کلینیک زیبایی مشهد : فوق تخصص جراحی زیبایی و درمانی در مشهد

رایگان مشاوره بگیرید :

0902-8136132
کلمه مورد نظر خود را سرچ کنید
لوگو وبسایت موبایل

جراحی زیبایی شکم در مشهد ، عمل ابدومینوپلاستی در مشهد + هزینه ابدومینوپلاستی مشهد 1403

جراحی زیبایی شکم در مشهد یکی از رایج ترین عمل های جراحی در حوزه زیبایی هست که طرفداران آن همیشه دنبال دکتر فوق تخصص جراحی زیبایی شکم هستند به دلیل اینکه این عمل جراحی عمل خاص و حساسی هست و جراح و متخصص با تجربه و دانش بالا را می طلبد . این جراحی زیبایی شامل چند روش هست که در اینجا به بررسی آنها می پردازیم. اگر از فرم شکم خود راضی نیستید و دنبال راه حلی هستید که شکل ظاهری شکمتان را تغییر بدهید و به تناسب با پیشرفت علم تکنولوژی میتوانید با انواع جراحی های زیبایی شکم به زیبایی کامل برسید. از انواع جراحی های زیبایی شکم میتوان به لیپوساکشن، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و لیپولیزر اشاره کرد. بهتر است قبل از اقدام به جراحی تحقیقات لازم را انجام بدهید و اگر تجربه بارداری، پاره بودن عضلات بدن، چربی بالایی در پهلو و شکم و... داشتید پس کاندید مناسبی برای جراحی هستید. حال میتوانید تصمیمتان را جدی کنید.

جراحی زیبایی شکم در مشهد

 

جراحی ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم

ابدومینوپلاستی یعنی چی؟ ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم، یک روش جراحی زیبایی است که به منظور بهبود شکل و اندازه شکم انجام می‌شود. در این روش، با از بین بردن چربی‌های اضافی و جمع شدن پوست، شکم به شکل دلخواه شما تغییر می‌کند. اما در ابدومینوپلاستی، به علاوه جمع شدن پوست و چربی، عضلات شکم هم تقویت می‌شوند و شکم به شکلی فشرده‌تر و جذاب‌تر تبدیل می‌شود.

در این روش، پزشک ابتدا برشی را در ناحیه شکم انجام می‌دهد و پوست و بافت زیرین شکم را جمع می‌کند. سپس چربی اضافی را از ناحیه شکم جذب می‌کند و عضلات شکم را تقویت می‌کند. در نهایت، پوست شکم را به شکل دلخواه شما طراحی و در نهایت بسته می‌کند.

باید توجه داشت که ابدومینوپلاستی یک جراحی بزرگ است و نیاز به بازیافت و دوره‌ای از استراحت دارد. همچنین، همانند سایر جراحی‌های زیبایی، این روش نیز ممکن است با ریسک‌هایی همراه باشد. لذا برای اقدام به این جراحی، باید با پزشک خود مشورت کنید و درباره عوارض و مزایای آن اطلاعات کافی را کسب کنید.

ابدومینوپلاستی در زبان فارسی به اسم جراحی شکم شناخته شده است. یکی از پرقدرتمندترین جراحی های روز است، که همانطور که شما انتظارش را دارید شکمی سفت و بدون چربی مثل روز اول خواهید داشت همچنین این عمل در شکم و پهلوها اعمال میشود. از تغییرات حالت شکم میتوان به تغییر در بافت ها اشاره کرد که اثر مستقیمی بر شکم دارد و عوارضی مثل چربی، پوست اضافه، افتادگی شکم همراه دارد که در حالت و ظاهر شکم تاثیر بسزایی دارد. جراحی ابدومینوپلاستی  با هدف بهبود ظاهر و شکل شکم انجام میشود که اکثر کسانی که این جراحی انجام میدهند دارای پوست شل و افتاده ای هستند.

