کلینیک زیبایی مشهد : فوق تخصص جراحی زیبایی و درمانی در مشهد

رایگان مشاوره بگیرید :

0902-8136132
کلمه مورد نظر خود را سرچ کنید
لوگو وبسایت موبایل

عمل زیبایی جراحی پلک یا بلفاروپلاستی در مشهد + هزینه سال 1403 مشهد

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک، یک نوع عمل جراحی زیبایی است.این عمل مناسب کسانی است که، افتاگی پلک دارند و یا ظاهر چشمانشان به سمت بالا می باشد.این جراحی را میتوان روی هر دو پلک بالایی و پایینی انجام داد.این عمل برای کسانی که هم دنبال یک تغییر اساسی در ظاهر خود بوده اند و هم دنبال بر طرف کردن عیوب ظاهری خود هستن، میتواند گزینه خوبی باشد.در ضمن کسانی که از چربی ها و پف های اضافی زیر چشمان خود رنج میبرند، عمل بلفارو پلاستی میتواند به آن ها کمک بزرگی بکند. در واقع افتادگی پلک باعث میشود ،چهره شما غمگین و یا حتی خسته دیده شود که با انجام عمل بلفاروپلاستی میتوانید این عیوب را برطرف کنید.عمل بلفاروپلاستی و جراحی بوکال فت از آن دسته عمل های زیبایی هست که توسط خیلی از مدل ها انجام می شود 

بلفاروپلاستی در مشهد

جراحی پلک یا عمل بلفاروپلاستی چیست ؟

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی پوست اضافی پلک یا افتادگی پلک را درمان می کند و این پوست اضافی یا عضلات یا چربی که ایجاد شده برداشته می شود. در جراحی بلفارو پلاستی ،روی سطح پلک های افتاده برشی ایجاد میکنند و سپس پلک را در محل مناسب بخیه میزنند.در واقع این عمل یک جوان ساز قوی است.این عمل حتما باید تحت نظر بهترین پزشک متخصص صورت بگیرد.همانطور که در بالا گفتیم، این عمل میتواند درهردو پلک انجام بگیرد و یا حتی یک پلک، که این موضوع کاملا به نیاز شما و تشخیص پزشک متخصص بر میگردد.توجه داشته باشید که عمل بلفاروپلاستی، هیچ تاثیری بر روی سیاهی دور چشم ندارد.معمولا افرادی که برای انجام این عمل مراجعه میکنند، از سنگین بودن پلکشان شکایت میکنند که حتی در مواردی ایجاد سردرد هم میکند.در واقع در این مواردی گفته شد ، عمل بلفارو پلاستی دیگر به عنوان جراحی زیبایی نیست بلکه به عنوان جراحی درمانی استفاده میشود.

 

تصویر بلفاروپلاستی

  نکات مهم قبل ازانجام جراحی بلفارو پلاستی یا جراحی پلک؟

قبل ازانجام جراحی بلفارو پلاستی، حتما باید نکات مهمی را بررسی کنید.ابتدا باید فرد مراجعه کننده از سلامت چشمی کامل بر خوردار باشد.در واقع باید میزان دید فرد و عصب های اطراف چشم او را مورد بررسی قرار داد.نکته جالب این است که حتی باید غده های اشکی چشم هم بررسی شود.برای انجام این عمل باید پف چشم و افتادگی پلک هر کدام به صورت جدا بررسی شود. .زیررا خیلی از مراجعه کننده ها این دو عمل را یکی میدانند و فکر میکنند هیچ تفاوتی باهم ندارد.   گاهی بین مراجعه کننده ها این مورد به وجود می آید که ،افتادگی و یا پف هر دو چشم به یک میزان نمی باشد وهر کدام اندازه متفاوتی دارد .در نتیجه هر چشم بسته به ویژگی های ظاهری اش، جراحی می شود و یا حتی ممکن است که اصلا یکی از چشم ها نیاز به جراحی نداشته باشد.در عمل بلفاروپلاستی اگر نیازی باشد مقداری از چربی اضافی و یا پوست های اضافی برداشته میشود. البته برداشتن این چربی ها با لیپوساکشن متفات هست. سپس، جراحی بلفاروپلاستی طی سه مرحله انجام خواهد شد.ابتدا توسط پزشک با تیغ هایی مخصوص بین 8 تا 10 میلی متر بالاتر از جایی که مژه ها روییده است بریده میشود، و درمرحله دوم چربی ها و پوست های اضافی برداشته میشوند و در مرحله آخرهم توسط پزشک قسمت بریده شده دوخته میشود.

