شما دراین خصوص پاسخ دهیم.

تزریق چربی به سینه در مشهد و صفر تا صد آن

 

اگر با عمل‌های جراحی زیبایی سینه آشنایی مختصری هم داشته باشید می‌دانید که روش‌های مختلفی برای فرم‌دهی و تغییر سایز سینه و برجسته کردن سینه وجود دارد که از این طریق سینه‌های شما جذاب‌تر و خوش فرم‌تر خواهد شد.

لیفت سینه که در آن طی یک عمل جراحی سینه و پستان به بالا کشیده شده و سینه متقاضی برجسته‌تر خواهد شد، پروتز سینه یا ایمپلنت سینه که در سینه فرد پروتز قرار داده خواهد شد و اندام فرد جلوه بهتری به خود خواهد گرفت و همچنین تزریق چربی و یا ژل به سینه که به زیباجو چربی طبیعی بدن تزریق می‌شود سه روش رایج و شایع در جراحی زیبایی سینه می‌باشد.

در این مقاله سعی داریم به همه سوالات شما همچون نحوه تزریق چربی به سینه، مضرات تزریق چربی به سینه، ، مدت زمان عمل، ماندگاری چربی در سینه، هزینه عمل زیبایی تزریق چربی و ...  پاسخ ‌دهیم.

البته برای اینکه درباره تفاوت این روش با روش‌های دیگر بیشتر بدانید می‌توانید به مقالات پروتز سینه و لیفت سینه در سایت دکتر فرهاد وفایی و حدیث ایوازه مراجعه کنید.

تزریق چربی به سینه چیست؟

همان طور که از نامش پیداست در این روش زیبایی به سینه متقاضی چربی تزریق شده که این کار باعث می‌شود حجم سینه افزایش یافته و فرمی زیباتر به خود بگیرد و بعبارتی برجسته‌تر شود.

این چربی که قرار است به سینه متقاضی تزریق شود از بدن او دریافت می‌شود و چون بدن با آن سازگاری کامل دارد بدن آن را پس نخواهد زد.

 

تزریق چربی به سینه

این چربی مدنظر برای پزشک متخصص از اندام‌هایی همچون شکم، پهلو، ران پا، اطراف ناف و یا باسن تامین می‌شود که با دستگاه‌های مخصوص (لیبوساکشن) این چربی جمع آوری شده و پس از خالص‌سازی و جدا کردن آب و روغن و مواد دیگر آن، چربی خالص در قسمت‌های مدنظر و مشخص شده سینه توسط آمپول‌های بسیار ریز تزریق می‌گردد.

این ساده‌ترین و مختصرترین توضیح درباره فرآیند تزریق چربی به سینه است  که حتما باید توسط جراح سینه که در ادامه به مزایای و معایب این روش و دیگر سوالات در اینباره می‌‌پردازیم.

 

 

بنا به شرایط و قوانینی که برای وب سایت ها وضع شده است از قرار دادن نمونه کار جراحی زیبایی سینه روی وب سایت معذور هستیم

مزایای تزریق چربی به سینه:

تزریق چربی نسبت به دیگر روش‌های زیبایی سینه مزایای متعددی دارد که به آنها مختصرا اشاره می‌کنیم:

  • مهمترین مزیت این مدل زیباجویی این است که در این روش خبری از جراحی و برش و خونریزی نیست و به نوعی عمل غیر تهاجمی است. لذا مشکلات عمل جراحی تهاجمی همچون بیهوشی کامل، گیجی پس از عمل، دوران نقاهت طولانی، عفونت در محل بخیه ها، اسکار و ... وجود ندارد.
  • مزیت دیگر این است که برعکس پروتز سینه که یک شیء خارجی به سینه افزوده می‌شود در این روش شیء جدیدی به سینه اضافه نمی‌شود بلکه چربی بدن خود شخص است که پس از تصفیه شدن به سینه تزریق شده و بنابراین مشکل خاصی در این جهت وجود نخواهد داشت.
  • امتیاز دیگر روش تزریق چربی نسبت به سایر روش ها این است که بیماران مبتلا به سرطان که سینه‌های خود را بعلت بیماری از دست داده اند کاندیدای خوبی برای این عمل می باشند

 

تزریق چربی

 

همچنین می‌توان عنوان کرد که:

  • در این روش خبری از اسکار، بخیه، پارگی پروتز، مراجعه مداوم به پزشک نیست.
  • نسبت به دیگر روش‌ها فرم سینه‌ها بهتر بوده و بافت سینه نرم‌تر و طبیعی‌تر خواهد بود.

