کلینیک زیبایی مشهد : فوق تخصص جراحی زیبایی و درمانی در مشهد

رایگان مشاوره بگیرید :

0902-8136132
کلمه مورد نظر خود را سرچ کنید
لوگو وبسایت موبایل

لیفت شقیقه در مشهد : روش های لیفت شقیقه + هزینه در سال 1403

متقاضیان عمل زیبایی لیفت شقیقه عموما افرادی هستند که می‌خواهند چشمانی زیبا و جوان داشته باشند. ممکن است کنار چشم های شما چروک هایی دیده شود که به زیبایی شما تاثیر منفی بگذارد و برای این موضوع لیفت شقیقه می تواند بهترین گزینه باشد. همچنین کشیدگی چشم ها یکی از مزیت های لیفت شقیقه است و می تواند چشمان شما را زیباتر کند.

دلیل اینکه چروک هایی در کنار چشم های شما دیده می شود به دلیل بالا رفتن سن شما میباشد. افرادی که بیشتر از ۴۰ یا ۵۰ سال سن دارند دچار افتادگی پلک در چشم ها می شوند. دلیل این اتفاق به خاطر کم شدن چربی های زیر پوست می باشد که باعث مشاهده چین و چروک ها در این ناحیه میشود و عمل زیبایی لیفت شقیقه برای این افراد بسیار تاثیر گذار است.

 

هزینه لیفت شقیقه در مشهد

 

چه افرادی بهترین گزینه برای عمل زیبایی لیفت شقیقه یا لیفت پیشانی هستند؟

1: اولین نکته سن افراد می باشد، افرادی که بالاتر از ۴۰ سال سن دارند می بایست اقدام به عمل زیبایی لیفت شقیقه کنند. البته باید بگویم افراد بالای ۲۲ سال نیز می توانند این فرایند را انجام دهند. اما پایین تر از ۲۲ سال به هیچ عنوان توصیه نمی شود که این همه زیبایی را انجام دهند. چرا که شکل صورت هنوز به صورت طبیعی تشکیل نشده و ممکن است عمل زیبایی لیفت شقیقه برای افراد زیر ۲۲ سال موفقیت آمیز نباشد.

2: دسته دیگر افرادی هستند که فقط می خواهند دم ابروهای خود را بکشند یا به اصلاح تا حدی لیفت ابرو داشته باشند. این افراد نیز می توانند با عمل لیفت شقیقه فرایند زیبایی خود را انجام دهند.

 

فرآیند لیفت شقیقه در مشهد

روش های لیفت شقیقه و پیشانی

برای لیفت شقیقه یا پیشانی روش های متفاوتی هست که در اینجا به آنها می پردازیم:

  1. لیفت شقیقه و پیشانی از طریق بوتاکس: در صفحه تزریق بوتاکس کاملا در باره مزایا و معایب و همچنین نحوه عملکرد بوتاکس صحبت کردیم . بوتاکس باعث فلج شدن عضلات پیشانی می شود و باعث میگردد چین و چروک های پیشانی برطرف شود و افتادگی پوست درست شود و باعث زیبایی و جوانسازی صورت شود در این روش جراح به گونه ای تزریق میکند که عضلات زیر چشم و ابروها به بالا هدایت شود ماندگاری این روش تا 6 ماه هست و عارضه پایین تری دارد
  2. لیفت شقیقه و پیشانی از طریق نخ : این روش بدون جراحی هست که در آن جراح ابتدا بی حسی به پیشانی تزریق میکند و سپس نقاطی را مشخص میکند و توسط نخ های ریزی که قابل جذب هستند و با سوزن های ریزی به زیر پوست وارد می شود باعث لیفت پیشانی و بشاش شدن صورت می شود و خستگی و اخمو بودن را ازچهره فرد می برد. این روش عوارض بیشتری نسبت به لیفت پیشانی با بوتاکس دارد و همچنین مدت ماندگاری بیشتری دارد و بین دو تا سه سال ماندگاری را در این روش داریم
  3. لیفت شقیقه از طریق عمل جراحی که یک نوع عمل زیبایی شناخته می شود که در این روش به صورت بی هوشی و در اتاق عمل انجام می پذیرد و پوست اضافی پیشانی حذف می گردد و بقیه کشیده می شود . این درمان برای کسانی هست که پیشانی دارای عمق و چین و چروک زیادی باشد به گونه ای که با تزریق بوتاکس نتوان درمان کرد یا برای کسانی مناسب هست که می خواهند تا 10 سال از بابت زیبایی و رفع چین و چروک پیشانی خیال راحتی داشته باشند . این روش دارای دوران نقاهت بیشتری هست و تا یک هفته دوران نقاهت باید در نظر داشته باشید ولی ماندگاری بالاتری دارد
  4. سایر روش های لیفت پیشانی که کمتر مورد استفاده قرار میگیرند مانند لیفت شقیقه با اندوتاین و لیفت شقیقه با پلاسما