 

نکات مهم قبل از بلفاروپلاستی

 

مراقبت های قبل از انجام عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی:

حداقل تا سه هفته قبل از جراحی بلفاروپلاستی ،از خوردن داروهای رقیق کننده خون بپرهیزید. مانند: آسپیرین ،ایبوپروفن و...

حتما قبل ازعمل ،استحمام کنید.

حتما به مدت 24 ساعت بعد ازجراحی، باید یک همراه داشته باشید.

اگر از حساسیت دارویی برخوردارهستید ،به پزشک معالج خود اطلاع دهید.

قبل ازعمل باید چشم شما به طور کامل بررسی شود و اگر چشم شما دچار مشکلی است، کامل بررسی شود.

حداقل تا  دو هفته قبل از جراحی، از دخانیات و نوشیدن الکل بپرهیزید.

اگر بیماری خاصی دارید و یا دارویی مصرف میکنید، حتما قبل از عمل به پزشک خود اطلاع دهید.

روز عمل حتما ناشتا باشید و شب قبل از عمل ،از خوردن غذاهای سنگین خودداری کنید.

اگرازلنزاستفاده میکنید، حتما قبل ازعمل آن را از چشمان خود در بیاورید.

تا یک هفته قبل ازعمل بلفاروپلاستی ،از آرایش چشم خودداری کنید.

حتما قبل ازعمل خواب کافی داشته باشید، تا چشمان شما دچار خستگی نشود.

 

مراحل انجام بلفاروپلاستی

 

مراقبت ای بعد از بلفارو

 مراقبت های بعد از انجام عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی:

در لینک مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی کاملا توضیح داده ایم که چه کارهایی را باید بعد از عمل بلفاروپلاستی انجام دهید تا دو روز بعد از عمل بلفاروپلاستی، فردی همراه شما باشد تا در انجام کارها به شما کمک کند.

تا یک هفته بعد از جراحی، بخیه ها روی چشمان شما است و باید توجه داشته باشید، اصلا به آن آب نخورد و هنگام استحمام از گرد به پایین خود را بشویید.

عدم تقارن چشم های شما بعد از جراحی، نباید شما را نگران کند. زیرا ممکن است یک چشم دوره نقاهت کوتاه تری داشته باشد.پس تا پایان دوران نقاهت خود صبر کنید و بعد ازنتیجه آگاه شوید.

حتما بعد ازعمل بلفاروپلاستی ،دارو های خود را به موقع مصرف کنید و همچنان از خوردن داروهای رقیق کننده خون همانند آسپیرین بپرهیزید.

ممکن است پزشک بعد از عمل، برای رفع کشیدگی پوست های شما پماد تجویز کند ، بنابراین ممکن است به دلیل مصرف این پماد دچار تاری دید شوید پس نگران نباشید.

توجه داشته باشید تا یک سال بعد ازعمل بلفاروپلاستی ،نورخورشید به محل جراحی نخورد و برای جلوگیری از نور،از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

هنگام استراحت و خوابیدن ،حتما به پشت بخوابید و سرخود را بالاتراز قسمت های دیگر بدن خود نگه بدارید.

