کلینیک زیبایی مشهد : فوق تخصص جراحی زیبایی و درمانی در مشهد

رایگان مشاوره بگیرید :

0902-8136132
کلمه مورد نظر خود را سرچ کنید
لوگو وبسایت موبایل

پروتز باسن در مشهد : روش های بزرگ کردن باسن با پروتز + هزینه پروتز باسن مشهد 1403

بافت مصنوعی باسن که به نام پروتز باسن شناخته می شود یکی از راه های حجیم کردن باسن هست اصلی‌ترین دلیلی که فرآیند پروتز باسن انجام میشود ماندگاری و فرم دهی زیبایی است که برای این ناحیه انجام می شود و با توجه به ماندگاری بالایی که این عمل زیبایی دارد امروزه مورد توجه خانمها قرار گرفته است و میتوان با این عمل زیبایی باسن را حجیم تر کرد تا شکل کاملاً طبیعی به خود بگیرد.

با توجه به اینکه عمل زیبایی پروتز باسن دارای تنوع زیادی می باشد و به روش‌های مختلف این عمل زیبایی قابل انجام است، این مقاله را برای شما آماده کرده ایم تا تمام نکاتی که مربوط به فرایند پروتز باسن و نکات استاندارد که می توانید بهترین نتیجه را از این عمل زیبایی به دست آورید در اختیار شما گذاشته ایم پس تا انتها با ما همراه باشید.

پروتز باسن چیست؟

پروتز باسن چیست؟

پروتز برای باسن یکی از روش های خوش فرم کردن باسن هست . این پروتز یک بافت انعطاف پذیر و به صورت مصنوعی هست که مانند باسن در آمده هست شما می توانید برای اینکه راحت تر متوجه بشوید یک بادکنک که دارای آب هست را در نظر بگیرید . پروتز برای باسن سال های اخیر توجه و استفاده بیشتری شده هست قبلا پروتز بیشتر برای سایر قسمت ها استفاده می شد مخصوصا پروتز سینه از اولین عمل های جراحی در حوزه زیبایی برای پروتز بود

چه کسانی می توانند پروتز باسن انجام دهند؟

قرار دادن پروتز برای باسن یا باسن مصنوعی منع خاصی برای کسی ندارد و تقریبا همه می توانند استفاده کنند ولی خوب یک سری شرایط دارد که در اینجا به آن شرایط میپردازیم ولی در نظر داشته باشید که حتما با پزشک متخصص زیبایی حتما مشورت لازم را داشته باشید و انتظارات و محدودیت های خود را با ایشان در میان بگذارید شرایط عمومی برای انجام این عمل موارد زیر هست:

  • مشکل زمینه ای نداشته باشید و آزمایش های لازم قبل از انجام این عمل را به خوبی پاس کرده باشید
  • قصد تغییر وزن زیادی نداشته باشید(توجه داشته باشید که این عمل یکی از کاندید های اصلی برای انجام این عمل کسانی هستند که وزن خود را زیاد کاهش داده اند)
  • در دروان باداری نباشید یا قصد بارداری نداشته باشید
  • دنبال روش با دوام تر نسبت به سایر روش ها مانند تزریق چربی به باسن هستید
  • چربی مورد نیاز برای تزریق چربی به باسن نداشته باشید 
  • به دنبال روش سریع برای داشتن باسن خوش فرم و زیبا هستید

 

تفاوت پروتز باسن و تزریق چربی

در فرایند پروتز باسن عمل زیبایی انجام می شود که برای فرم دادن باسن صورت می گیرد. این پروتزها از بافت های مصنوعی تشکیل شده‌اند که دارای لایه‌هایی شبه باسن است و باعث می شوند تا باسن به شکل طبیعی سفت و زیبا شود همچنین باعث حجیم کردن باسن میشود.

اما در فرآیند تزریق چربی به باسن این عمل زیبایی بدین صورت است که چربی های بدن خود بیمار گرفته میشود و پس از گذشتن پروسه مشخصی به ناحیه های مورد نظر باسن تزریق می‌شود تا باسن فرد خوش فرم شود.