معایب و عوارض تزریق چربی به سینه:

باید گفت که تزریق چربی به سینه و انجام این عمل زیبایی یک عمل تقریبا بی‌خطر است و عوارض جدی ندارد مگر اینکه پزشک از تجربه و دانش کافی برخوردار نباشد که در آن صورت ممکن است تاثیرات منفی عمل جراحی تا مدت ها در جسم و حتی ذهن متقاضی باقی بماند که این موضوع اصلا خوشایند نیست.

مطلب دیگر که لازم است قبل از بیان عوارض و معایب تزریق چربی به سینه بدانید این است که حسب گزارشات و تحقیقات صورت گرفته حدود 30 الی50 درصد چربی ترانسفر شده به محل جدید جذب بدن شده و الباقی در بافت سینه باقی می ماند. یعنی فرم سینه ای که در زمان تزرریق چربی شکل می‌گیرد به مرور زمان تغییر کرده و فرم سینه ثابت نمی ماند.

پس در شرح عوارض و معایب تزریق چربی به سینه باید گفت:

  • اولا مورد از معایب این روش این است که اگر به دنبال افزایش زیاد سایز سینه خود هستید این روش به شما پیشنهاد نمی گردد. علت این موضوع هم این است که چون چربی از خود بدن استخراج و خالص سازی می‌شود حجم محدودی دارد و فقط سینه را تا یک سایز افزایش می‌دهد.
  • پس اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید فقط از این روش سایز سینه‌های خود را افزایش دهید باید در چند نوبت که فاصله زمانی آن را پزشک متخصص تعیین می‌کند اقدام به این کار نمایید.
  • از دیگر معایب این روش جراحی زیبایی این است که چون توده‌های چربی به سینه تزریق می‌گردد این امر در اکثر موارد موجب تشکیل کیست‌های چربی شده و تغییراتی در ساختار بافت سینه ایجاد می‌کند لذا تشخیص توده‌های بدخیم پستان را دشوار کرده و موجب می‌گردد که توده‌های بدخیم به راحتی قابل تشخیص از توده‌های سالم چربی نباشد و این مسئله موجب تاخیر در تشخیص بیماری‌های پستان می‌گردد.

 

  • عیب دیگر این روش نسبت به پروتز سینه و یا لیفت سینه در هزینه‌های بالای آن است. چون در این نوع عمل زیبایی در ابتدا باید چربی توسط دستگاه‌های مخصوص تخلیه و در مرحله بعد خالص‌سازی و نهایتا در مکان‌های علامت گذاری شده تزریق شود. بنابراین همه این مراحل باعث افزایش هزینه‌های این روش زیبایی سینه است. نکته ای که باید توضیح داده شود این است که متقاضیان لاغر اندام و نحیف که چربی کمی در اندام خود دارند شرایط اناجم این روش برای آنها میسر نخواهد بود.
  • از دیگر عوارض این مدل می‌توان به کبودی، ورم، درد و ... اشاره کرد که همه اینها موقتی بوده و با تجویز مسکن توسط تیم پزشکی برطرف خواهد شد.
  • نکته آخری که باید به آن اشاره کنیم این است که هیچ ضمانتی برای خوش فرم شدن و متقارن شدن سینه ها وجود ندارد. البته ما به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که متخصصان ما در کلینیک دکتر فرهاد وفایی و حدیث ایوازه بهترین سطح از عمل تزریق چربی به سینه را برای شما انجام داده و از این نظر هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

 

مراقبت های تزریق چربی به سینه در مشهد

 

توصیه‌های قبل و بعد از تزریق چربی به سینه:

  • قبل و بعد از انجام تزریق چربی به سینه از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید. مدت زمان این امر مهم را حداقل یک ماه درنظر بگیرید. این مدت هرچه بیشتر باشد برای سلامتی فرد بهتر است.