 

لیفت شقیقه در مشهد توسط ایوازه

لیفت شقیقه و پیشانی در کلینیک زیبایی دکتر وفایی - ایوازه فقط توسط بوتاکس و جراحی انجام می پذیرد

فرایند انجام عمل زیبایی لیفت شقیقه

در طی فرایند لیفت شقیقه برش هایی در کناره های چشم صورت میگیرد که کار کشیدن چین و چروک ها را انجام می دهد، به نحوی که تمامی چین و چروک ها از بین بروند و ناحیه چشم پوستی کشیده و سفت داشته باشد.

زمان انجام لیفت شقیقه و کشیدن چروک های کنار چشم دم ابروها نیز کمی کشیده می شود و پزشک جراح باید تقارن مناسبی بین کشیدگی دم ابروها ایجاد کند تا صورت قرینه باشد. برای این موضوع می بایست از متخصصانی کمک بگیرید که در این حوزه از تخصص و تبحر کافی برخوردارند و دارای رزومه و نمونه کارهای زیادی باشند. در جریان باشید این عمل با جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی متفاوت هست پیشنهاد میکنیم این مقاله را ابتدا بخوانید

عمل لیفت شقیقه

بیهوشی کامل یا بیحسی موضعی در لیفت شقیقه

انجام این عمل زیبایی سرپایی محسوب می‌شود و به صورت بیهوشی کامل و  بیحسی موضعی قابل انجام میباشد. بی حسی موضعی در ناحیه عمل زیبایی لیفت شقیقه انجام خواهد شد و فرایند عمل صورت می گیرد. توجه داشته باشید اگر از عمل های زیبایی اینچنینی هراس دارید و نمی توانید فرایند عمل زیبایی را مشاهده کنید می بایست از بیهوشی کامل استفاده کنید. برای بیهوشی کامل در ابتدا باید ناشتا باشید و معاینات خاصی بر روی شما انجام می شود. در طی این معاینات پزشک جراح اگر تشخیص دهد که شما برای بیهوشی کامل مناسب نیستید، فرایند عمل زیبایی لیفت شقیقه برای شما قابل انجام نمی باشد و اگر از بی حسی موضعی نیز هراس دارید پزشک جراح عمل زیبایی شما را قبول نمیکند.

 

بنر لیفت شقیقه در مشهد

هزینه لیفت شقیقه در مشهد

لیفت شقیقه باید حتما در بیمارستان و در اتاق عمل انجام شود در مواردی معدودی این هزینه ها تحت پوشش بیمه قرار میگیرد و در خیلی از مواقع تحت پوشش بیمه ای قرار نمیگیرد هزینه هایی که برای انجام لیفت شقیقه باید در نظر بگیرید هزینه های بیمارستان و اتاق عمل ، دستمزد پزشک ، هزینه بستری بودن در بیمارستان (معمولا یک شب بعد عمل نیاز به بستری بودن دارید) و هزینه های آزمایش قبل و بعد عمل و همچنین هزینه داروهایی که باید قبل از عمل مصرف شود

هزینه لیفت شقیقه در مشهد ممکن است متفاوت باشد و بستگی به عوامل مختلفی دارد. این عوامل شامل تخصص و تجربه جراح پلاستیکی، نوع لیفت شقیقه (بالا یا پایین چشم)، محل کلینیک یا بیمارستان، سطح پیچیدگی عمل، نیاز به تحت بیهوشی بودن، و نیاز به مراقبت‌های بعد از عمل می‌شود.

با توجه به این عوامل، هزینه لیفت شقیقه در مشهد در سال 1403  بین 16 تا 24 میلیون تومان و بیشتر نیز باشد. با این حال، برای دقیق‌تر شدن قیمت، بهتر است با کلینیک‌های پلاستیک معتبر در مشهد تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید تا برآورد هزینه را برای شما ارائه دهند.

همچنین، باید توجه داشت که لیفت شقیقه یک جراحی زیبایی محسوب می‌شود و به عنوان یک جراحی زیبایی، در بیماری‌های بیمه‌ای پوشش ندارد. بنابراین، ممکن است باید هزینه جراحی را به صورت کامل خودتان پرداخت کنید.