جراحی لیپوماتیک

یکی از بهترین روش ها برای پیکرتراشی است این روش از جراحی کاملا بی خطر و کم عوارض است، این جراحی برای کسانی که شکم بزرگی و بدفرمی دارند کاملا مناسب است. این روش با استفاده از یک لوله تمامی چربی های اضافی را تخلیه میکند. همچنین اگر کسی قصد بزرگ تر شدن اجزای بدنش را داشته باشد میتواند چربی های اضافی بدنش را جایگذین کند. برای انجام این عمل  در قسمت مورد نظر دو سوراخ ایجاد میکنند تا لوله ها به راحتی وارد ساختار چربی ها شود.

جراحی لیپولیز

جراحی لیپولیز یکی بی دردسرترین روش ها برای از بین بردن چربی های بدن میباشد. این جراحی با استفاده از لیزر انجام میشود ک اشعات لیزر باعث سوزاندن چربی ها در ران پا، بازو، گردن و پهلوها میباشد. این روش نه تنها چربی ها را از بین میبرد بلکه پوست بدن را صاف میکند تا اثری از چربی باقی نماند. با این حال میتوانیم بگیم یکی از موثر ترین روش ها برای رفع افتادی پوست میباشد. در خیلی از تبلیغات گفته میشود جراحی لیپولیز سرپایی است اما به دلیل بیهوش نبودن بیمار ریسک ان از بقیه جراحی ها بیشتر خواهد بود. از مزایای این جراحی میتوان به عوارض نداشتن این جراحی اشاره کرد. ناگفته نماند کسانی که دارای وزن زیادی میباشند نمیتوانند از این روش برای کاهش وزنشان استفاده کنند.

 

انواع جراحی زیبایی شکم

جراحی لیپوساکشن

یکی از روش های قدیمی است که نحوه عملکرد این روش همانند جراحی لیپوماتیک میباشد. جراحی لیپوساکشن باعث حرارت دیدن چربی ها میشود و در نتیجه میتوان چربی های اضافی را از بدن خارج کرد. به علت حرارتی که در بدن وارد شده بهتر است بعد از جراحی لیپوساکشن حتما گن بپوشید تا به تناسب اندام دلخواه خودتان برسید.

دلایل بد فرمی شکم

  • بارداری و شیردهی
  • بالا رفتن سن
  • چاق و لاغر شدن
  • عوارض بیهوشی
  • رعایت نکردن رژیم غذایی
  • ورثات
 

اقدامات قبل از ابدومینوپلاستی

ابتدا باید توجه داشت که ابدومینوپلاستی یک جراحی بزرگ است و نیاز به بازیافت و دوره‌ای از استراحت دارد. برخی از مواردی که قبل از اقدام به این جراحی باید در نظر گرفت عبارتند از:

1- مشورت با پزشک: در ابتدا باید با پزشک خود مشورت کنید و در مورد روش‌ها، عوارض و مزایای هر کدام اطلاعات کافی را کسب کنید.

2- وضعیت سلامتی: شرایط سلامتی شما باید بررسی شود و اگر شما دارای بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری قلبی، فشار خون بالا و غیره هستید، بهتر است این جراحی را تا زمانی که وضعیت سلامتی شما بهبود یابد، به تعویق بیاندازید.

3- سابقه جراحی‌های قبلی: اگر شما سابقه جراحی در ناحیه شکم دارید، باید با پزشک خود در مورد میزان خطر و عوارض احتمالی صحبت کنید.

4- وضعیت پوست و چربی‌های شکم: برای این جراحی، پوست و چربی‌های شما باید در وضعیت خوبی باشند. در صورتی که چربی‌های شما زیاد باشد، بهتر است از روش لیپواسکشن استفاده کنید تا از بین بردن چربی‌های اضافی برای شما ساده‌تر شود.

5- انتظارات شما: باید انتظارات خود را با پزشک خود مطرح کنید و اطمینان حاصل کنید که این جراحی می‌تواند به شکلی کامل انجام شود که به انتظارات شما برسد.