پروتز یک روش سریعتر نسبت به تزریق چربی هست و نتایج به صورت زودتر مشخص می شود ولی از لحاظ هزینه ای نسبت به تزریق چربی بیشتر هست و همچنین از لحاظ دوام نسبت به تزریق چربی رتبه بالاتری قرار میگیرد

تفاوت تزریق چربی به باسن با پروتز باسن

برندهای معتبر پروتر باسن

پروتز از مواد مصنوعی تشکیل شده است و با توجه به اینکه به صورت دراز مدت در ناحیه عمل قرار میگیرد باید از مواد با کیفیت و برند های معتبر تهیه شده باشد. چرا که برخی برندها می تواند به سلامتی شما آسیب بزند. با توجه به اینکه ناحیه عمل بسیار حساس می باشد اگر از برندهای نامعتبر استفاده کنید احتمال هرگونه خطری برای شما ایجاد می‌شود. پس قبل از اینکه اقدام به پروتز باسن کنید ابتدا با پزشک جراح خود مشورت کنید و از برندهای معتبر برای این عمل زیبایی بهره ببرید. هزینه های هر کدام از این پروتزها متفاوت هستند. اما با توجه به اینکه شما به زیبایی خود اهمیت میدهید به هزینه‌ هایی که برای برند های معتبر ارائه میشود توجه نکنید و بهترین برند را برای پروتز باسن خود انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را نیز مشاهده کنید.

مزایای پروتز باسن

پروتز باسن دارای مزایای مناسبی نسبت به سایر روش های بزرگ کردن باسن می باشد در اینجا به مزایای عمل پروتز باسن می پردازیم:

  • تغییر اندازه و شکل باسن به صورت مطابق با تمایلات بیمار، همانطور که میدانید پروتز باسن دارای اشکال متفاوتی می باشد که قبل از عمل جراحی طبق انتظارات بیمار شکل پروتز انتخاب می شود
  • عدم نیاز به رژیم‌های چاقی به منظور تغییر شکل موضعی باسن
  • در بیشتر موارد، به دست آوردن نتیجه مطلوب ، این روش یکی از پایدارترین روش های بزرگ کردن باسن می باشد و نتیجه تقریبا قطعی دارد.
  • ایجاد شکل گرد و سفتی در باسن از طریق کار گذاشتن پروتز که در روش های دیگر این امکان نیست

عوارض پروتز باسن

قبل از هر چیزی باید بدانید که عمل های زیبایی صرفاً برای بالا بردن حس اعتماد به نفس فرد انجام می‌شود. اما پزشک جراح می بایست تمامی ریسک ها و مواردی که ممکن است به سلامتی فرد آسیب بزند را برای بیمار تعریف کند و هر گونه سوالی که بیمار داشته باشد را پزشک باید پاسخ دهد. اما در حالت کلی پس از عمل زیبایی ممکن است عوارضی برای فرد اتفاق بیفتد که البته این عوارض در صورت مشاهده می توان با مراقبت‌ های خاص این عوارض را از بین برد. البته دانستن این عوارض می تواند به درمان آنها نیز کمک کند.

پس در ادامه به عوارضی که ممکن است پس از عمل زیبایی پروتز باسن برای شما اتفاق بیفتد اشاره می کنیم:

پروتز باسن در مشهد

1: حساسیت داشتن به مواد استفاده شده در جراحی پروتز باسن یکی از علائم شایع در بین بیماران می باشد و این علایم پس از عمل زیبایی پروتز باسن خود را نشان می‌دهند. شما می بایست به سرعت با پزشک متخصص خود تماس بگیرید و فرایند از بین بردن این حساسیت را انجام دهید.

2: در صورتی که در این عمل زیبایی از بیهوشی کامل استفاده کرده باشید پس از به هوش آمدن ممکن است حالت تهوع داشته باشید که این مورد کاملاً طبیعی میباشد و پس از مدتی از بین خواهد رفت.

3: مشاهده کبودی در نواحی جراحی نیز می تواند یکی از عوارض کاملاً طبیعی این عمل زیبایی باشد، که پس از اتمام دوره ریکاوری این کبودی ها نیز از بین خواهند رفت.

4: جابجا شدن پروتز در باسن یکی از مشکلاتی است که می بایست به سرعت به پزشک متخصص مراجعه کنید تا فرآیند متقارن کردن پروتز باسن انجام شده. در این حالت دوره ریکاوری شما ممکن است طولانی تر شود اما جای نگرانی نخواهد بود.