 

  • ورزش کردن چه قبل از تزرریق چربی و چه پس از این عمل یک توصیه بشدت مفید برای متقاضیان است. در صورت امکان قبل از تزریق چربی و با مشورت پزشک چند صباحی را به ورزش پرداخته و بدن خود را هم از جهت تناسب اندام و هم از جهت ارتقاء سیستم ایمنی آماده کنید.

پس از انجام تزریق چربی به سینه باید به مدت حدود دو الی سه هفته از انجام ورزش حرفه ای و سنگین خودداری کرد و پس از این مدت به صورت سبک اقدام به ورزش نمود.

  • استرس و اضطراب را مادر همه بیماری‌ها بدانید. پس سعی کنید چه قبل از عمل و چه پس از آن به دور از استرس و اضطراب باشید. چون تاثیر زیادی در نتیجه عمل خواهد داشت و ممکن است شما از نتیجه اقدامتان رضایت لازم را کسب نکنید.
  • با افرادی که تجربه این عمل را داشته اند مشورت کنید. سعی کنید قبل از هر اقدامی از طرق مختلف آگاهی خود را نسبت به این عمل بالا ببرید. حتی توصیه ما به شما قبل از تصمیم گرفتن به این عمل این است که با یک روانشناس مجرب مشورت و گفت‌وگو کنید و هدفتان از این عمل را با وی درمیان بگذارید. چه بسا افرادی هستند که در زندگی شخصی دارای اعتماد بنفس کافی نیستند و گمان کنند با این عمل‌های زیبایی می‌توانند اعتماد بنفس خود را پیدا کنند، در صورتی که پس از عمل هم رضایت خاطر کسب نکرده و دچار مشکلات دیگری شوند.
  • تحقیق در خصوص پزشک مجرب و متخصص زیبایی نکته دیگری است که باید نسبت به آن اقدام کنید. صرف معرفی و پیشنهاد یک دوست و یا قیمت پایین و یا دلایل مشابه نباید موجب گردد که شما سلامتی خود را به خطر بیاندازید. تحقیق، پرس‌وجو و مشاوره گرفتن را فراموش نکنید. متخصصان ما در کلینیک لاغری ایواز در شهر مشهد با آغوشی باز شنونده مسائل شما و تشریح عمل متناسب با وضعیت شما خواهند بود و می توانید با کسب یک مشاوره رایگان به تمام سوالات ذهنی خود پاسخ دهید.
  • داشتن تغذیه سالم و رژیم غذایی مناسب از دیگر نکات و توصیه‌های قبل و بعد از عمل جراحی است.
  • نخوابیدن بر روی سینه، دوش گرفتن با آب ولرم، استراحت و مصرف منظم داروهای تجویزی از دیگر نکاتی است که شرح آن را تیم پزشکی به طور کامل به شما توضیح خواهند داد.

هزینه تزریق چربی به سینه مشهد

تزریق چربی به سینه نسبت به پروتز سینه هزینه کمتری باید بپردازید ، هزینه تزریق چربی به سینه در مشهد در سال 1403 حدودا 20 میلیون تومان هست که از هزینه نصف پروتز سینه کمتر می شود. ولی به دلیل ملاحظاتی که دارد باید در نظر داشته باشید که این روش رو با اینکه کلینیک لاغری ایواز انجام می دهد اما توصیه و پیشنهاد ما بیشتر انجام پروتز سینه می باشد.

چرا پیشنهاد ما به شما کلینیک جراحی زیبایی ایواز است؟

همانگونه که در بالا به آن پرداختیم تجربه و دانش بالای متخصص نقش مهمی در کسب رضایت شما پس از عمل زیبایی دارد.

  • داشتن به روزترین و دقیق ترین دستگاه ها در حوزه زیبایی،
  • سابقه و پیشینه بالای کلینیک،
  • انجام بیش از یک هزار عمل زیبایی در سال،
  • رضایتمندی بالای مراجعین،
  • داشتن مجوز وزارت بهداشت و مدارک علمی بین المللی

دلایلی هستند که باعث می‌شود شما چه در مشهد مقدس ساکن باشید و چه در شهرهای دیگر بدون هیچگونه نگرانی به این کلینیک مراجعه کنید.