در کل، برای اقدام به این جراحی، باید با پزشک خود مشورت کرده و درباره تمام جنبه‌های آن اطلاعات کافی را کسب کنید.

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی 

مراقبت های بعد جراحی خیلی مهم است و باید توجه بسیاری داشته باشید. اگر به خوبی مراقبت نکنید ممکن است نتایخ مطلبوب و رضایت کافی را بدست نیارید. ممکن است بعد از جراحی لوله ای را در بدنتان بگذارند تا از خرون ریزی جلوگیری کند و مایعات اضافی و مضر از طریق لوله ای که قرار گرفته خارج بشود.چند نکته است که باید به انها توجه بسیاری داشاته باشید: از بخیه های خود مراقبت ویژه ای بکنید تا از پاره شدن و... جلوگیری کرده باشید، و اگر داورهایتان را سرموقع و به وقتش بخورید بخیه ها زودتر باید بکشید و به بهبود کامل میرسید. همچنین سر موقع به پزشک خود معالجه کنید تا اگر موردی بود بتوانید زوتر برطرف کنید.

 

ابدو در مشهد

 

عوارض جراحی ابدومینوپلاستی

جراحی ابدومینوپلاسی مانند بوتاکس و سایر جراحی ها دارای عوارضی میباشد، که بهتر است از قبل از اقدام به جراحی از عوارض ها مطلع باشید. همچنین یک جراح خوب میتواند به شما کمک کند تا از عوارض کمی برخوردار باشید.

  1. کبودی
  2. حالت تهوع و اختلال در حس ها
  3. عفونت و تعفن
  4. تغییر رنگ پوست
  5. اشتباه بخیه زدن توسط پزشک
  6. تورم و التهام طولانی مدت
  7. عوارض بیهوشی
  8. درد با دز بالا
  9. خونریزی و لخته شدن خون
  10. عوارض برای جراحی
  11. مدت زمان طولانی جراحی
  12. افزایش ریسک

عوارض ابدومینوپلاستی

عمل ابدومینوپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

عمل ابدومینوپلاستی برای افرادی هست که حداقل 18 سال سن و حداکثر 50 سال سن داشته باشند ، کسانی که در این بازه سنی باشند اگر شرایط زیر را داشته باشند کاندیدای مناسبی برای عمل ابدومینوپلاستی می باشند:

1-افرادی که اضافه وزن شدید داشتند و بعد از آن کاهش وزن را تجربه کردند

2-خانم هایی که پس از زایمان پوست شکمشان ترک برداشته و شل شده هست 

3-افرادی که چربی های نامتوازن در شکم دارند و باعث به ریختن حالت شکم شده اند

4-افراد غیر سیگاری

هزینه جراحی زیبایی شکم یا ابدو در مشهد

قیمت جراحی های زیبایی به پزشکی که دارید انجام می دهید بستگی دارد، در جراحی زیبایی شکم اینکه کدام روش را انتخاب می کنید برای جراحی زیبایی شکم هم بستگی دارد و همچنین به مکانی(کلینیک - بیمارستان) که قرار است جراحیتان را انجام بدید در قیمت ان بسیار تاثیر گذار است. بیمه تاثیر زیادی در قیمت جراحیتان ندارد چون جراحی که غیر درمانی باشد شامل بیمه نمیشود. به غیر از هزینه جراحی ، هزینه های دیگری باید پرداخت کرد که شامل:

  • بیهوشی
  • بیمارستان یا کلینیکی که قرار است جراحیتان انجام بدید
  • آزمایشات قبل از جراحی
  • لباس برای جراحی
  • داروهای تجویزی
  • هزینه پزشک

 

ابدو در مشهد

هزینه جراحی زیبایی شکم (Abdominoplasty) در مشهد بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله تخصص و تجربه جراح پلاستیکی، محل کلینیک یا بیمارستان، سطح پیچیدگی عمل، نیاز به تحت بیهوشی بودن، و مدت زمان بستری‌شدن پس از جراحی. همچنین، هزینه جراحی ممکن است با توجه به منطقه جغرافیایی مشهد نیز متفاوت باشد.