5: پاره شدن پروتز باسن می‌تواند از عوارضی باشد که غیرقابل پیش‌بینی بوده و ممکن است در طی دوره ریکاوری یا پس از دوره ریکاوری اتفاق بیفتد. برای این منظور می بایست از پروتز های با کیفیت و معتبر استفاده کنید تا ریسک چنین اتفاقی کاهش یابد. اما در صورت مشاهده چنین اتفاقی می بایست عمل زیبایی پروتز باسن را مجددا انجام انجام دهید و دوره ریکاوری را طی کنید.

 

عوارض دیگری نیز ممکن است در طی دوره ریکاوری اتفاق می‌افتد که در مقالات بعدی حتما به آنها اشاره خواهیم کرد اما در حالت کلی توجه داشته باشید که تمامی این عوارض و خطرات پروتز باسن توسط پزشک به شما اطلاع داده می شود تا شما با آگاهی کامل اقدام به این عمل زیبایی کنید.

پروتز باسن به صورت خاص

هزینه عمل زیبایی پروتز باسن مشهد

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر کردم هزینه های عمل زیبایی متفاوت هستند و نرخ ثابت ندارند. این هزینه ها با توجه به نوع برند پروتز و تجربه پزشک و تجهیزاتی که در کلینیک برای زیبایی شما استفاده می شود میتواند متغیر باشد. پس در صورتی که می خواهید بهترین نتیجه را مشاهده کنید به هزینه ها توجه نکنید و از بهترین امکانات، متخصص ترین افراد و بهترین برندهای پروتز برای فرایند زیبایی خود کمک بگیرید. 

هزینه عمل زیبایی پروتز باسن در مشهد بستگی به چندین عامل دارد، از جمله تخصص و تجربه جراح پلاستیکی، نوع پروتز باسن (آیا از پروتزهای بیومادریال، سیلیکونی، یا چربی بیمار استفاده می‌شود)، محل کلینیک یا بیمارستان، سطح پیچیدگی عمل، نیاز به تحت بیهوشی بودن، و مدت زمان بستری شدن پس از جراحی.

با توجه به این عوامل، هزینه عمل زیبایی پروتز باسن در مشهد ممکن است بین ۱۵ تا ۳۵ میلیون تومان و بیشتر نیز باشد. با اینحال، هزینه دقیق برای عمل زیبایی پروتز باسن در مشهد باید توسط جراح پلاستیکی تعیین شود، زیرا بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله تخصص و تجربه جراح پلاستیکی، محل کلینیک یا بیمارستان، نوع پروتز باسن، سطح پیچیدگی عمل، نیاز به تحت بیهوشی بودن، و مدت زمان بستری شدن پس از جراحی.

همچنین، باید توجه داشت که جراحی زیبایی پروتز باسن یک جراحی زیبایی محسوب می‌شود و به عنوان یک جراحی زیبایی، در بیماری‌های بیمه‌ای پوشش ندارد. بنابراین، ممکن است باید هزینه جراحی را به صورت کامل خودتان پرداخت کنید. برای دقیق‌تر شدن درباره هزینه عمل زیبایی پروتز باسن در مشهد، می‌توانید برای اطلاع از هزینه های پروتز باسن با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید یا فرم مشاوره را پر کنید .

مراقبتها بعد از عمل زیبایی پروتز باسن

اولین نکته در مورد مراقبت های بعد از عمل زیبایی پروتز باسن دوره ی ریکاوری می باشد. این دوره شش ماهه بوده و در طی این دوره بیمار می بایست از پوشش های فشرده باسن استفاده کند. پس از عمل زیبایی ورم هایی در ناحیه عمل زیبایی پروتز باسن ایجاد می‌شوند که باعث حس ناخوشایند به بیمار خواهند شد. در صورتی که از پوشش های فشرده باسن استفاده کنید این ورم ها کمتر دیده می‌شوند و احساس اعتماد به نفس شما حفظ خواهد شد. البته باید بگویم که  ورم ها کاملا طبیعی بوده و به مرور زمان از بین خواهند رفت.

نکته دیگر در مورد حس لامسه ناحیه عمل شده می باشد. بیمار در دوره ریکاوری در ناحیه عمل شده حس لامسه ای نداشته باشید. البته پس از دوره ریکاوری این مشکل برطرف خواهد شد، اما همچنان در این دوره با پزشک خود در ارتباط باشید تا تمامی شرایط شما را بسنجد و اگر نیاز به داروی خاصی بود دارو را برای شما تجویز کند.