کما اینکه بسیاری از مراجعان و زیباجویان این کلینیک ساکن شهرهای دیگر بوده که فرصت حضور در مشهد مقدس را غنیمت شمرده و ضمن داشتن یک سفر زیارتی و معنوی زیبایی و جوانی خود را به ما سپرده و اکنون از دوستان ما در اقصی نقاط کشور هستند.

 

مقالات با دسته بندی تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به بدن تزریق چربی به سینه جراحی زیبایی اندام تزریق چربی به بدن تزریق چربی به صورت توصیه و مراقبت های بعد از تزریق چربی

توصیه و مراقبت های بعد از تزریق چربی

دوشنبه, 19 اردیبهشت 1401

تزریق چربی یکی از عمل های پرمخاطب زیبایی و جوانسازی پوست است که از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار میباشد و عوارض کمی دارد و دوره نقاهت آن نسبت به...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه عدم تقارن سینه و روش های درمان

عدم تقارن سینه و روش های درمان

پنجشنبه, 22 تیر 1402

عدم تقارن سینه ( به انگلیسی Breast asymmetry) به معنی عدم تطابق در اندازه، شکل و طرح‌های سینه‌ها است. بیشتر زنان از تقارن کامل سینه‌های خود برخوردار نیستند و این...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه جراحی زیبایی سینه بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

پنجشنبه, 02 شهریور 1402

سن مناسب برای جراحی زیبایی سینه بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله اهداف شما از جراحی، وضعیت سلامت عمومی، ساختار بدن، تاریخچه پزشکی و توصیه‌های پزشکی. هر فردی شرایط...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه جراحی زیبایی سینه ماموگرافی دیجیتال چیست؟

ماموگرافی دیجیتال چیست؟

سه شنبه, 12 دی 1402

سرطان سینه از جمله بیماری هایی است که با تشخیص به موقع می توان از آن پیشگیری کرد،یکی از روش هایی که می توان به آن اعتماد کرد،ماموگرافی دیجیتال است.ماموگرافی...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه جراحی زیبایی سینه راهنمایی برای انتخاب بهترین جراح سینه مشهد

راهنمایی برای انتخاب بهترین جراح سینه مشهد

یکشنبه, 08 خرداد 1401

بهترين دكتر جراح سينه در مشهد چه ویژگی هایی دارد ؟ عمل جراحی زیبایی سینه یکی از پرطرفدارترین عمل های جراحی زیبایی هست بنابراین طبیعی هست که افراد دنبال بهترین...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه جراحی زیبایی سینه ماموپلاستی عمل زیبایی کوچک کردن سینه در مشهد + هزینه 1403

ماموپلاستی عمل زیبایی کوچک کردن سینه در مشهد + هزینه 1403

شنبه, 21 آبان 1401

عمل زیبایی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی یکی از عمل های زیبایی می باشد که قبل از اینکه این عمل زیبایی انجام شود باید به تعدادی سوال پاسخ دهید. چرا...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه تزریق چربی به سینه بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

شنبه, 30 دی 1402

وقتی صحبت از مسائل مربوط به سینه می‌شود، اغلب توجه‌ها به سوی زنان جلب می‌گردد، اما مردان نیز می‌توانند از درد، خونریزی و سفت شدن نوک سینه رنج ببرند. مانند...

بیشتر بخوانید

بله حتما ، ولی باید ابتدا معاینه شوید و پس از بررسی مانعی وجود نداد

برای تزریق چربی با بی حسی انجام می شود ولی به هر حال با توجه به میزان چربی که خارج و وارد بدن می شود کمی ناخوشایند و همراه درد هست ولی اینکه درد قابل تحمل نباشد خیر ، تزریق چربی همراه با د

بستگی به اینکه کجا چربی تزریق شده باشد و میزان چربی چقدر باشد و مهم تر از همه چقدر تحرک در آن ناحیه باشد متفاوت هست ، هر چقدر میزان تحرک کمتر باشد ماندگاری چربی بیشتر هست