 

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

 

ار رژیم غذایی مناسب بعد از عمل استفاده کنید. بهتر است تا چند روز بعد از عمل، از سوپ استفاده کنید زیر را هرچی کمتر عضلات صورت شما فعالیت داشته باشد ،دوره نقاهت کاهش می یابد.

از انجام ورزش های سنگین بپرهیزید.

تا یک هفته بعد ازعمل از نگاه کردن به موبایل، تلویزیون و صفحه های نمایش دیگرخودداری کنید.

تا 24 ساعت بعد ازعمل ازکمپرس یخ استفاده کنید، تا کبودی ،تورم و همچنین درد را کاهش دهد.

هزینه عمل زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی در مشهد

این عمل به دلیل اینکه برخی برای جنبه درمانی باید عمل افتادگی پلک را انجام دهند زیر پوشش برخی از بیمه ها قرار میگیرد ولی اگر جنبه زیبایی باشد هزینه آن شامل بیمه نمی شود و جراحی های زیبایی رقم مشخصی نمیتوان گفت و بنا به تجربه جراح و بیهوشی و موادی که استفاده می شود هزینه مشخص میگردد ولی هزینه هایی که باید در نظر بگیرید هزینه جراح و متخصص ،در موارد نادر که این عمل تحت بیهوشی انجام می شود هزینه بیهوشی و هزینه داروها و مسکن ها هست .

بلفاروپلاستی یا عمل زیبایی پلک یک روش جراحی زیبایی است که برای برطرف کردن مشکلات پلک، مانند کاهش بینی پلک، چشمان پوچ و پف‌های زیر چشمی استفاده می‌شود. هزینه بلفاروپلاستی در مشهد بستگی به تخصص و تجربه پزشک، نوع عمل، محل کلینیک یا بیمارستان و موارد دیگری مانند وضعیت پوست و سن بیمار دارد.

به طور کلی، هزینه بلفاروپلاستی در مشهد برای سال 1403 در پلک پایین حدودا 10 میلیون تومان و در پلک بالا حدودا 9 میلیون تومان می باشد. هزینه بلفاروپلاستی می‌توان را بر اساس نوع عمل و محل کلینیک تفاوت داشته باشد. برای مثال، هزینه بلفاروپلاستی در بیمارستان‌ها معمولاً بیشتر از کلینیک‌ها است. همچنین، تخصص و تجربه پزشک نیز می‌تواند بر هزینه تأثیرگذار باشد.

بهترین راه برای دقیق‌تر شدن در مورد هزینه بلفاروپلاستی در مشهد، مشاوره با پزشکان و کلینیک‌های معتبر است. پزشکان متخصص در این زمینه می‌توانند با بررسی نیاز‌های شما و بر اساس نوع عمل و موارد دیگر، هزینه را برای شما تخمین بزنند. هزینه بلفاروپلاستی در پلک بالا و پایین متفاوت می باشد.

همچنین، باید توجه داشت که بلفاروپلاستی یک روش جراحی زیبایی است و بیماری‌های بیمه‌ای پوشش نمی‌دهند. بنابراین، ممکن است باید هزینه خدمات را به صورت کامل خودتان پرداخت کنید. همچنین، برای کاهش هزینه بلفاروپلاستی، می‌توانید با پزشکان و کلینیک‌های مختلف مشورت کنید و به دنبال پیشنهادات و تخفیفات آن‌ها بگردید. با این حال، باید به یاد داشته باشید که انتخاب پزشک و کلینیکی با تجربه و معتبر برای انجام بلفاروپلاستی، مهمتر از هزینه است و به کیفیت و نتیجه نهاییعمل می‌تواند تأثیر بگذارد. در نهایت، بلفاروپلاستی یک روش جراحی زیبایی است و شامل مخاطرات و عوارض جراحی است، بنابراین باید با دقت و با مشورت با پزشکان متخصص و با توجه به وضعیت شما، تصمیم انتخاب بهترین گزینه را بگیرید. برای اطلاع از قیمت و هزینه عمل بلفاروپلاستی در کلینیک دکتر وفایی - ایوازه با ما در تماس باشید.