عوارض لیفت شقیقه

 عموما این عمل زیبایی دارای عوارض خاصی نمی باشد. اما در طی فرآیند ریکاوری می بایست با پزشک متخصص خود در ارتباط باشید تا هرگونه مشکلی که در فرایند زیبایی اتفاق افتاد را برطرف کند. برخی از عوارضی که در دوره ریکاوری ممکن است اتفاق بیفتد به شرح زیر است.

1: پس از عمل زیبایی بی حسی خاصی در ناحیه پیشانی احساس می کنید که به خاطر داروهایی است که به شما تزریق شده است و پس از مدتی این به حسی موضعی از بین می رود و مشکل شما برطرف خواهد شد.

2: التهاب یکی دیگر از عوارضی است که پس از عمل زیبایی لیفت شقیقه بر روی پوست شما مشاهده می شود که البته این طبیعی میباشد و چند روز طول میکشد تا این التهاب از بین برود. اما باز هم تا زمانی که التهاب از بین نرفته با پزشک متخصص خود در ارتباط باشید تا اگر دوره از بین رفتن التهاب طولانی شد حتماً با داروهای خاصی که پزشک تجویز می‌کند این التهاب را از بین ببرید.

3: در طی دوره ریکاوری مطمئنا دردهایی را احساس میکنید که برای شما ناخوشایند هستند. این درد ها به دلیل از بین رفتن داروی بی حسی بر روی ناحیه عمل می باشد. برای این موضوع پزشک متخصص برای شما مسکن هایی تجویز می‌کند که درد محل قابل تحمل باشد و پس از دوره ریکاوری این دردها از بین میرود.

مراقبت قبل از لیفت شقیقه

مراقبت های قبل از عمل زیبایی لیفت شقیقه

1: عمل های زیبایی در برخی موارد ریسک بالایی دارند و پزشک متخصص قبل از اینکه شما را برای عمل زیبایی لیفت شقیقه آماده کند می بایست سوابق پزشکی شما را بررسی کرده و داروهایی که در گذشته مصرف کرده اید را بررسی کند. اگر مشکل بیماری خاصی نداشته باشید و یا داروی خاصی مصرف نکرده باشید می توانید این عمل زیبایی را انجام دهید.

2: انجام جلسات مشاوره و انتقال خواسته های خودتان به پزشک متخصص یکی از مهم‌ترین فرایند هایی است که می بایست قبل از عمل زیبایی انجام شود. شما باید به صورت دقیق به پزشک متخصص خود بگویید که چه نوع عمل زیبایی مد نظر شما است و کدام نواحی صورت شما می بایست عمل زیبایی لیفت شقیقه انجام شود. در این حالت پزشک متخصص شما کاملا توجیه می شود و همان قسمت هایی که مدنظر شما است را عمل می کند.

3: عمل زیبایی لیفت شقیقه به بینایی شما آسیب نمی زند ولی بهتر است قبل از عمل زیبایی لیفت شقیقه چشم های خود را معاینه کنید و از آنها عکس برداری کنید و با بعد از عمل زیبایی گرفته شقیقه مقایسه کنید تا در صورت مشکل حتماً همان ابتدا مشکل برطرف شود.

4: استعمال دخانیات می‌تواند به فرایند عمل زیبایی لیفت شقیقه آسیب بزند. پس از چند روز قبل از این عمل زیبایی هر نوع دخانیات را ترک کنید. چرا که مصرف دخانیات می‌تواند به جریان خون شما آسیب بزند و منجر به کاهش روند درمان شود و پروسه دوره ریکاوری شما را طولانی تر کند.

5: داروها نیز می تواند منجر به مشکلاتی در دوره ریکاوری یا مشکلاتی در خود عمل زیبایی لیفت شقیقه شوند. پس پزشک متخصص شما می بایست داروهایی که مصرف می‌کنید را بررسی کرده و برخی از آنها را ممکن است منع کند و تا زمانی که دوره ریکاوری شما تمام نشده اجازه مصرف کردن آن داروها را نخواهید داشت.