بهترین متخصص برای پروتز باسن در مشهد

مشهد یکی از شهر های پیشرو در زمینه جراحی زیبایی هست و به دلیل اینکه از کشورهای همسایه برای هم سفر زیارتی و انجام عمل های زیبایی می آیند متخصصان زیادی در این شهر هستند و افراد حق دارند همیشه به دنبال بهترین متخصص برای انجام عمل های زیبایی خود باشند. شرایط بهترین متخصص زیبایی را در مقالات قبل بررسی کردیم که در مورد بهترین متخصص پروتز باسن در مشهد هم صدق می کند متخصص زیبایی برای انجام این عمل باید مدارک و علم مورد نیاز برای انجام این عمل داشته باشد و همچنین نمونه کار و عمل های موفق داشته باشد و در این مورد تحقیق های لازم را انجام بدهید در مورد برندهایی که برای پروتز کار میکنند اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهند و ملاحضات قبل و بعد از عمل را برای شما روشن کنند و همچنین هزینه هایی که شما در این عمل متحمل می شوید را بیان کنند

 پروتز در باسن در کدام نواحی قرار می گیرد

پروتز باسن از پروتز سایر قسمت‌های بدن مانند پروتز سینه محکم‌تر است و بنابراین باید در محلی قرار گیرد که به رگ‌های حسی، سیستم عصبی و استخوان‌ها آسیب نرساند. بهترین محل برای قرار گیری پروتز باسن ممکن است یکی از سه ناحیه زیر باشد:

زیر عضلات سرینی (عضلات باسن)، لابه‌لای عضلات سرینی، یا زیر ناحیه فاسیا یا فاشیای زیر جلدی. این موضوع می‌تواند به ویژگی‌های فرد و توصیه‌های پزشک مربوطه نیز بستگی داشته باشد.

 

 

مقالات با دسته بندی پروتز باسن

تزریق چربی به بدن پروتز سینه پروتز باسن ویتامین های چاق کننده سریع

ویتامین های چاق کننده سریع

یکشنبه, 03 اردیبهشت 1402

بدن همه افراد برای ادامه حیات و سوخت و ساز ها و فعالیت های روزانه به ویتامین نیاز دارد از طرفی ویتامین ها نقش بسیار مهم و حیاتی در بدن...

بیشتر بخوانید

جراحی زیبایی اندام پروتز باسن جراحی زیبایی لیفت ران در مشهد

جراحی زیبایی لیفت ران در مشهد

سه شنبه, 18 مهر 1402

زیبایی و داشتن اندام مناسب برای خیلی از افراد از درجه اهمیت بالایی در زندگی برخوردار هست به گونه ای که جزور دو سه اولویت اول زندگی آنها می باشد...

بیشتر بخوانید

لیفت سینه پروتز سینه پروتز باسن جابه جایی پروتز سینه : نشانه ها و راه های درمان آن

جابه جایی پروتز سینه : نشانه ها و راه های درمان آن

یکشنبه, 11 تیر 1402

پروتز سینه به روشی اطلاق می‌شود که با استفاده از ایمپلنت، شکل و حجم سینه را بهبود می‌بخشد. این روش معمولاً برای ترمیم سینه‌هایی استفاده می‌شود که سینه های کوچکی...

بیشتر بخوانید

لیفت صورت جراحی بینی (رینوپلاستی) پیکر تراشی لیفت ابرو جراحی زیبایی سینه جراحی زیبایی اندام پروتز باسن بهترین متخصص زیبایی در مشهد چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین متخصص زیبایی در مشهد چه ویژگی هایی دارد؟

پنجشنبه, 01 اردیبهشت 1401

مشهد یکی از قطب های پزشکی کشور دارای متخصصان زیبایی بسیار زیادی هست که در کار خود تبحر بسیار زیادی دارند با در نظر گرفتن به رویش و توسعه علم...

بیشتر بخوانید

پروتز باسن تزریق چربی به باسن در مشهد

تزریق چربی به باسن در مشهد

چهارشنبه, 25 خرداد 1401

تزریق چربی به باسن در مشهد باعث می شود باسن خوش فرم و گرد داشته باشید تزریق چربی یکی از راه های حجم دادن و بزرگ کردن باسن هست داشتن...