مسلما نه ، اگر جایی تزریق چربی بیشتر از حد وارد شود خون رسانی به آن بخش کمتر می رسد و مشکل ساز می شود

آخرین مقالات
20 فروردین

تاریخچه دانشگاه باهچه شهیر

ادامه مطلب

15 فروردین

روشهای موثر برای لاغر کردن صورت

ادامه مطلب

08 فروردین

اقدامات ممنوعه بعد از تزریق ژل

ادامه مطلب

02 فروردین

تزریق ژل زیر چشم معجزه و درمان قطعی سیاهی و گودی چشم

ادامه مطلب

25 اسفند

بهترین راه های درمان افتادگی پلک

ادامه مطلب

20 اسفند

تزریق چربی و عوارض تزریق چربی

ادامه مطلب

15 اسفند

عوارض عمل بلفاروپلاستی را بشناسیم

ادامه مطلب

10 اسفند

مقایسه روش های برداشتن خال صورت

ادامه مطلب

30 بهمن

صفر تا صد قرص فیتو + نظرات افراد و بررسی اصالت

ادامه مطلب

25 بهمن

خشکی چشم بعد از بلفاروپلاستی

ادامه مطلب

20 بهمن

روش یخ درمانی برای پوست

ادامه مطلب

18 بهمن

آیا پیکر تراشی قابل برگشت است؟

ادامه مطلب

16 بهمن

آیا از تاثیر خواب بر‍‍‍ پوست صورت اطلاعی دارید؟

ادامه مطلب

15 بهمن

کبودی چشم بعد از جراحی بینی ( رینوپلاستی)

ادامه مطلب

10 بهمن

معروف ترین رژیم های لاغری دنیا

ادامه مطلب

05 بهمن

ماموپلاستی چیست؟ آیا جای بخیه ماموپلاستی باقی می ماند؟

ادامه مطلب

30 دی

بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

ادامه مطلب

25 دی

درمان واریس با لیزر و مزایا و مراقبت های آن

ادامه مطلب

20 دی

اندولیفت چیست؟ تمام آنچه که باید از اندولیفت بدانید

ادامه مطلب

16 دی

تاثیر جراحی زیبایی بینی بر حس بویایی

ادامه مطلب

12 دی

ماموگرافی دیجیتال چیست؟

ادامه مطلب

07 دی

7 دلیل اساسی برای نیاز به عمل لیپوماتیک چیست؟

ادامه مطلب

04 دی

ترس از عمل ابدومینوپلاستی

ادامه مطلب

16 آذر

راهکار برای افزایش سایز سینه چیست؟

ادامه مطلب

24 آبان

لیپولیز چیست و چه کاربردی دارد؟

ادامه مطلب

29 مهر

اهمیت ماساژ در لیپوماتیک

ادامه مطلب

18 مهر

جراحی زیبایی لیفت ران در مشهد

ادامه مطلب

22 شهریور

جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی در مشهد

ادامه مطلب

14 شهریور

متخصص زیبایی زنان مشهد + دکتر زیبایی واژن مشهد

ادامه مطلب

09 شهریور

اسکلروتراپی چیست؟ و چه کاربردی دارد

ادامه مطلب

04 شهریور

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل ، تزریق چربی یا عمل جراحی

ادامه مطلب

02 شهریور

بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

ادامه مطلب

29 مرداد

عمل مینی بای پس معده + مزایا و معایب و هزینه

ادامه مطلب

25 مرداد

عمل بای پس معده در مشهد + هزینه و عوارض

ادامه مطلب

21 مرداد

بالن معده مشهد : بهترین پزشک بالون معده در مشهد

ادامه مطلب

17 مرداد

پماد زینک اکساید بهترین برای محافظت از پوست

ادامه مطلب

13 مرداد

فیشیال facial صورت چیست؟ مزایا و مراحل آن

ادامه مطلب

07 مرداد

مراقبتهای بعد از عمل ماموپلاستی چگونه است؟

ادامه مطلب

03 مرداد

همه چیز در مورد پماد بتامتازون

ادامه مطلب

30 تیر

صفر تا صد قرص زینک : فواید نحوه مصرف و عوارض

ادامه مطلب

whatsapp
whatsapp
instagram
how-to

مشاوره با ما