میزان ماندگاری عمل زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی

ماندگاری عمل زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی بستگی به میزان انجام دهنده عمل، نوع عمل و استفاده از تکنیک‌های مناسب دارد.

عمل بلفاروپلاستی یا پلاستیک پلک، یک روش جراحی است که برای برطرف کردن مشکلات پلکی مانند اضطراب، ضعف عضلانی و چروک‌های پوستی انجام می‌شود. برای افرادی که بلفاروپلاستی انجام می‌دهند، میزان ماندگاری عمل بستگی به نوع عمل، تکنیک‌هایی که استفاده می‌شود و میزان مراقبت پس از عمل دارد. بعضی از فاکتورهای مؤثر بر ماندگاری عمل شامل سن، وضعیت عمومی سلامت، نوع پوست و همچنین عوامل محیطی مانند آفتاب‌سوختگی و استفاده از محصولات آرایشی نامناسب هستند.

در صورتی که عمل بلفاروپلاستی به درستی و با تکنیک‌های مناسب انجام شود و مراقبت‌های لازم پس از عمل انجام شود، می‌تواند تا چندین سال به ماندگاری خوبی داشته باشد. با این حال، ممکن است نیاز به عمل دوباره در آینده باشد.

در بالا شرح دادیم که این عمل چگونه انجام می شود و همانطور که ملاحظه کردید هیچ روش موقتی برای انجام این عمل استفاده نشد و دقیقا چربی های اضافه و پوست اضافه برداشته شد و دلیل این مشکل برداشته شد بنابراین این عمل به صورت موقتی نیست و یک روش با طول عمر بالا برای زیبایی پلک یا چشم هست . نتایج این عمل تا 10 سال قابل مشاهده هست و از بین نمی رود

بلفاروپلاستی چیست

بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی

هیچ سنی مشخصی برای انجام عمل بلفاروپلاستی وجود ندارد. بلفاروپلاستی یا جراحی پلک، برای افرادی که مشکلاتی مانند اضطراب، ضعف عضلانی، چروک پوستی و سایر مشکلات پلکی دارند، مناسب است.

با این حال، برای افرادی که به علت پیری طبیعی، چشمان آن‌ها پوسیدگی و آرم بیشتری دارند، این عمل ممکن است بیشترین تأثیر را داشته باشد. بنابراین، عمل بلفاروپلاستی معمولاً برای افرادی که بیش از ۳۵ سال سن دارند و مشکلات پلکی دارند، مناسب است.

در هر صورت، قبل از تصمیم گیری در مورد انجام عمل بلفاروپلاستی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و بررسی کنید که آیا شما به عنوان یک نفر مناسب برای انجام این عمل هستید یا نه. پزشک شما می‌تواند به شما راهنمایی‌هایی در مورد بهترین زمان برای انجام عمل و همچنین تکنیک‌هایی که در عمل به‌کار می‌رود، بدهد.

 

مقالات با دسته بندی عمل زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی

اگر جنبه درمانی مد نظر باشد اگر در بینایی اختلال دارید و جنبه زیبایی هم بالا و پایین پلک به صورت برجسته هست که در هر دو حالت متخصصان این زمینه می توانند مشاوره های لازم را به شما بدهند

این عمل هم میتواند به صورت بیهوشی کامل انجام شود و هم به صورت بی حسی که نوع وضیعت بدنی بیمار مشخص میکند که عمل از طریق بیهوشی کامل انجام شود یا به صورت بی حسی انجام شود

این نوع عمل با توجه به به حسی ها و داروهایی که بعد از عمل داده می شود درد زیادی ندارد و شما به راحتی سریعا پس از عمل می توانید به خانه برگردید