به طور کلی، هزینه جراحی زیبایی شکم در مشهد بین 25 تا 50 میلیون تومان می باشد. با این حال، این قیمت بستگی به شرایطر می‌تواند متفاوت باشد. برای دقیق‌تر شدن، بهتر است با مراجعه به کلینیک‌های پلاستیک معتبر در مشهد، جهت مشاوره حضوری و برآورد هزینه، تماس بگیرید. همچنین، باید به این نکته توجه کنید که جراحی زیبایی شکم یک جراحی زیبایی محسوب می‌شود و به عنوان یک جراحی زیبایی، در بیماری‌های بیمه‌ای پوشش ندارد. بنابراین،  باید هزینه جراحی را به صورت کامل خودتان پرداخت کنید.

 

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در مشهد

برای جراحی زیبایی شکم روش های متفاوتی وجود دارد که شاید در هر کدام بهترین متفاوت باشید بهتر هست ابتدا در مورد روش های مختلف زیبایی شکم بدانید و پس از آن دنبال بهترین جراح ابدو در مشهد باشید . ابتدا برای مشاوره با چند نفر جراح زیبایی شکم صحبت کنید و نظرات مد نظر را بشنوید سپس تصمیم بگیرید که با کدام جراح این مورد را انجام دهید . کلینیک زیبایی دکتر وفایی -ایوازه با تجربه و نمونه عمل های زیبایی زیاد و موفق در جراحی زیبایی شکم با افتخار در خدمت بیماران عزیر در شهر مشهد هست 

 برای پیدا کردن بهترین جراح ابدودر مشهد، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

۱. جستجوی آنلاین: می‌توانید با استفاده از موتورهای جستجوی اینترنتی نام‌های جراحان مشهد را جستجو کنید و با مطالعه نظرات و بازخوردهای بیماران قبلی، به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنید.

۲. مشاوره با پزشکان محلی: اگر دارای پزشکان یا دوستانی در مشهد هستید، می‌توانید از آنها پیشنهادات و توصیه‌هایی در مورد جراحان معتبر در این زمینه بگیرید.

۳. مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز تخصصی: معمولاً بیمارستان‌ها و مراکز تخصصی اطلاعاتی در مورد جراحان مشهد دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

۴. پرسش از افرادی که این مراحل را طی کرده‌اند: اگر اطرافیانی را می‌شناسید که عمل ابدومینوپلاستی را در مشهد انجام داده‌اند، می‌توانید از تجربیات و نظرات آنها استفاده کنید.

اما ویژگی های بهترین جراح ابدو در شهر مشهد شامل موارد زیر هست :

ویژگی‌های یک جراح برتر ابدومینوپلاستی در مشهد، شامل مجموعه‌ای از مهارت‌ها، تجربه، و ویژگی‌های حرفه‌ای است که به شکل کلی می‌توانند به شرح زیر باشند:

۱. تخصص و تجربه: بهترین جراح ابدومینوپلاستی باید تخصص و تجربه قابل توجهی در این زمینه داشته باشد. این تخصص و تجربه می‌توانند تضمین کننده اطمینان شما از مهارت‌های جراح و نتایج عمل جراحی باشند.

۲. تحقیق و آموزش مداوم: بهترین جراحان به روز با جدیدترین تکنیک‌ها، تجهیزات و پیشرفت‌های پزشکی هستند. آنها تمایل دارند تحقیقات خود را در حوزه جراحی زیبایی پیش ببرند و آموزش‌های مداوم را دنبال کنند.

۳. نمونه‌های کارها و نتایج قابل مشاهده: جراحان برتر معمولاً نمونه‌هایی از کارهای قبلی خود دارند که به شما اجازه می‌دهد نتایج و توانایی‌های آنها را ارزیابی کنید.