بیشتر بخوانید

هر جراحی و بیهوشی ریسک خاص خود را دارد ولی با مشاوره و راهنمایی مناسب این ریسک را می توانید به صفر برسانید 

خیر ، به هیج عنوان ریسک عفونت در پروتز باسن بالا هست ، تزریق چربی همزمان اصلا توصیه نمی شود و غیر همزمان هم توصیه نمی شود

بله پروتز به صورت دائمی هست و نیاز به تعویض ندارد البته اگر نیازی به لیفت داشته باشید بدون مشکل و دست زدن به پروتز انجام می پذیرد

آخرین مقالات
20 فروردین

تاریخچه دانشگاه باهچه شهیر

ادامه مطلب

15 فروردین

روشهای موثر برای لاغر کردن صورت

ادامه مطلب

08 فروردین

اقدامات ممنوعه بعد از تزریق ژل

ادامه مطلب

02 فروردین

تزریق ژل زیر چشم معجزه و درمان قطعی سیاهی و گودی چشم

ادامه مطلب

25 اسفند

بهترین راه های درمان افتادگی پلک

ادامه مطلب

20 اسفند

تزریق چربی و عوارض تزریق چربی

ادامه مطلب

15 اسفند

عوارض عمل بلفاروپلاستی را بشناسیم

ادامه مطلب

10 اسفند

مقایسه روش های برداشتن خال صورت

ادامه مطلب

30 بهمن

صفر تا صد قرص فیتو + نظرات افراد و بررسی اصالت

ادامه مطلب

25 بهمن

خشکی چشم بعد از بلفاروپلاستی

ادامه مطلب

20 بهمن

روش یخ درمانی برای پوست

ادامه مطلب

18 بهمن

آیا پیکر تراشی قابل برگشت است؟

ادامه مطلب

16 بهمن

آیا از تاثیر خواب بر‍‍‍ پوست صورت اطلاعی دارید؟

ادامه مطلب

15 بهمن

کبودی چشم بعد از جراحی بینی ( رینوپلاستی)

ادامه مطلب

10 بهمن

معروف ترین رژیم های لاغری دنیا

ادامه مطلب

05 بهمن

ماموپلاستی چیست؟ آیا جای بخیه ماموپلاستی باقی می ماند؟

ادامه مطلب

30 دی

بررسی علل و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه اقایان

ادامه مطلب

25 دی

درمان واریس با لیزر و مزایا و مراقبت های آن

ادامه مطلب

20 دی

اندولیفت چیست؟ تمام آنچه که باید از اندولیفت بدانید

ادامه مطلب

16 دی

تاثیر جراحی زیبایی بینی بر حس بویایی

ادامه مطلب

12 دی

ماموگرافی دیجیتال چیست؟

ادامه مطلب

07 دی

7 دلیل اساسی برای نیاز به عمل لیپوماتیک چیست؟

ادامه مطلب

04 دی

ترس از عمل ابدومینوپلاستی

ادامه مطلب

16 آذر

راهکار برای افزایش سایز سینه چیست؟

ادامه مطلب

24 آبان

لیپولیز چیست و چه کاربردی دارد؟

ادامه مطلب

29 مهر

اهمیت ماساژ در لیپوماتیک

ادامه مطلب

18 مهر

جراحی زیبایی لیفت ران در مشهد

ادامه مطلب

22 شهریور

جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی در مشهد

ادامه مطلب

14 شهریور

متخصص زیبایی زنان مشهد + دکتر زیبایی واژن مشهد

ادامه مطلب

09 شهریور

اسکلروتراپی چیست؟ و چه کاربردی دارد

ادامه مطلب

04 شهریور

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل ، تزریق چربی یا عمل جراحی

ادامه مطلب

02 شهریور

بهترین سن برای جراحی زیبایی سینه

ادامه مطلب

29 مرداد

عمل مینی بای پس معده + مزایا و معایب و هزینه

ادامه مطلب

25 مرداد

عمل بای پس معده در مشهد + هزینه و عوارض

ادامه مطلب

21 مرداد

بالن معده مشهد : بهترین پزشک بالون معده در مشهد

ادامه مطلب

17 مرداد

پماد زینک اکساید بهترین برای محافظت از پوست

ادامه مطلب

13 مرداد

فیشیال facial صورت چیست؟ مزایا و مراحل آن

ادامه مطلب

07 مرداد

مراقبتهای بعد از عمل ماموپلاستی چگونه است؟

ادامه مطلب

03 مرداد

همه چیز در مورد پماد بتامتازون

ادامه مطلب

30 تیر

صفر تا صد قرص زینک : فواید نحوه مصرف و عوارض

ادامه مطلب

whatsapp
whatsapp
instagram
how-to

مشاوره با ما