آخرین مقالات
20 فروردین

تاریخچه دانشگاه باهچه شهیر

ادامه مطلب

15 فروردین

روشهای موثر برای لاغر کردن صورت

ادامه مطلب

08 فروردین

اقدامات ممنوعه بعد از تزریق ژل

ادامه مطلب

02 فروردین

تزریق ژل زیر چشم معجزه و درمان قطعی سیاهی و گودی چشم

ادامه مطلب

25 اسفند

بهترین راه های درمان افتادگی پلک

ادامه مطلب

20 اسفند

تزریق چربی و عوارض تزریق چربی

ادامه مطلب

15 اسفند

عوارض عمل بلفاروپلاستی را بشناسیم

ادامه مطلب

10 اسفند

مقایسه روش های برداشتن خال صورت

ادامه مطلب

30 بهمن

صفر تا صد قرص فیتو + نظرات افراد و بررسی اصالت

ادامه مطلب

25 بهمن

خشکی چشم بعد از بلفاروپلاستی

ادامه مطلب

20 بهمن

روش یخ درمانی برای پوست

ادامه مطلب

18 بهمن

آیا پیکر تراشی قابل برگشت است؟

ادامه مطلب

16 بهمن

آیا از تاثیر خواب بر‍‍‍ پوست صورت اطلاعی دارید؟

ادامه مطلب

15 بهمن

کبودی چشم بعد از جراحی بینی ( رینوپلاستی)

ادامه مطلب

10 بهمن

معروف ترین رژیم های لاغری دنیا

ادامه مطلب

05 بهمن

ماموپلاستی چیست؟ آیا جای بخیه ماموپلاستی باقی می ماند؟

ادامه مطلب

30 دی

بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

ادامه مطلب

25 دی

درمان واریس با لیزر و مزایا و مراقبت های آن

ادامه مطلب

20 دی

اندولیفت چیست؟ تمام آنچه که باید از اندولیفت بدانید

ادامه مطلب

16 دی

تاثیر جراحی زیبایی بینی بر حس بویایی

ادامه مطلب

12 دی

ماموگرافی دیجیتال چیست؟

ادامه مطلب

07 دی

7 دلیل اساسی برای نیاز به عمل لیپوماتیک چیست؟

ادامه مطلب

04 دی

ترس از عمل ابدومینوپلاستی

ادامه مطلب

16 آذر

راهکار برای افزایش سایز سینه چیست؟

ادامه مطلب

24 آبان

لیپولیز چیست و چه کاربردی دارد؟

ادامه مطلب

29 مهر

اهمیت ماساژ در لیپوماتیک

ادامه مطلب

18 مهر

جراحی زیبایی لیفت ران در مشهد

ادامه مطلب

22 شهریور

جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی در مشهد

ادامه مطلب

14 شهریور

متخصص زیبایی زنان مشهد + دکتر زیبایی واژن مشهد

ادامه مطلب

09 شهریور

اسکلروتراپی چیست؟ و چه کاربردی دارد

ادامه مطلب

04 شهریور

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل ، تزریق چربی یا عمل جراحی

ادامه مطلب

02 شهریور

بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

ادامه مطلب

29 مرداد

عمل مینی بای پس معده + مزایا و معایب و هزینه

ادامه مطلب

25 مرداد

عمل بای پس معده در مشهد + هزینه و عوارض

ادامه مطلب

21 مرداد

بالن معده مشهد : بهترین پزشک بالون معده در مشهد

ادامه مطلب

17 مرداد

پماد زینک اکساید بهترین برای محافظت از پوست

ادامه مطلب

13 مرداد

فیشیال facial صورت چیست؟ مزایا و مراحل آن

ادامه مطلب

07 مرداد

مراقبتهای بعد از عمل ماموپلاستی چگونه است؟

ادامه مطلب

03 مرداد

همه چیز در مورد پماد بتامتازون

ادامه مطلب

30 تیر

صفر تا صد قرص زینک : فواید نحوه مصرف و عوارض

ادامه مطلب

whatsapp
whatsapp
instagram
how-to

مشاوره با ما