۴. استفاده از تکنولوژی مدرن: جراحان حرفه‌ای از تکنولوژی‌ها و تجهیزات پیشرفته برای انجام جراحی‌ها استفاده می‌کنند که ممکن است به بهبود نتایج و کاهش ریسک‌ها کمک کند.

۵. ارتباط خوب با بیماران: یک جراح برتر باید دارای مهارت‌های ارتباطی خوب با بیماران باشد. او باید به شما اطلاعات کافی و دقیق در مورد روند جراحی، خطرات و انتظارات بدهد.

۶. امکان دسترسی و مراقبت پس از عمل: جراح باید در طول مراحل پس از عمل هم از شما مراقبت کند و در صورت نیاز به شما پشتیبانی کند.

۷. احترام به استانداردهای اخلاقی: بهترین جراحان به اخلاقیات حرفه‌ای پایبند هستند و همیشه به بهترین منافع و سلامتی بیماران تلاش می‌کنند.

در نهایت، انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی برای شما باید بر اساس تحقیقات دقیق، مشاوره با متخصصان، و ارزیابی نیازها و ترجیحات شخصی شما صورت گیرد.

 

قبل و بعد ابدومینوپلاستی

 

 

مرگ در اثر ابدومینوپلاستی شایعه یا واقعیت؟

مرگ ناشی از ابدومینوپلاستی، یکی از عوارض بسیار نادر این جراحی زیبایی است. این عارضه بسیار نادر است و درصد بسیار کمی از بیمارانی که این جراحی را انجام می‌دهند رخ می‌دهد، اما با وجود این، باید به عنوان یک ریسک جدی در نظر گرفته شود.

علت اصلی مرگ ناشی از ابدومینوپلاستی قصور پزشکی شامل عدم تامین خون به بافت‌های شکم است که ممکن است در نتیجه تحریک و واکنش بدن به جراحی اتفاق بیفتد. برخی از عوامل خطرزا برای این عارضه عبارتند از:

1- بیماری‌های قلبی و عروقی
2- دیابت
3- عدم تنفس صحیح
4- سن بالای 60 سال
5- چاقی شدید
6- سابقه دخانیات و مصرف الکل

برای کاهش این ریسک، باید قبل از جراحی با پزشک خود در مورد تمام جنبه‌های جراحی صحبت کنید و شرایط سلامتی خود را به او اطلاع دهید. همچنین، باید به دقت دستورات پس از جراحی را دنبال کرده و در صورت بروز هرگونه علائم ناگوار، به پزشک خود اطلاع دهید.

مقالات با دسته بندی جراحی زیبایی شکم ( ابدومینوپلاستی )

تزریق چربی به صورت جراحی زیبایی شکم ( ابدومینوپلاستی ) پسوریازیس چیست ؟ + راه های درمان

پسوریازیس چیست ؟ + راه های درمان

جمعه, 19 خرداد 1402

پسوریازیس ( به انگلیسی Psoriasis) یک بیماری پوستی است که با ایجاد لکه‌ها و ضایعات قرمز روی پوست همراه است. این بیماری ممکن است در هر قسمتی از بدن ایجاد...

بیشتر بخوانید

پیکر تراشی جراحی زیبایی اندام جراحی زیبایی شکم ( ابدومینوپلاستی ) عوارض و خطرات لیپوماتیک و پیکرتراشی چیست

عوارض و خطرات لیپوماتیک و پیکرتراشی چیست

چهارشنبه, 18 خرداد 1401

عمل پیکرتراشی یا لیپوماتیک یکی از عمل های حوزه زیبایی هست که اگر با دقت و عدم وسواس کافی انجام شود می تواند عوارضی را برای افرای که این عمل...