بهترین دکتر لیفت شقیقه در مشهد

لیفت شقیقه در مشهد یک روش تهاجمی محسوب می شود بنابراین ریسک و عوارض جدی تری به دنبال دارد اگر متخصص با تجربه این کار را انجام ندهد بنابراین باید دنبال متخصصی باشیم که علاوه بر داشتن مدارک لازم تجربه لازم برای انجام این عمل را داشته باشد و عوارض و مشکلات احتمالی برای این عمل را پیشگیری کرده و در صدد جلوگیری از آنها بر بیاید

عوارض لیفت ابرو

 

مقالات با دسته بندی لیفت شقیقه

لیفت شقیقه یکی از عمل های جراحی زیبایی هست که با جراحی لایه زیرین پوست صورت انجام می شود و برای بالا کشیدن پوست صورت و ابرو انجام می شود

لیفت شقیقه برای کسانی مناسب هست که صورت چین و چروک زیاد دارد یا به صورت مادرزادی دچار افتادگی ابرو هستند

لیفت شقیقه بنا به نوع پوست متفاوت هست ولی به طور کلی ماندگاری بالایی بین 6 تا 10 سال دارد

آخرین مقالات
08 فروردین

مراقبت های بعد از تزریق ژل

ادامه مطلب

02 فروردین

تزریق ژل زیر چشم درمان قطعی سیاهی و گودی چشم

ادامه مطلب

25 اسفند

بهترین راه های درمان افتادگی پلک

ادامه مطلب

20 اسفند

تزریق چربی و عوارض تزریق چربی

ادامه مطلب

15 اسفند

عوارض عمل بلفاروپلاستی را بشناسیم

ادامه مطلب

10 اسفند

مقایسه روش های برداشتن خال صورت

ادامه مطلب

30 بهمن

صفر تا صد قرص فیتو + نظرات افراد و بررسی اصالت

ادامه مطلب

25 بهمن

خشکی چشم بعد از بلفاروپلاستی

ادامه مطلب

20 بهمن

روش یخ درمانی برای پوست

ادامه مطلب

18 بهمن

آیا پیکر تراشی قابل برگشت است؟

ادامه مطلب

16 بهمن

آیا از تاثیر خواب بر‍‍‍ پوست صورت اطلاعی دارید؟

ادامه مطلب

15 بهمن

کبودی چشم بعد از جراحی بینی ( رینوپلاستی)

ادامه مطلب

10 بهمن

معروف ترین رژیم های لاغری دنیا

ادامه مطلب

05 بهمن

ماموپلاستی چیست؟ آیا جای بخیه ماموپلاستی باقی می ماند؟

ادامه مطلب

30 دی

بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

ادامه مطلب

25 دی

درمان واریس با لیزر و مزایا و مراقبت های آن

ادامه مطلب

20 دی

اندولیفت چیست؟ تمام آنچه که باید از اندولیفت بدانید

ادامه مطلب

16 دی

تاثیر جراحی زیبایی بینی بر حس بویایی

ادامه مطلب

12 دی

ماموگرافی دیجیتال چیست؟

ادامه مطلب

07 دی

7 دلیل اساسی برای نیاز به عمل لیپوماتیک چیست؟

ادامه مطلب

04 دی

ترس از عمل ابدومینوپلاستی

ادامه مطلب

16 آذر

راهکار برای افزایش سایز سینه چیست؟

ادامه مطلب

24 آبان

لیپولیز چیست و چه کاربردی دارد؟

ادامه مطلب

29 مهر

اهمیت ماساژ در لیپوماتیک

ادامه مطلب

18 مهر

جراحی زیبایی لیفت ران در مشهد

ادامه مطلب

22 شهریور

جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی در مشهد

ادامه مطلب

14 شهریور

متخصص زیبایی زنان مشهد + دکتر زیبایی واژن مشهد

ادامه مطلب

09 شهریور

اسکلروتراپی چیست؟ و چه کاربردی دارد

ادامه مطلب

04 شهریور

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل ، تزریق چربی یا عمل جراحی

ادامه مطلب

02 شهریور

بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

ادامه مطلب

29 مرداد

عمل مینی بای پس معده + مزایا و معایب و هزینه

ادامه مطلب

25 مرداد

عمل بای پس معده در مشهد + هزینه و عوارض

ادامه مطلب

21 مرداد

بالن معده مشهد : بهترین پزشک بالون معده در مشهد

ادامه مطلب

17 مرداد

پماد زینک اکساید بهترین برای محافظت از پوست

ادامه مطلب

13 مرداد

فیشیال facial صورت چیست؟ مزایا و مراحل آن

ادامه مطلب

07 مرداد

مراقبتهای بعد از عمل ماموپلاستی چگونه است؟

ادامه مطلب

03 مرداد

همه چیز در مورد پماد بتامتازون

ادامه مطلب

30 تیر

صفر تا صد قرص زینک : فواید نحوه مصرف و عوارض

ادامه مطلب

26 تیر

سینه سوم یا پستان فرعی

ادامه مطلب

22 تیر

عدم تقارن سینه و روش های درمان

ادامه مطلب

whatsapp
whatsapp
instagram
how-to

مشاوره با ما