بیشتر بخوانید

پیکر تراشی جراحی زیبایی اندام جراحی زیبایی شکم ( ابدومینوپلاستی ) لیپوساکشن (Liposuction) چیست؟

لیپوساکشن (Liposuction) چیست؟

سه شنبه, 10 خرداد 1401

کلمه لیپوساکشن از کلمه مکیدن می آید که در جراحی زیبایی و پزشکی کاربرد بسیار زیادی دارد با استفاده از مکش چربی ها در اطراف شکم ، باسن ، بازو...

بیشتر بخوانید

پیکر تراشی جراحی زیبایی شکم ( ابدومینوپلاستی ) نحوه خوابیدن بعد از عمل ابدومینوپلاستی

نحوه خوابیدن بعد از عمل ابدومینوپلاستی

چهارشنبه, 02 آذر 1401

این روش زیبایی عموما برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که چربی های زیادی در ناحیه شکم دارند. این چربی ها باعث شده تا افتادگی پوست در این ناحیه مشاهده...

بیشتر بخوانید

جراحی زیبایی شکم ( ابدومینوپلاستی ) حاملگی بعد از ابدومینوپلاستی امکان پذیر است؟

حاملگی بعد از ابدومینوپلاستی امکان پذیر است؟

یکشنبه, 27 فروردین 1402

اگر تا به امروز حداقل یک مرتبه سعی کرده باشید که به وسیلهی ورزش یا به کمک رژیم وزن خود را کمتر نمایید؛ حتما به این مسئله هم پی برده‌اید...

بیشتر بخوانید

جراحی زیبایی شکم ( ابدومینوپلاستی ) صفر تا صد قرص زینک : فواید نحوه مصرف و عوارض

صفر تا صد قرص زینک : فواید نحوه مصرف و عوارض

جمعه, 30 تیر 1402

قرص زینک یک مکمل غذایی است که حاوی زینک است. زینک یکی از مواد مغذی ضروری برای بدن است و برای تقویت سیستم ایمنی، رشد و تعمیر بافت‌های بدن و...

بیشتر بخوانید

پیکر تراشی جراحی زیبایی شکم ( ابدومینوپلاستی ) بیماری فتق چیست واگر فتق عمل نشود چه می شود؟

بیماری فتق چیست واگر فتق عمل نشود چه می شود؟

یکشنبه, 16 بهمن 1401

امروزه مردم در سراسر جهان با بیماری های رایجی دست و پنجه نرم میکنند و سروکله میزنند .وجودهربیماری دلایل خاص خودش را دارد و دلایل ایجاد بیماری ها باهم متفاوت...

بیشتر بخوانید

پیکر تراشی جراحی زیبایی شکم ( ابدومینوپلاستی ) استفاده از آمپول برای شش تكه شدن شكم

استفاده از آمپول برای شش تكه شدن شكم

دوشنبه, 12 دی 1401

مطمئناً همه مردم تمایل دارند که از یک شکم شش تکه و به اصطلاح سیکس پک برخوردار باشند و زیبایی اندام خود را به رخ بکشند. همچنین یک اندام می‌تواند...

بیشتر بخوانید

جراحی زیبایی شکم  برای برطرف کردن مشکلات پوست شل و افتاده و زیبا کردن شکم استفاده می شود و اگر شکم شما شامل این نوع موارد هست یکی از کاندیدهای ابدومینوپلاستی هستید

تا چند روز اول بعد از ابدومینوپلاستی درد دارید ولی این درد ها از طریق دارو قابل کنترل هست تا چند روز پس از عمل تورم و کبودی را هم تجربه میکنید که کاملا طبیعی هست

عمل ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم هیچ خطری برای حاملی یا بچه دار شدن ایجاد نمیکند ولی بهتر هست تا زمان اینکه بچه دار شوید دست نگه دارید جوت حاملگی تاثیر خود را روی پوست میگذارد

آخرین مقالات
20 فروردین

تاریخچه دانشگاه باهچه شهیر

ادامه مطلب

15 فروردین

روشهای موثر برای لاغر کردن صورت

ادامه مطلب

08 فروردین

اقدامات ممنوعه بعد از تزریق ژل

ادامه مطلب

02 فروردین

تزریق ژل زیر چشم معجزه و درمان قطعی سیاهی و گودی چشم

ادامه مطلب

25 اسفند

بهترین راه های درمان افتادگی پلک

ادامه مطلب

20 اسفند

تزریق چربی و عوارض تزریق چربی

ادامه مطلب

15 اسفند

عوارض عمل بلفاروپلاستی را بشناسیم

ادامه مطلب

10 اسفند

مقایسه روش های برداشتن خال صورت

ادامه مطلب

30 بهمن

صفر تا صد قرص فیتو + نظرات افراد و بررسی اصالت

ادامه مطلب

25 بهمن

خشکی چشم بعد از بلفاروپلاستی

ادامه مطلب

20 بهمن

روش یخ درمانی برای پوست

ادامه مطلب

18 بهمن

آیا پیکر تراشی قابل برگشت است؟

ادامه مطلب

16 بهمن

آیا از تاثیر خواب بر‍‍‍ پوست صورت اطلاعی دارید؟

ادامه مطلب

15 بهمن

کبودی چشم بعد از جراحی بینی ( رینوپلاستی)

ادامه مطلب

10 بهمن

معروف ترین رژیم های لاغری دنیا

ادامه مطلب

05 بهمن

ماموپلاستی چیست؟ آیا جای بخیه ماموپلاستی باقی می ماند؟

ادامه مطلب

30 دی

بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

ادامه مطلب

25 دی

درمان واریس با لیزر و مزایا و مراقبت های آن

ادامه مطلب

20 دی

اندولیفت چیست؟ تمام آنچه که باید از اندولیفت بدانید

ادامه مطلب

16 دی

تاثیر جراحی زیبایی بینی بر حس بویایی

ادامه مطلب

12 دی

ماموگرافی دیجیتال چیست؟

ادامه مطلب

07 دی

7 دلیل اساسی برای نیاز به عمل لیپوماتیک چیست؟

ادامه مطلب

04 دی

ترس از عمل ابدومینوپلاستی

ادامه مطلب

16 آذر

راهکار برای افزایش سایز سینه چیست؟

ادامه مطلب

24 آبان

لیپولیز چیست و چه کاربردی دارد؟

ادامه مطلب

29 مهر

اهمیت ماساژ در لیپوماتیک

ادامه مطلب

18 مهر

جراحی زیبایی لیفت ران در مشهد

ادامه مطلب

22 شهریور

جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی در مشهد

ادامه مطلب

14 شهریور

متخصص زیبایی زنان مشهد + دکتر زیبایی واژن مشهد

ادامه مطلب

09 شهریور

اسکلروتراپی چیست؟ و چه کاربردی دارد

ادامه مطلب

04 شهریور

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل ، تزریق چربی یا عمل جراحی

ادامه مطلب

02 شهریور

بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

ادامه مطلب

29 مرداد

عمل مینی بای پس معده + مزایا و معایب و هزینه

ادامه مطلب

25 مرداد

عمل بای پس معده در مشهد + هزینه و عوارض

ادامه مطلب

21 مرداد

بالن معده مشهد : بهترین پزشک بالون معده در مشهد

ادامه مطلب

17 مرداد

پماد زینک اکساید بهترین برای محافظت از پوست

ادامه مطلب

13 مرداد

فیشیال facial صورت چیست؟ مزایا و مراحل آن

ادامه مطلب

07 مرداد

مراقبتهای بعد از عمل ماموپلاستی چگونه است؟

ادامه مطلب

03 مرداد

همه چیز در مورد پماد بتامتازون

ادامه مطلب

30 تیر

صفر تا صد قرص زینک : فواید نحوه مصرف و عوارض

ادامه مطلب

whatsapp
whatsapp
instagram
how-to

مشاوره با ما